Citat:
Ja faktiskt . Konkret och bra. Tack!Deras mer vuxna kläder kan vara en bra kompromiss mellan jag vill vara som på 00talet och funka på kontoret. Lagom 40 årskris - men jag gillar det!
Problemet är att folk tror man (fortfarande) är huligan. Hade en kompis som blev attackerad för han hade SI jacka. Men det var ett tag sen.
Citat:
Inte kavaj. Och jag bor både i stad och på landet. Där kan jag vara mig själv med avslappnade outdoorkläder - men i stan klär jag mig som en förvuxen tonåring med sneakers, jeans och väst. Det är bekvämt och praktiskt men jag är trött på det och kläderna börjar bli slitna.
Bor Du i storstad eller på.landsbygden?
Stor skillnad i klädstil däremellan.
På landet kan Du lufsa runt i "mysbyxa" utan att skämmas; det skulle inte funka i en större stad.
En crossover är alltid bra.
Kavaj i mer avslappnad stil funkar faktiskt med t-shirt.
Huvtröja går bort, pinsamt plagg på alla över 15 år.
Det finns många skjortor av god kvalitet med roliga mönster, kombinera med jeans och slips och ta-da, Du är både kul och välklädd.
Det viktigaste är - som fler i tråden påpekat - att Du känner Dig bekväm i Dina kläder och inte utklädd.
Stor skillnad i klädstil däremellan.
På landet kan Du lufsa runt i "mysbyxa" utan att skämmas; det skulle inte funka i en större stad.
En crossover är alltid bra.
Kavaj i mer avslappnad stil funkar faktiskt med t-shirt.
Huvtröja går bort, pinsamt plagg på alla över 15 år.
Det finns många skjortor av god kvalitet med roliga mönster, kombinera med jeans och slips och ta-da, Du är både kul och välklädd.
Det viktigaste är - som fler i tråden påpekat - att Du känner Dig bekväm i Dina kläder och inte utklädd.
Citat:
Det var det jag gjorde för några år sen när jag var tvungen att släppa mitt gamla jag.Inte igen. Se ovan.
Citat:
Men jag är rövbögare och aidshomo.
Citat:
Fred Perry - gärna.
Där satte du den , inte gångbart 2026, finns lite olika stilar som är tidlösa.blanda mellan dyrare lite coola tidlösa märken ex fred perry och billigare kläder.
Sen kan vi inte svaea cilka kläder du ska ha på ditt jobb.eller fritid.kläderna måste ju passa ditt liv.
Sen kan vi inte svaea cilka kläder du ska ha på ditt jobb.eller fritid.kläderna måste ju passa ditt liv.