Citat:
Ursprungligen postat av
antejocke
Sannolikheten att Sundsvall åker ur i år måste väldigt hög. Av det jag sett av giffarna så saknas i princip allt, mest självförtroende….
Två bra matcher har de gjort mot Landskrona och Varberg!
Sedan tillbaks till det usla mot ett så pass svagt lag som Sandviken.
Även om de tre bästa spelarna saknades.
Allt saknas tex fungerande spelsystem, defensiv organisation , spelide , självförtroende, psyke och vilja.