2026-01-05, 14:35
Medlem
Tjenare Flashback!

Som rubriken säger så har jag varit förföljd utav en mörk/osalig ande under 15 års tid. Fick nyligen reda på de från ett Medium som hjälpte med mig anden till ljuset.

Fråga mig vad ni vill.
Citera
2026-01-05, 14:47
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersande
Fick nyligen reda på de från ett Medium
Nej, du blev nyligen blåst av en bedragare.

Jag har inga frågor. Du tror givetvis på exakt samma sorts humbug som man redan hört och sett 1000 andra gånger.
Citera
2026-01-05, 15:02
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector

Jag har inga frågor. Du tror givetvis på exakt samma sorts humbug som man redan hört och sett 1000 andra gånger.
Precis så.

Ytterligare en som blivit lurad av ett så kallade "medium" och troligen betalat pengar.

Det finns ingen trovärdig eller inga video eller bilder på att andar spöken tomtar och troll finns enda som finns är dessa som lurar i folk en massa sagor och får betalt utan att skämmas
Citera
2026-01-05, 15:04
Medlem
Intog du LSD för 15 år sedan?
Citera
2026-01-05, 15:06
Medlem
Riksreptilens avatar
Kommer TS att få vara med i tv-programmet som mediet tillhörde är min fråga.
Citera
2026-01-05, 15:10
Medlem
vitalsignss avatar
Kan du se om min granne är en vanlig människa eller om han är en osalig ande förkroppsligad? Jag tror nämligen det kan vara så eller att han rentav är Satan. Han är i alla fall mork och ond, till och med hans bil är mörk och ond. Kan du känna in vad jag har för granne? Om han är det, hur ska jag hjälpa honom till ljuset?
Citera
2026-01-05, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector

Nemen hej på dig!

Kul att du tar dig tid att skriva i min tråd. Har haft exakt samma mentalitet som dig innan jag fick reda på att mina upplevelser jag har haft senaste 15 åren har berott på en osalig ande som förföljt mig.
Ställ frågor vettja istället för att vara dryg/otrevlig.

// AndersAnde
Citera
2026-01-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Intog du LSD för 15 år sedan?

Nej, har aldrig testat sådana droger. Har testat lite droger när jag var i 20års ålder men inga starka. Mina upplevelser började innan jag testade droger för första gången.

Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Kommer TS att få vara med i tv-programmet som mediet tillhörde är min fråga.

haha!

Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Kan du se om min granne är en vanlig människa eller om han är en osalig ande förkroppsligad? Jag tror nämligen det kan vara så eller att han rentav är Satan. Han är i alla fall mork och ond, till och med hans bil är mörk och ond. Kan du känna in vad jag har för granne? Om han är det, hur ska jag hjälpa honom till ljuset?

Rolig fråga men asså jag har varit förföljd av en mörk/osalig ande under 15 års tid, jag kan själv INTE se andar eller demoner.
Citera
2026-01-05, 15:18
Medlem
adelsnabels avatar
Vad heter anden?
Citera
2026-01-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adelsnabel
Vad heter anden?

De har jag tyvärr inte frågat eller ens velat fråga. Anden visste inte ens att han var en ande själv, han trodde att han var vid liv när Mediumet kontaktade honom och ifrågasatte varför han följt mig och terroriserat mig i lite mer än 15 års tid.

Vad är en ande?
En ande är en individ/person som har dött och dennes själ har fastnat på vår "planet/jord" och inte kommer vidare till ljuset. (Kort fattat)
Citera
2026-01-05, 16:07
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Hur påverkade denna ande ditt liv?

Hade du gått till medium tidigare om du vetat bättre?
Citera
2026-01-05, 16:17
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Medium som hjälpte med mig anden till ljuset.
Jag förstår inte den medningen....Vidare undrar jag vad är en mörk/osalig ande?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in