Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Då har vi haft samma åsikter hela tiden.
Ja, kokain känns ju som den ickerökande drog som folk med stabil inkomst kan trilla dit på. Den luktar inget. Mindre risk för en överdos, Är lätt att bära med sig i fickan, väskan, behån etc. Ja, det kändes som ett självklart val i det här fallet.
Jag hoppas det är narkotika i påsen. Inte för att jag är en elak människa (eller jo, det är jag nog ibland hehe). Men i första hand för jag vill att det ska kännas för henne. Jag vill inte ha politiker och poliser i riksdagen och justitieutskottet, oavsett partitillhörighet, som göder de kriminella gängen som hotar skjuter, dödar och spränger. Det är ohållbart.
/Din kära storasyster
Och där tycker jag verkligen att du slog huvudet på Spiken
Jag håller med dig fullständigt med tanke på att den här människan själv har jagat folk som har brukat narkotika hon ska vara liksom den där personen som man ser upp till och nu har hon liksom skitit ut sig inför hela folket.
Dessutom har hon mage att sitta kvar

Men det är fortfarande människor i Sverige som inte fattar att fortsätta med att mata gängen med pengar genom att köpa deras förbannade knark så går det så här då kommer vi att fortsätta att se skjutningar och bomber i Sverige oavsett om Sverigedemokraterna säger att de gör allt för att få ordning på landet så kan man ju inte riktigt köpa det resonemanget med tanke på vilken form av medlemmar de har i riksdagen.
Åkesson var ju inte riktigt super snabb med att kasta ut fanskapet utan han var tvungen att vänta på resultatet när det gäller blodprovet.
Men det är alltid roligt att läsa dina inlägg. Det känns skönt med en storasyster i tråden