Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-05, 02:08
Medlem
Ja särskilt alla anti-amerikanska anti-semitiska pro-EU/europeiska män här på FB. Alltså det mest avtändande som finns. Så jäkla veka män som bara sitter och skriver och gnäller om USA och Trump det är det mest oattraktiva som finns. Män som gillar fred och demokrati så extremt oattraktivt. Och sen många kvinnor tror jag inte heller män är intresserade av. Europeiska alltså, men jag vet inte är nog värre för männen. Tur de har sina europeiska kvinnor när ingen annan vill ha dom. Finns det någon som tycker europeiska män är attraktiva? Tror inte det. Svenskar som är lite tuffa och krigiska säljer vapen och sånt är hett men inte anti-amerikaner som gnäller om Grönland och står med EU fy fan vad oattraktivt.

Vad tycker ni? Det är attraktivt med män som är mer som amerikaner eller kineser. Har stora länder liksom och är mäktiga. Imponerande liksom inte mjäkiga jävla européer som bryr sig om välfärd att folk har ”bättre levnadsstandard” här i Europa. Visst är det sjukt oattraktivt? Finns liksom ingen attraktion till fiendesidan övh. Måste vara jobbigt för spioner ryska och sånt att låtsas vara tända på européeiska måltavlor. Jobbig sits alltså

Men alltså jag kan inte begripa hur män kan bli så oattraktiva, normalt sett bör man väl känna nån typ av attraktion till människor man inte gillar? Men de är verkligen repellerande rakt igenom. Sjukt är det
Citera
2026-01-05, 03:03
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
Ja särskilt alla anti-amerikanska anti-semitiska pro-EU/europeiska män här på FB. Alltså det mest avtändande som finns. Så jäkla veka män som bara sitter och skriver och gnäller om USA och Trump det är det mest oattraktiva som finns. Män som gillar fred och demokrati så extremt oattraktivt. Och sen många kvinnor tror jag inte heller män är intresserade av. Europeiska alltså, men jag vet inte är nog värre för männen. Tur de har sina europeiska kvinnor när ingen annan vill ha dom. Finns det någon som tycker europeiska män är attraktiva? Tror inte det. Svenskar som är lite tuffa och krigiska säljer vapen och sånt är hett men inte anti-amerikaner som gnäller om Grönland och står med EU fy fan vad oattraktivt.

Vad tycker ni? Det är attraktivt med män som är mer som amerikaner eller kineser. Har stora länder liksom och är mäktiga. Imponerande liksom inte mjäkiga jävla européer som bryr sig om välfärd att folk har ”bättre levnadsstandard” här i Europa. Visst är det sjukt oattraktivt? Finns liksom ingen attraktion till fiendesidan övh. Måste vara jobbigt för spioner ryska och sånt att låtsas vara tända på européeiska måltavlor. Jobbig sits alltså

Men alltså jag kan inte begripa hur män kan bli så oattraktiva, normalt sett bör man väl känna nån typ av attraktion till människor man inte gillar? Men de är verkligen repellerande rakt igenom. Sjukt är det

Är det ingen som vill knulla med dig?

Jag känner ingen attraktion till människor jag inte gillar.
Varför skulle jag göra det?
Och borde jag se det som ett problem att jag inte gör det?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2026-01-05 kl. 03:06.
Citera
2026-01-05, 03:20
Medlem
SoulOfSophias avatar
Förstår inte exakt vad det är du tycker är avtändande. Bara det faktum att dom inte gillar USA som land eller amerikansk kultur eller vad pratar du om egentligen?
Citera
2026-01-05, 03:28
Medlem
sommarlovs avatar
Visar du folk i din omgivning vart du står i dessa frågor?
Varför ska andra säga saker du gillar, bara för att det ska passa dig, i hemlighet?
Citera
2026-01-05, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Är det ingen som vill knulla med dig?

Jag känner ingen attraktion till människor jag inte gillar.
Varför skulle jag göra det?
Och borde jag se det som ett problem att jag inte gör det?

Nä kanske inte.. jag vet inte vad jag menade. Men alltså typ att om man inte gillar typ Ryssland så kan man ändå bli tänd på ryssar. Men inte med européer.. de är för mjäkiga helt enkelt. Eller jag vet inte man kanske bara känner hat och förakt och äckel rakt igenom. Men ändå typ deras största bedrift.. européerna. Att vara så repellerande. Det i sig är nästan lite imponerande

Kan inte fatta hur sjukt avtändande en människa kan bli och fullt med såna här på FB. Skrämmande är man svensk borde man ändå kunna vara lite het liksom med tanke på vapenexporten hett hett med vapen men ja tyvärr får man blicka över Atlanten och åt andra håll om man vill se riktiga män tala om krig och sånt. Mmm! Kina och Taiwan 🔥

Åh manlig aggressivitet och krig är så hett. Inga mesiga européer tack! Blä

Ukrainare är såå oattraktiva. Förutom Zelenskyj han är sexig och har till och med drömt att jag haft sex med honom vilket var underbart. Ibland har man tur
Citera
2026-01-05, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Förstår inte exakt vad det är du tycker är avtändande. Bara det faktum att dom inte gillar USA som land eller amerikansk kultur eller vad pratar du om egentligen?

