Rent hyckleri ifrån invandrarna överlag att de vill ställa upp att försvara Sverige till så hög procent
Det tror jag inte ett dugg på baserat på hur de skapat egna utsatta- områden med stor spridning
Det går inte ihop alls så och bevisligen inte så
Hade de varit patrioter i nån mening hade de själva sett till att delta till att knäcka importerade kriminaliteten.
Sen svenskar :
Svenskar överlag är mindre brottsliga en importen vi har, men svenskar är ochså betydligt mer värnande om sin miljö att reagera på den som vittne, anmälare, och för all trivsamhet skull vara mer mer bestämd vad man kan gå med på för farlig omgivning.... men drabbar det inte mig så drabbar det ingen
Men det går heller inte ihop eftersom de röstat in laster efter laster med importerad kriminalitet via sossarna moderaterna men är själv inte alls i nån mening kriminell men vill verka emot kriminalitet
I min värld är man lite efterbliven då i båda fallen men inte fullt efterbliven men har ett mentalt handikapp iaf som saknar all form av logik och planering för jag får inget att gå ihop
Det är absolut ingen skillnad med att försvara sitt land / folk emot attacker oavsett om de attackerna är importerade och bor i Sverige eller om de kommer som invasioner ifrån ett annat land. Det är exakt samma situation