Ännu ett bevis på att rasisterna har fel. Om ryssen kommer skiter jag fullständigt i din bakgrund så länge du gör motstånd och försvarar Sverige. Vad säger ni?
Ännu ett bevis på att rasisterna har fel. Om ryssen kommer skiter jag fullständigt i din bakgrund så länge du gör motstånd och försvarar Sverige. Vad säger ni?
Det är blattarna i utsatta områden som kommer skapa kaos när de inte får som de vill.
Hur ser den faktiska statistiken ut för de som faktiskt är militärer eller gör lumpen, är nog ytterst få kaosblattar som faktiskt är där?
Fakenews av vänstermedia. Det är skillnad mellan ord och handling.
Så funkar det inte. Om du inte hade svalt all propaganda hathögern sprider så hade du vetat att ingen får bidrag utan motprestation, du kan även vara sjuk men tvingas till jobb. Dina rasistiska lögner funkar inte. Försök igen.
Tror inte ett skit på att du är skattebetalare. Rasister brukar aldrig arbeta och sitter hela dagen och spyr galla om invandrare(eller så är det deras jobb, att vara nyttig idiot åt andra som blir rika på denna propagandan - follow the money), vanliga människor som arbetar vare sig har tid eller viljan att uttrycka sådana hatiska saker som går emot Sveriges värderingar.
Du din rassedjävul. Det räcker att man åker buss, så får man känna på sin hudfärg och vad den innebär. Skulle jag gå förbi bussföraren utan att visa biljetten så blir det ett himla liv. Sedan kommer en som har rätt hudfärg och behöver inte visa biljett.
Samma på gymmet. Skulle jag trampa in med skor på, skulle det bli ett himla liv, medan de som har rätt hudfärg, de får bete sig hur som helst.
Så du lilla rassedjävul, du kan nog jaga dina rasister hur mycket som du vill, men faktum är att jag hatar dig mer än de som är hudfärgspreviglerade.
Gällande sakfrågan, så syns det i hemvärnet vilka som är benägna att försvara Sverige. De som du säkert kallar för rasister. Fast det är väl ett kodord för vita antar jag.
Ser du många Husby-bor i hemvärnet? En vanlig uppfattning hos ”svenska” musliner är annars att Putin är bra.
Är nog mer sannolikt att "högerextrema" kommer fly, då man hatar allt Sverige står för, se hur många sådana på flashback rekommenderar svenskar att utvandra till "mer vita länder" då Sverige har "bruna människor".
Medan en del invandrare har hela sitt liv i Sverige och gillar landet, dess befolkning och det moderna progressiva samhället som riktig svenskhet alltid stått för (liksom infiltreringen och kapningen av extremnationalistagenterna kom senare).
Alla invandrare jag känner antingen jobbar eller studerar typ. Känner fler etniska svenskar på bidrag (inget fel med att gå på bidrag, däremot fel att ljuga att vara enbart en grupp tar del av förmånerna välfärdsstaten erbjuder).
Dessutom, invandrare som tar bidrag har rätt till det - många av personens släktingar betalar redan skatt som ska just gå till sådant som stöd till sjuka och andra som inte kan jobba.
Invandrare är väldigt viktiga för Sverige på många olika sätt, medan fascister som du är bara en plåga, irritationsmoment, negativitet, bitterhet och avundsjuka som inte gynnar samhället eller dess invånare.
Vi bryr oss inte om invandrarnas bidrag, din lögnare till röding. Vi vill inte att Sveriges demografi skall förändras såpass mycket att vita blir en minoritet och du hade bajat ner dig om du insett hur många "vanliga" Svenssons som är av samma åsikt.