Allt med dom. Deras sätt. Hur de är så patetiska och gnälliga och småsinta. Småaktiga typ som stoltserar med välfärd och högre löner typ, bättre stadigare hus som om det vore värsta bedriften. Att de kan bygga. Wow liksom.. är man into byggare så kanske men inte om man gillar manlig aggressivitet som man kan känna lite respekt för. Känner du som kvinna respekt för att någon har byggt ett stadigt hus? Då är man väl mer tacksam än attraherad .. eller ja det kanske är olika det där. Jag vet inte hur jag ska förklara, de skryter om sånt som inte är nåt att skryta om. De vågar liksom inte visa upp vad de går för utan bara gnäller jag vet inte hur jag ska förklara. De är mesiga helt enkelt
Citera
2026-01-05, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Visar du folk i din omgivning vart du står i dessa frågor?
Varför ska andra säga saker du gillar, bara för att det ska passa dig, i hemlighet?

Ja.. det tror jag. Folk får väl säga vad de vill men de är oattraktivt när de står med EU och gnäller om USA och Grönland och att USA bryter mot internationell rätt. Helvete vad avtändande det är

De är så… blablabla och ingen bryr sig om deras blablablande. Jag tror det handlar om ett djupt förakt ett riktigt bottenlöst förakt emot dom nästan så man tycker synd om dom….
Citera
2026-01-05, 03:43
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Allt med dom. Deras sätt. Hur de är så patetiska och gnälliga och småsinta. Småaktiga typ som stoltserar med välfärd och högre löner typ, bättre stadigare hus som om det vore värsta bedriften. Att de kan bygga. Wow liksom.. är man into byggare så kanske men inte om man gillar manlig aggressivitet som man kan känna lite respekt för. Känner du som kvinna respekt för att någon har byggt ett stadigt hus? Då är man väl mer tacksam än attraherad .. eller ja det kanske är olika det där. Jag vet inte hur jag ska förklara, de skryter om sånt som inte är nåt att skryta om. De vågar liksom inte visa upp vad de går för utan bara gnäller jag vet inte hur jag ska förklara. De är mesiga helt enkelt

Att bygga ett bra och stadigt hus är ju en rätt svår bedrift som indikerar på kompetens. Samt även ett "maskulint" intresse för byggnadskonstruktion. Så ja, det hade faktiskt kunnat vara en sak som jag hade tyckt vore attraktivt hos en man.

Varför skulle man antingen vara into byggare eller manlig aggresivitet?
Citera
2026-01-05, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Att bygga ett bra och stadigt hus är ju en rätt svår bedrift som indikerar på kompetens. Samt även ett "maskulint" intresse för byggnadskonstruktion. Så ja, det hade faktiskt kunnat vara en sak som jag hade tyckt vore attraktivt hos en man.

Varför skulle man antingen vara into byggare eller manlig aggresivitet?

Men vad bra då kan ju du ta de där europeiska byggarmännen då då passar ju ni jättebra ihop. Vad fint

Åh vad gulligt små européer som finner kärleken till varann och bygger sina små stadiga hus och inte papphus som i USA där folk måste ha 2-3 jobb för att klara sig. Ni européer behöver ju bara ett jobb så gulligt. Ni har det bra ni

Bara gubbar som imponeras av byggkonst de står ju och glor när folk bygger. Kvinnor gör det inte
Citera
2026-01-05, 03:50
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ja.. det tror jag. Folk får väl säga vad de vill men de är oattraktivt när de står med EU och gnäller om USA och Grönland och att USA bryter mot internationell rätt. Helvete vad avtändande det är

De är så… blablabla och ingen bryr sig om deras blablablande. Jag tror det handlar om ett djupt förakt ett riktigt bottenlöst förakt emot dom nästan så man tycker synd om dom….

Varför bryr du dig så mycket om människor som du inte gillar.
Varför håller du dig inte till människor som du gillar istället?

Det finns en massa människor som jag inte gillar.
Men dom bryr jag mig inte om.
Dom får hålla på med sitt bäst dom vill.
Citera
2026-01-05, 03:53
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Men vad bra då kan ju du ta de där europeiska byggarmännen då då passar ju ni jättebra ihop. Vad fint

Åh vad gulligt små européer som finner kärleken till varann och bygger sina små stadiga hus och inte papphus som i USA där folk måste ha 2-3 jobb för att klara sig. Ni européer behöver ju bara ett jobb så gulligt. Ni har det bra ni

Bara gubbar som imponeras av byggkonst de står ju och glor när folk bygger. Kvinnor gör det inte

Nej, det blir ingen byggarbetare till man för just min del. Inget fel på dom, det finns massor av lämpligare kvinnor för dom som skulle göra dom lyckliga. Men jag behöver en man som kan möta mig på ett högre intellektuellt plan. Kvinnor attraheras till män med högre IQ än dom själva, medan män inte har någon sådan preferens.

Men för att försöka hålla detta till topic, eller ens någon form av topic överhuvudtaget, på vilket sätt är amerikanska eller kinesiska män bättre? Ge exempel.
Citera
2026-01-05, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Varför bryr du dig så mycket om människor som du inte gillar.
Varför håller du dig inte till människor som du gillar istället?

Det finns en massa människor som jag inte gillar.
Men dom bryr jag mig inte om.
Dom får hålla på med sitt bäst dom vill.

Jo visserligen men problemet är ju att det kryllar av dom på nätet och i samhället. Det är sällan man hör attraktiva människor uttala sig.. det är mest dessa oattraktiva gnäll och skrytmänniskor som hörs hela tiden. Och blir så trött på det så var tvungen att öppet säga att de är repellerande människor
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in