2026-05-15, 19:42
  #253
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Hahaha, du får se . Snart kommer Skånska lag ta över hela allsvenskan. ( exkluderat hellsinborg ) dom kan vara i lägre divisionerna xD . Ser fan hellre Örkelljunga eller Osby än Helsing-ork.

Skåne är utan rival helt klart de bästa och starkaste området inom fotboll i hela Sverige. Kanske hela Norden .

Vi kan se exempel på andra områden : Norrland vad finns där ?? Gävle var ok för typ 35 år sedan .

Stockholm : inte så bra som man kan tro , om man jämför med antalet människor .

Mitten av landet suger, förutom någon enstaka klubb.

Undantaget är västkusten med Göteborg . Dom kan vara rätt bra ibland, dock alltid efter de skånska lagen i helhet och kompetens.

Snart kanske 5-6 skånska lag i allsvenskan )

Skåne är ockupantmaktens stolthet när det gäller fotboll och massa annat. En vacker dag är vi fria från folkmördarna.

❤️💛
Citera
2026-05-15, 19:44
  #254
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Även om jag kanske inte tror att det kommer ske så är det uppenbarligen omöjligt att tippa vilka som ska vinna Superettan. Att komma in i Superettan med det riktigt starkt självförtroende kan dessutom göra mycket och konstigare saker har hänt. Men jag skulle inte lägga mina besparingar på det.


Såklart. Ingenting är säkert , men inget lag har såda. god chans som just Trelleborg .

Trelleborg är ett elitlag som hör hemma i allsvenskan , och alla som har kunskap och gillar svensk fotboll vet om det .
Citera
2026-05-15, 19:47
  #255
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Såklart. Ingenting är säkert , men inget lag har såda. god chans som just Trelleborg .

Trelleborg är ett elitlag som hör hemma i allsvenskan , och alla som har kunskap och gillar svensk fotboll vet om det .

Jobolas lag spelar på plast hans åsikter är inte relevanta. TFF ska bli allsvenskt igen.
Citera
2026-05-15, 19:47
  #256
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Skåne är ockupantmaktens stolthet när det gäller fotboll och massa annat. En vacker dag är vi fria från folkmördarna.

❤️💛


HELT KORREKT ❤️💛
Citera
2026-05-15, 20:05
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jobolas lag spelar på plast hans åsikter är inte relevanta. TFF ska bli allsvenskt igen.

Hahaha. Jag skulle i och för sig gärna se gräs eller hybrid på Parken i framtiden men Peking och Parken kan verkligen inte jämföras med Trelleborg och Tjongavallen. Så kryp in i skogen igen.
Citera
2026-05-15, 20:06
  #258
Medlem
Ni glömmer BOHUS BATALJON.
Citera
2026-05-15, 21:22
  #259
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Skåne är ockupantmaktens stolthet när det gäller fotboll och massa annat. En vacker dag är vi fria från folkmördarna.

❤️💛
Just nu representeras Skåneland i högsta serien av ett (1) lag. Ett lag på dekis som precis tagit in en skojare från Spanien som huvudtränare. Det är troligare att Svea Rike snart har noll (0) lag från "ockupantmaktens stolthet" i Allsvenskan än att ni får upp fler lag. Idag är det Göteborg (Svea Rikes vagga) som helt rättmätigt dominerar svensk fotboll. Inte konstigt att ni redan hittat andralag från det egentliga Sverige att hålla på när Skåne blir en vit fläck på den svenska fotbollskartan. Snart är du full bajare.
Citera
2026-05-15, 21:33
  #260
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Just nu representeras Skåneland i högsta serien av ett (1) lag. Ett lag på dekis som precis tagit in en skojare från Spanien som huvudtränare. Det är troligare att Svea Rike snart har noll (0) lag från "ockupantmaktens stolthet" i Allsvenskan än att ni får upp fler lag. Idag är det Göteborg (Svea Rikes vagga) som helt rättmätigt dominerar svensk fotboll. Inte konstigt att ni redan hittat andralag från det egentliga Sverige att hålla på när Skåne blir en vit fläck på den svenska fotbollskartan. Snart är du full bajare.

Du har nog hunnit byta favorit lag 1 miljon gånger innan MFF åker ur allsvenskan igen. Till skillnad från dig framstår Brandy fungerande även om ni båda är psyksjuka. Vem fan håller på AIK och dif samtidigt? Bara en sån sak.

Fan vad ni plastgräs älskare blev hetsade av TFF fanet.
Citera
2026-05-16, 08:14
  #261
Medlem
zebra121s avatar
När Östersund slår Sandviken imorgon går de upp i serieledning. Ja det tycker man naturligtvis vad vi vill om. Apropå Norrland. De är snart tillbaka i AS.

Var är vackertsvin förresten?
Citera
2026-05-16, 09:32
  #262
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
När Östersund slår Sandviken imorgon går de upp i serieledning. Ja det tycker man naturligtvis vad vi vill om. Apropå Norrland. De är snart tillbaka i AS.

Var är vackertsvin förresten?

Grattis isåfall men ta inte ut något i förskott.
Citera
2026-05-16, 10:13
  #263
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Grattis isåfall men ta inte ut något i förskott.

Här ska inget grattis delas ut. Jag konstaterar bara ren fakta. Det vet du oxå.
Citera
2026-05-16, 11:40
  #264
Medlem
Sundsvall sparkat sin tränare nu
__________________
Senast redigerad av andy-seagal 2026-05-16 kl. 11:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in