Kom igen nu Örebro, spöa
Dom har jävla jojkande lapparna från Ödemarksund!!!
Har sagt det innan och säger det igen. Fotboll hör inte hemma norr om Dalälven , ni saknar kultur, kynne, lynne och passionen för fotboll.
Ödemarksundsklacken är väl en grupp småbarn och sossegubbar med tummen i röven . Ingen som helst läktarkultur , utan smaklöst PK-skit istället , och en massa konstiga kulturprojekt när ÖFK spelare höll på med teater ??…????? 🤣🤣
Ni kanske kan ta in den där jojkande fusklappen som pratade ut om sin nedstämdhet och depression på tv. Han som egentligen är en importerad/deporterad halvneger från Colombia 🤣 , En riktig FUBBICK det där .
Sundsvall och Östersund , håll er till lappjojkande på skoter eller vad ni gör där uppe , mitt ute i ingenstans . !!!
För övrigt , vinst för TFF senast

)
💙🌴