2026-01-05, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Nej, det blir ingen byggarbetare till man för just min del. Inget fel på dom, det finns massor av lämpligare kvinnor för dom som skulle göra dom lyckliga. Men jag behöver en man som kan möta mig på ett högre intellektuellt plan. Kvinnor attraheras till män med högre IQ än dom själva, medan män inte har någon sådan preferens.

Men för att försöka hålla detta till topic, eller ens någon form av topic överhuvudtaget, på vilket sätt är amerikanska eller kinesiska män bättre? Ge exempel.

Amerikanska och kinesiska män är mer manliga, har mer kontroll på saker och ting och är roligare, mer ansvarsfulla.. ja bättre sidor helt enkelt. Och har högt iq. De har stora länder och militärer finns många sexiga män att tillgå finns mer att välja på. Vad får man ut av Europa i mansväg? Det är för mycket bögar och såna här… mesiga typer. Typ som han i Tyskland premimärministern eller vad han är och NATO-chefen är ju eew. Holländare har jag väldigt svårt för. Britter och svenskar kan vara attraktiva men inte de nere på kontinenten. Spanjorer usch. Italienare ja de är lite sådär att man kan känna hat-attraktion till dom fast man inte gillar dom men inte när det kommer till såna som uttalar sig som vissa gör här och på andra ställen om USA och sånt. Där går gränsen
Citera
2026-01-05, 04:03
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
Amerikanska och kinesiska män är mer manliga, har mer kontroll på saker och ting och är roligare, mer ansvarsfulla.. ja bättre sidor helt enkelt. Och har högt iq. De har stora länder och militärer finns många sexiga män att tillgå finns mer att välja på. Vad får man ut av Europa i mansväg? Det är för mycket bögar och såna här… mesiga typer. Typ som han i Tyskland premimärministern eller vad han är och NATO-chefen är ju eew. Holländare har jag väldigt svårt för. Britter och svenskar kan vara attraktiva men inte de nere på kontinenten. Spanjorer usch. Italienare ja de är lite sådär att man kan känna hat-attraktion till dom fast man inte gillar dom men inte när det kommer till såna som uttalar sig som vissa gör här och på andra ställen om USA och sånt. Där går gränsen

I ett försök att göra en helhetsmässig tolkning av dig, så är det konservativa män du föredrar medan du tycker att liberala män är mesar?
Citera
2026-01-05, 04:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
I ett försök att göra en helhetsmässig tolkning av dig, så är det konservativa män du föredrar medan du tycker att liberala män är mesar?

Nej. Jag tycker europeiska män är oattraktiva oavsett om de är konservativa eller liberala. Jag är väldigt pro-zionistisk men har till och med svårt för europeiska judar. De har förstört mig. Med deras jävla gnäll hela tiden

Att jag ens lyssnar på dom. Jag kanske är en loser trots allt vem lyssnar ens på såna människor. Hur kan jag bry mig så mycket.
Senast redigerad av Demotrash 2026-01-05 kl. 04:13.
Citera
2026-01-05, 04:20
Medlem
barbabushs avatar
Du låter som en basic självhatade nörd, som föraktar dig själv genom andra. Förmodligen är du själv ganska mesig och har komplex kring det. Så det brukar funka.
Citera
2026-01-05, 04:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barbabush
Du låter som en basic självhatade nörd, som föraktar dig själv genom andra. Förmodligen är du själv ganska mesig och har komplex kring det. Så det brukar funka.

Nej så brukar det inte funka det är en myt det där. Att det man stör sig hos andra stör man hos sig själv. Man kan störa sig på andra ändå. Och det jag stör mig på européer och deras töntighet är fullt legitimt att störa sig på. Vet andra som hatar dem med som också är européer. Så det har inget med att de är européer per se eller vad man säger utan att de är så jävla dryga.

”I USA bygger de papphus”

Men i Europa då? Som om lilla Sverige vore bättre. Och allt de har att komma med är sina hus. Är inte det ett drygt beteende? Hela tiden håller de på så. De ska vara emot, klanka ner med sina spydigheter. Om nåt är det väl dom som har komplex! Vem annars skulle spendera sån tid på att gnälla och kritisera
Citera
2026-01-05, 05:16
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Nej så brukar det inte funka det är en myt det där. Att det man stör sig hos andra stör man hos sig själv. Man kan störa sig på andra ändå. Och det jag stör mig på européer och deras töntighet är fullt legitimt att störa sig på. Vet andra som hatar dem med som också är européer. Så det har inget med att de är européer per se eller vad man säger utan att de är så jävla dryga.

