2026-01-10, 08:22
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
Ni antisemitiska, anti-amerikanska och antiryska, globalist/internationalist pro-EU beta male slödder som tråden handlar om. Jag är raka motsatsen: Pro-zionist, pro-amerikan, pro-nationalistisk, pro-kapitalist alfa female. Så hoppas du förstår nu vilka dina fiender är och att de (vi) är betydligt mer kapabla än vad ni är. Om du inte redan visste det dvs
Så vad du säger är att din mamma inte släpper ut dig ur källaren för hon vill inte att du går ut och förkyler dig?
Citera
2026-01-10, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Så vad du säger är att din mamma inte släpper ut dig ur källaren för hon vill inte att du går ut och förkyler dig?

Originellt svar. Nåväl om europeiska män varit lite mer krigiska så kanske, bara kanske, de varit mer attraktiva men det är osäkert. De flesta är infantila, mjuka och mesiga, en enkel match för riktiga män.

Men alla kan inte vara alfa en del blir beta av naturen och att Europa är beta är helt i sin ordning. Så det är bara att vänja sig. Kvinnor i Europa får helt enkelt nöja sig med beta män. Och inte ens europeiska alfa hanar hade varit attraktiva… det är nåt med européer bara som är så oerhört avtändande. Typ Mossolini, Hitler och Franco usch man spyr. Blir en Sahara öken där nere
Citera
2026-01-10, 15:57
Bannlyst
I det här klippet mellan USA och Kina kan man se alfa män på båda sidor https://youtu.be/ICD6Prj-qEA?si=A3KIjytsiZPq86gG

De håller huvudet och kroppen rakt framåt mot den andra parten

Jag hittar inte klippet tyvärr men det finns ett möte mellan USA och EU där alla män på den amerikanska sidan blickar framåt med huvudet rakt och alla européer håller huvudet på sne eller neråt. Det visar så tydligt hur européer är ogenuina och falska som inte ens tittar på dom de sitter i möte med. Tyvärr hittar jag inte det nu men det klippet illustrerar så tydligt det jag menar, väldigt synd att det inte kan återfinnas tror det ska finnas nånstans på White house archives. Har sökt på Trump roundtable EU officials men utan framgång. Man ser verkligen att den europeiska sidan är så beta och kuvade inför USA

Här finns en klipp med USA och Finland som visar lite grann vad jag.. Finlands president kan inte ens sitta ordentligt på stolen https://youtu.be/eAWv6sA3PAk?si=6D6SQm8NUrTdcsz5

Vad är det för fel på europeiska män egentligen? Kan inte ens hålla möten ordentligt
Citera
2026-01-11, 10:13
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
Originellt svar. Nåväl om europeiska män varit lite mer krigiska så kanske, bara kanske, de varit mer attraktiva men det är osäkert. De flesta är infantila, mjuka och mesiga, en enkel match för riktiga män.

Men alla kan inte vara alfa en del blir beta av naturen och att Europa är beta är helt i sin ordning. Så det är bara att vänja sig. Kvinnor i Europa får helt enkelt nöja sig med beta män. Och inte ens europeiska alfa hanar hade varit attraktiva… det är nåt med européer bara som är så oerhört avtändande. Typ Mossolini, Hitler och Franco usch man spyr. Blir en Sahara öken där nere
Du kanske hade mått bättre av att flytta till en öken så det hade runnit till bland alla dessa Alfas som håller till där.
Hur kommer det sig att du är på en plats som får dig att må så dåligt?
Citera
2026-01-11, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Du kanske hade mått bättre av att flytta till en öken så det hade runnit till bland alla dessa Alfas som håller till där.
Hur kommer det sig att du är på en plats som får dig att må så dåligt?

Såhär är det jag föddes i den gamla världen, the Old world, det blev min lott i livet. Men det innebär inte att jag under några som helst omständigheter kommer acceptera vad beta male euroslödder har ställt till med. Jag ser dom som en sorts cancer som man åtgärdar med tredje världskriget och det kan jag lova dig att det är jag inte ensam om.

Mitt problem är i huvudsak att europeiska män är tysta jämfört med amerikaner, västerlänningar överlag, judar, ryssar, kineser m fl. Som öppet talar illa om EU och Europa, men europeiska män nej Aldrig något aggressivt emot EU alltid emot Ryssland och USA. Kan ni bli lite mer aggressiva emot EU istället? Tack
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in