Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Finns bara två alternativ, våldtäkt o mord elr kidnappad. Sen undrar jag vad man gör ute vid 01.
Men va? Man kan varit ute på krogen med vänner, varit på bio i stan, bara varit hemma hos en vän. Vad fan spelar d för roll?
Citera
2025-12-26, 22:36
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Bor ju en riktigt sjuk jävel i dom kvarteren.
Citera
2025-12-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto

Vem då?
Maskera gärna namnet!
Citera
2025-12-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkjihlh
Det är mer än ett rykte. Dessa föremål HAR hittats vid fotbollsplanen men om de ens är relevanta i försvinnandet är absolut inte fastställt. De kan ha varit där av en helt annan anledning.

Och det skulle polisen gått ut med menar du?
Citera
2025-12-26, 22:42
Medlem
Hennes telefon avstängd. Varför uppdaterar dom inte? Har varit i Rönninge ett par ggr, vet man om hon gick vänster eller höger nedanför spärrarna
Citera
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlentySpoiled
Vem då?
Maskera gärna namnet!

Håller mig lite. En lokalkändis kan man säga. Även varit väldigt aktiv på nätet, men försvann tvärt därifrån för några månader sedan (restriktioner). Finns säkert hundra till som kan vara misstänkta i kommunen..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarah-Violah
Eller nån som följt efter henne, kanske va på samma tåg, finns galningar överallt, vi lever och andas bland de, så jäkla läskigt
Ja mycket sant, undrar däremot om bilden på henne som delats gällande hennes försvinnande är tagen samma kväll, ser ut att kunna vara på en tunnelbanestation?
Citera
2025-12-26, 22:43
Medlem
Citat:
Du bör informera polisen om det du vet om detta.
Citera
2025-12-26, 22:44
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Du bör informera polisen om det du vet om detta.

Är nog inga nyheter. Som sagt väldigt vilda spekulationer.

Edit: verkar vara en halvtimmes promenad. För långt. Tror inte.. men tanken slog mig när jag såg rubriken.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-12-26 kl. 22:50.
Citera
2025-12-26, 22:44
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Håller mig lite. En lokalkändis kan man säga. Även varit väldigt aktiv på nätet, men försvann tvärt därifrån för några månader sedan (restriktioner). Finns säkert hundra till som kan vara misstänkta i kommunen..
Om det är någonting du känner till som kan vara intressant för polisen, så bör du informera om detta. Polisen avgör sedan själva om det är ett tips som är intressant eller ej. Allting i ett sådant här läge kan vara till stor hjälp.
Citera
2025-12-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hennes telefon avstängd. Varför uppdaterar dom inte? Har varit i Rönninge ett par ggr, vet man om hon gick vänster eller höger nedanför spärrarna

Har för mig att det är kameror i tunneln i respektive riktning. Så dom borde ha koll på vilket håll hon gått. Kan dock inte styrka detta till 100%.
Citera
2025-12-26, 22:45
Medlem
Citat:

Håller dig, för att? Fram med det, det kan ju vara till hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in