Märkligt uttalande, när beslutade Sverige att avveckla landsgränser?
partierna i den köpta klövern och andra västländer under bankregimen med ett par olika religiösa & andra intressegrupper via diverse kolosser har jobbat för det i årtionden. Hallå..? i typ 40år..mer än så, men mer och mer påfallande senaste 30 antar jag, är inte tillräckligt gammal för att veta hur 60, 70, 80talet var... och 90, 00 visste jag knappt något ändå. Det gör jag inte nu heller, jag orkar inte politik men politikerna som förstör landet medvetet tvingar ju in oss att bli aktiva eller bara se förstörelsen av vårt land öka, konflikter orsakas helt i jävla onödan för deras ägares galna, religiösa och eller makt, vinst & kontrollschemes. till vilken konsekvens och vilken ände struntar de i. https://x.com/PlainviewLegacy/status/1978160581686272188?t=LYgW1pFfT7NZIDuSkGJbvQ&s=19
"Sverige bygger inga murar, mitt Europa har inga gränser, öppna era hjärtan" , osv osv... köpta nickedockspolitiker.. jag vet inte om de förstår vilket lidande de orsakat och vad som väntar men isf är de rent av... nä jag vet inte hur de kan se sig i spegeln.
utvisar inte ens kriminella, struntar i att sätta upp vettiga regelverk i förväg, ser problemen öka, fortsätter ändå ösa in folk nästan helt okontrollerat och ännu större nivåer, gärna från en kult(ur) som både vill hämnas på "väst" inklusive oskyldiga & när de når sina antal i en region har en historia av och mål om erövring, utdrivning, tvingad konvertering, utpressning eller krig mot och mördande av otrogna som inte underkastar sig.
... låter folk som knappt kan svenska jobba med att slussa in "sina" människor i vårt land, och ges tillgång till att plundra välfärdssystemen från dag 1, döljer siffror, antal, kostnader, brott & annan statistik och konsekvenser, döljer infiltrering, i mottagning, politik och vad som driver upp folk hit, vad som motiverar massinvasionen, vilka som äger "NGOs", karteller mfl som hjälper till att slussa upp folk medan internationell regimmedia mörkar och manipulerar, distraherar, vägrar rapportera, utan det lämnas till journalister på sociala medier, smutskastar motstånd och säger nationalism är fult, kritik är rasism, sociala medier är farligt, "misinformation", låtsas inte vara köpta, låtsas som att korruption inte finns, vågar inte ens säga ordet i princip, låtsas som att lösningar som kan helt radera orsakerna man ursäktar massmigrationsvansinnet med inte finns, (lokal självförsörjning överallt med permakulturprinciper osv), istället fortsätter man, fortsätter och fortsätter, går den planerade vägen enligt manuset "vi behöver övervaka er pga otryggheten och motsättningarna som hokus pokus dykt upp" , och "farlig misinformation" , makt behöver centraliseras mer via sånt som EU, yttrandefrihet begränsas , digital valuta, digital id, osv för vi vet bäst, osv.
jag hade slagits för Sverige, ja. för vad Sverige var och kan bli, ett tryggt land med bra värderingar där man knappt ens behövde låsa sin dörr eller oroa sig för ficktjuvsligor eller personrånsgäng om kvällen i stan, eller portbombslotteriet, eller utpressningsgäng, eller någon annan random jihad-attack som många fallit offer för (våldtäkter och mer) som vi tyvärr knappt sett början av om vi inte börjar deportera bidragsplundrare, jihadister och kriminella utifrån.
Inte vad landet, Sverige och andra länder lurats in i just nu. inte för korrupta töntar som drivit på förutsättningarna för konflikter som väntar om vi inte kan rädda situationen och undvika det, men för Sverige och värderingarna som jag växte upp med, vårt land, vår region, vårt HEM, och att kunna göra något ännu bättre här då vi idag har så mycket mer potential med teknologi och annat och tänker inte sluta. varje dag kan man göra något. dela, informera, lära sig, förbereda, protestera, snacka med folk, något!
Även om det inte officiellt är krig här nu, så är det ett lågintensivt krig som pågår mot oss i hela västvärlden... antagligen nästan hela världen i och för sig. men det kan ju bryta ut konflikter rätt plötsligt med. Särskilt när vissa maktgrupper kan trigga igång saker lite hur som helst med sitt inflytande.
Hade vi blivit anfallna som land utifrån av en annan arme hade jag hjälpt till att försvara på något sätt. Samma om eller när våra trojanska "gäster" isläm börjar begå mer organiserad våldsam jihad mot alla icke-muslimer, svenskar som övriga invandrare (fredligaste lösningen är återvandring, annars kommer den här påtvingade religiösa konflikten förr eller senare knackandes på dörrar, och det kan tyvärr vara rätt nära). att folk generellt inte oroar eller bryr sig alls för att man slussar upp typ 90% män från dessa kulturer in i Nordeuropa och Europa samt andra länder är ett misstag som jag tror håller på rättas till men, långt gånget misstag som kan bli mer redigt illa beroende på vad de har för planer och när, och vad vi gör för att stoppa det och vända båtarna, flygplanen, bussarna åt andra hållet(!!!)
