2026-06-01, 07:59
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Hahahah, ni norrlänningar är för roliga .

Sundsvall går ju bra också förresten
Tror du på allvar att Skarprattarn är norrlänning?
Citera
2026-06-01, 10:37
  #374
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Tror du på allvar att Skarprattarn är norrlänning?


Allt norr om Bromölla är Norrland .
Citera
2026-06-01, 10:45
  #375
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin...
Vi tiger ihjäl den här TFF-idioten från och med nu.


Hahahh,

Du är bara grinig och sur för att jag avslöjar vilket fusklag ditt ÖFK är. )
Kallas inte ni jämtingsbönder för just ”surjämtar” ???? Heheheh.

Du har fortfarande inte svarat hur det går med Kindesberg.

OM ni lyckas hålla er kvar, Så ses vi på Vångavallen nästa år.

Då kommer pågarna visa er lappar.


TFF 💙🌴
__________________
Senast redigerad av GerardDepardieu 2026-06-01 kl. 11:12.
Citera
2026-06-01, 11:54
  #376
Medlem
jamtgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Hahahh,

Du är bara grinig och sur för att jag avslöjar vilket fusklag ditt ÖFK är. )
Kallas inte ni jämtingsbönder för just ”surjämtar” ???? Heheheh.

Du har fortfarande inte svarat hur det går med Kindesberg.

OM ni lyckas hålla er kvar, Så ses vi på Vångavallen nästa år.

Då kommer pågarna visa er lappar.


TFF 💙🌴



Daniel Kindberg dömdes till ett år och åtta månader fängelse för grovt mutbrott. Vet inte om han har på börjat fängelsestraffet än. vet inte om han fortfarande är kvar i Ukraina han har ju tagit värvning i ukrainska armén,
Citera
2026-06-01, 12:45
  #377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antejocke
Sannolikheten att Sundsvall åker ur i år måste väldigt hög. Av det jag sett av giffarna så saknas i princip allt, mest självförtroende….
Två bra matcher har de gjort mot Landskrona och Varberg!
Sedan tillbaks till det usla mot ett så pass svagt lag som Sandviken.
Även om de tre bästa spelarna saknades.
Allt saknas tex fungerande spelsystem, defensiv organisation , spelide , självförtroende, psyke och vilja.
Citera
2026-06-01, 13:17
  #378
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamtgubbe
Daniel Kindberg dömdes till ett år och åtta månader fängelse för grovt mutbrott. Vet inte om han har på börjat fängelsestraffet än. vet inte om han fortfarande är kvar i Ukraina han har ju tagit värvning i ukrainska armén,

Tar dom in gamla gubbar i armén där ??

Det är ärbart av honom isåfall. Han var väl kapten eller löjtnant innan.
__________________
Senast redigerad av GerardDepardieu 2026-06-01 kl. 13:25.
Citera
2026-06-01, 14:06
  #379
Medlem
jamtgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Tar dom in gamla gubbar i armén där ??

Det är ärbart av honom isåfall. Han var väl kapten eller löjtnant innan.

Överstelöjtnant Sen vet jag inte om han direkt är i fronten och strider, Knappast ska jag tro.
Citera
2026-06-03, 10:04
  #380
Medlem
vackertsvin...s avatar
Det som verkligen stör mig med årets Superettan är den totala icke-klubben Nordic och att en sådan klubb nu till och med aspirerar på att gå upp i Allsvenskan. Det om något säger en hel del om måendet i svensk fotboll och landet i stort. Klubbar som Gefle, Åtvidaberg, Jönköping och Umeå håller till i div.1 men klubbar som bevisligen bygger på pengar från gängkriminella är på väg upp i finrummet.
Citera
2026-06-03, 19:34
  #381
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Det som stör mig mest är att HIF har varit för dåliga hittills. Det får det bli ändring på.
Citera
2026-06-09, 19:18
  #382
Medlem
zebra121s avatar
IFK Värnamo blir bättre och är inte så här dålig?

Haha, kyss mig någonstans.
Skitsnack all over.
Citera
2026-06-09, 22:12
  #383
Medlem
frithiofssons avatar
Oscar Linners comeback består alltså av 4 insläppta på en halvlek och blir alltså utbytt i paus i ren hockey-stil.

Titta på målen, rena korpennivån på målvaktsspelet.
Citera
2026-06-10, 00:00
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Oscar Linners comeback består alltså av 4 insläppta på en halvlek och blir alltså utbytt i paus i ren hockey-stil.

Titta på målen, rena korpennivån på målvaktsspelet.

Riktigt svagt målvaktsspel. Med Linner i mål lär nog Falkenberg försvinna från toppen. Varberg och Peking börjar dock båda kännas starka efter lite problem inledningsvis för Peking. De bör kunna ligga i toppen resten av säsongen. Frågan är om något annat lag kan hänga på. Jag vet att det finns några här som försöker sälja in Östersund som toppkandidater. Jag har sett för lite av dem för att kunna bedöma det. Det jag sett har dock inte imponerat speciellt mycket. Det gäller egentligen alla lag. Det jag sett har inte skrämt mig men jag har sett för lite av övriga lag för att kunna ge en korrekt bedömning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in