”I USA bygger de papphus”

Men i Europa då? Som om lilla Sverige vore bättre. Och allt de har att komma med är sina hus. Är inte det ett drygt beteende? Hela tiden håller de på så. De ska vara emot, klanka ner med sina spydigheter. Om nåt är det väl dom som har komplex! Vem annars skulle spendera sån tid på att gnälla och kritisera

Den svenska byggnadsnormen håller den högsta lägsta standarden i hela världen, när man flyttat från sverige så inser man att resten av världen lever som djur.
Citera
2026-01-05, 05:19
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Nej. Jag tycker europeiska män är oattraktiva oavsett om de är konservativa eller liberala. Jag är väldigt pro-zionistisk men har till och med svårt för europeiska judar. De har förstört mig. Med deras jävla gnäll hela tiden

Att jag ens lyssnar på dom. Jag kanske är en loser trots allt vem lyssnar ens på såna människor. Hur kan jag bry mig så mycket.
Du lider antagligen av komlicerad psykisk sjukdom pga generationer av kusingiftermål i din släkt, tyvärr så finns det ingen boten mot detta elände, trasigt dna, jag får tyvärr inte skriva vad som är den bästa lösningen för dig ifall jag vill följa forumets regler.
Citera
2026-01-05, 05:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Du lider antagligen av komlicerad psykisk sjukdom pga generationer av kusingiftermål i din släkt, tyvärr så finns det ingen boten mot detta elände, trasigt dna, jag får tyvärr inte skriva vad som är den bästa lösningen för dig ifall jag vill följa forumets regler.

Jag tror vi har kommit fram till den slutgiltiga lösningen som vi båda sidor egentligen drömmer om. Mm det är nog så illa. Samma här har undvikit att komma fram till den saken
Citera
2026-01-05, 05:31
Bannlyst
Citat:
Att ni judar har ett sjukligt hat för europer är inget nytt, men om det är en tröst så har jag fått flertalet judinnor att komma skönt.

”Jag tycker europeiska män är oattraktiva oavsett om de är konservativa eller liberala. Jag är väldigt pro-zionistisk men har till och med svårt för europeiska judar. De har förstört mig. Med deras jävla gnäll hela tiden”

Stör mig på europeiska judar med som sagt.. gör judar det? Hatar de europeiska judar med? Så mycket tror jag inte de hatar européer som jag gör
Citera
2026-01-05, 05:37
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
”Jag tycker europeiska män är oattraktiva oavsett om de är konservativa eller liberala. Jag är väldigt pro-zionistisk men har till och med svårt för europeiska judar. De har förstört mig. Med deras jävla gnäll hela tiden”

Stör mig på europeiska judar med som sagt.. gör judar det? Hatar de europeiska judar med? Så mycket tror jag inte de hatar européer som jag gör
Det är en oxymoron, man kan inte vara europe och jude.
Citera
2026-01-05, 05:44
Bannlyst
Citat:
Det är en oxymoron, man kan inte vara europe och jude.

Okej, då har de bara ett liknande drygt beteende då. Men ändå klart bättre än anti-semiter. Du är verkligen min mardröm.. antisemit, europé. Wow ja det kryllar ju med er här på flashback. Därför jag inte fattar vad jag gör här.

Psykisk störning absolut. Nåt är ju fel helt klart. Ingen frisk människa söker sig till såna här nästen där såna som er håller till frivilligt.. jag kände mig tvingad till att uttala mig dock. Nån måste ju säga det
Citera
2026-01-05, 05:45
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Tror du hade repellerat judinnor tillbaka till Israel så fort du visat dig, men det är bara vad jag tror. Du hade repellerat mig dit iaf. Hade flyttat till Israel för att slippa såna som dig
Dom har blivit helt förtörda efter att jag har dumpat dom, min attraktion går över alla folkgruppers gränser, jag har en gång tjänat ganska bra på en separation med en judinna, ironiskt va?

Alla judar bör flytta till Israel och Palestinierna flyttas tillfälligt till Egypten så Israel kan få sin rättfärdiga behandling och hela landets yta ska täckas med en yta av vackert glas och jorden ska botas från cancern som vi inte tidigare har lyckats att identifiera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in