Citat:
Ursprungligen postat av
flowersnrainbows
Någon haft henne på Snap och chansat? Alltså ursäkta men vad fan. Det är en tjej på 25. Verkar vettig. Normal. Otroligt långskott att någon av de hon har på Snap, skulle följa henne via denna karta, via bil och sen invänta 01:20-30 på natten för att plocka henne.
Fattar också att man vrider och vänder på alla teorier men folk svävar iväg.
Mer troligt i så fall att någon åkt omkring på måfå, sett en ung blond tjej gå längs gatan och det slagit slint. Kanske erbjudit skjuts. Vevat ner rutan och gett en komplimang. Etc.
Hur gammal är du?
Tjejer i den åldern har mellan 100 och 1000 vänner på Snapchat. Vem som helst kan adda dig och dom flesta unga tjejer delar med sig av sin plats till alla som lagt till dom, det är så det fungerar.
Var och varannan ung snygg tjej har behöver blocka ett antal män dom aldrig träffat för att som är för påflugna, frågar för mycket, lägger likes och kommentarer på varje bild, skickar dussintals meddelanden, frågar var dom är stup i kvarten utan att en enda gång få ett svar. Jag hade en kollega som fick 100 meddelanden av en annan kollega hon pratat med en enda gång utan att flirta, en annan blev kär och skulle döda henne om hon träffade någon man, vän till min son fick en stalker för att han hade sett henne på Facebook. Det finns en hel del stalkingbenägna män som verkar söker upp kvinnor aktivt.
Det känns inte alls mycket troligare att ett missbildat skogstroll utan någon plan råkade åka förbi och bli sugen på att slå ner en kvinna utan plan. Men sen då?
Du vet jävligt mycket för att veta jävligt lite. Förlåt för att jag blir sur, men vi spekulerar och vi spekulerar om en man som inte tänker som dig och mig.
Hur tänker sexualbrottslingar och stalkers?
Tror du drivkraften är att få sex, eller att ha en kvinnan i sin makt vid överfallsvåldtäkter? Tror du peeking toms och stalkers stalkar för skojs skull eller för att det ger dom en kick, får dom att känna makt eller att det är ett tvångsmässigt beteende?