Utländska bidragsplundrare, jihadister, bedragare, kriminella - UT.
Men jag tar heller inte order från vem som helst hur som helst... Anser att samhällskontraktet är brutet för länge sen. skyddsnätet är bortplundrat, arbetare ska jobba längre för att ha råd med invasionen till sig själva i en tid av automatisering. helt ologiskt.
Och jag anser att islamister inte ska få infiltrera politik, instanser, polis, väktarkår och militär heller som redan sagts,
(ja, tyvärr finns inte dessa säkerhetsåtgärder så mycket som nödvändigt, i vissa delar inte alls men inom polis och militär finns garanterat ett antal med även om jag nog inte sett uppenbart muslimska poliser i den här staden i alla fall...så finns ju en del blondiner inom poliskåren som gett ut info till kriminella osv.)
...då den kulten i första hand har lojalitet mot islam, eller närmsta klanen men vars "religion" bokstavligen har mål om erövring med alla möjliga medel. Det är en massiv säkerhetsrisk som gått väldigt långt nu, jag har försökt sprida alternativ istället för massmigrationsvansinnet för det finns lösningar som skulle kunna löst nästan alla problem den här förrädiska korruptionen skapat och håller på att skapa, men nu är det det främsta jag fokuserar på istället för det måste få ett slut, gränsstopp och omvändning snarast.
Samtidigt får inte laglydiga svenskar ens bära vapen i självförsvar för då riskerar man fängelse. 🙄
isläm är inte en religion som kan gå under religionsfrihet, för toleransen är ensidig, bara åt ett håll I en stat där isläm regerar. man får inte kritisera isläm, inte dyrka andra religioner eller tro än isläm, otrogna riskerar mördas.
Vi är "otrogna" enligt denna kult. Egentligen är nog 80+% av "muslimer" också otrogna gissar jag, men vill bara inte bli utpressade, trakasserade, attackerade, straffade, avrättade av religiösa galningar inom kulten.. så de spelar med
.. men är det troligt att de förvarar otrogna i organiserade jihad-attacker... 🙄vissa ja, de flesta nog inte.
kolla hur Minnesota började attrahera somalier från Somalia och andra delar av usa. alla bedrägerier, runt 70-80% på bidrag, mängder av bedrägerier och subventionerade jobb och fakejobb, och jobb som mest driver på ännu mer av samma. (kommer visa sig fler och från fler islamistgrupper än bara Somalier, 100% garanterar och omfattande över hela väst. kanske andra med, det behöver givet inte bara i namn av jihad. kanske bara allmän plundring. iranier, afghaner, eritreaner, osv). skulle de slåss för landet de kommit till och plundrar från godtrogna befolkningar? nej de skulle slåss för sin egna klan, sin egna "religion"/kult, för sina egna grupperingar, communities, al kebab shebab(stavning), som ju framkommit (woow... oväntat) att delar av pengarna man plundrar genom bidrag och lurendrejeri er inte bara ner i egna fickor & till deras religion, moskebyggen och lyxliv, utan även till jihad-terrorgrupper..
tror man det är stor skillnad här, verkligen.
jo tjena att utrikesfödda islamister, bidragsplundrande jihadister eller andra gen osv skulle "slåss för Sverige" och befolkningen här om det blev krig här säg ifall Ryssland skulle anfalla Sverige..
Det kan de ljuga tusen gånger om utan generell anledning till trovärdighet. Vissa menar det säkerligen också, att det skulle vissa göra, men i överlag mer än svenskar själva, tror inte på det en sekund. Men troligt vissa kulturer/från vissa regioner mer än andra.
Som vanligt beror det på vilka man frågar och hur man ställt frågorna, har man undvikit att fråga vissa, sökt upp andra, tog man med alla svar, hur många frågade man egentligen, vilka var ärliga, osv. går inte lita på dessa "undersökningar" som ska försöka få oss att tycka si eller så hela tiden...
Senast redigerad av Room531 2026-01-09 kl. 07:46.