Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 06:45
Medlem
Crime-boy2s avatar
Har mobilen hittats eller var det bara en av alla lögner här?
Citera
2025-12-28, 06:51
Medlem
Pepsinudels avatar
Tåget från Södertälje mot stan som stannade i Rönninge 01.19-01.20 hade såvitt jag minns bara en avstigande (kvinnlig) resenär som möjligen kan ha ha varit M* (Svårt att lägga alla människor som man ser på minnet om man inte vet att det kommer vara avgörande senare).
Tåget från stan ankom bara några minuter senare och släppte troligen av betydligt fler människor, folk reser ju oftast ut från stan vid den tiden än tvärtom. GM kom alltså antingen med tåget från stan eller befann sig redan på platsen.
Jag hoppas att kamerorna från de bägge tågen är tömda iaf, annars har det brustit någonstans.
Citera
2025-12-28, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Tror du detta kan ha samma tillvägagångssätt?
Tyvärr lutar ju åt de hållet. Känns som att polisen inte har ett skit att gå på och att dom är helt beroende av allmänheten och minsta lilla tips så sätter dom in allt, GM sitter nog och njuter nu
Citera
2025-12-28, 07:04
Medlem
PoorDandelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoorDandelion
Kikade i tråden du länkade. Där verkar det öppet att Flashbackanvändaren Malmens1 är denna Deniz Rage (inte doxxning utan Deniz / Malmens1 tilltalas som Deniz TROR JAG?

Malmens1 har ju varit rätt aktiv i denna tråd.. lite suspekt?

Enligt MrKoll bor Deniz på ett serviceboende. Personalen där bör kunna styrka om han var hemma eller inte under tiden som BO försvann.

Ni kan själva läsa vad folk i den tråden citerat honom i från ett tidigare konto..
Citera
2025-12-28, 07:06
Medlem
Är det Södertälje-polisen som håller i utredningen eller är det "Dödsfall och försvunna personer" inne på Grova Brott?
Citera
2025-12-28, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tyvärr lutar ju åt de hållet. Känns som att polisen inte har ett skit att gå på och att dom är helt beroende av allmänheten och minsta lilla tips så sätter dom in allt, GM sitter nog och njuter nu
Vem vet.

Om det nu är en gärningsman som har planerat detta. Jag tror inte alla gärningsmän njuter av sådant.Allt kan ju vara en stor slump också, det vet vi ju inte än.

Jag hoppas och tror i alla fall att hon mår under omständigheterna bra.
Citera
2025-12-28, 07:20
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Är det Södertälje-polisen som håller i utredningen eller är det "Dödsfall och försvunna personer" inne på Grova Brott?

Hur vet du att hon är död?
Citera
2025-12-28, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoorDandelion
Ett lead att utforska iaf men utveckla. Har han någon koppling till My? Har du länk till hans sociala medier? Vad för bokstäver i *?

Skriva om oskuldhet kan tolkas som incel. Incel + psykos + Rönninge, tja, kan väl möjligtvis vara han men inga “98% sannolikhet”.

Hittar inte heller personen. Förmodligen är killen som skrev berusad/psykotisk och mannen heter egentligen något annat.
Citera
2025-12-28, 07:33
Medlem
DenizRage är ett av de mest intressanta spåren i denna tråden. Han lider av många diagnoser och är dokumenterat kapabel till våldsamma handlingar. Blev känd för en del av hos på FB i samband med att han hotade Chrippa med våld i en video för ngt år sedan. Killen bor på något särskilt boende för individer med psykiatriska funktionsnedsättningar.
Senast redigerad av kretinsky7 2025-12-28 kl. 07:36.
Citera
2025-12-28, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsinudel
Tåget från Södertälje mot stan som stannade i Rönninge 01.19-01.20 hade såvitt jag minns bara en avstigande (kvinnlig) resenär som möjligen kan ha ha varit M* (Svårt att lägga alla människor som man ser på minnet om man inte vet att det kommer vara avgörande senare).
Tåget från stan ankom bara några minuter senare och släppte troligen av betydligt fler människor, folk reser ju oftast ut från stan vid den tiden än tvärtom. GM kom alltså antingen med tåget från stan eller befann sig redan på platsen.
Jag hoppas att kamerorna från de bägge tågen är tömda iaf, annars har det brustit någonstans.
Tror jag skrivit de 100 ggr men jag är nästan bombsäker på att GM redan var i rönninge och satt i bilen och bara väntade på att nån ung snygg tjej skulle gå av tåget och givetvis måste hon gå ensam annars är de för risky. Har hon haft snapkartan på så är de ju inte helt jävla omöjligt att någon som haft henne på snap följt kartan och chansat
Citera
2025-12-28, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
DenizRage är helt galen och ett av de mest intressanta spåren i denna tråden. Han lider av många diagnoser och är dokumenterat kapabel till våldsamma handlingar. Blev känd för en del av hos på FB i samband med att han hotade Chrippa med våld i en video för ngt år sedan.
Är han verkligen kapabel till det och inte bara lite ”wild and crazy” och gillar uppståndelsen?

Jag minns något om det vagt, men ingenting i detalj. Vet du vad han är dömd för?

Jag har utgått fråns tråd här som inte såg så rolig ut men jag har inte sett hans domar så jag vet inte vad som är sant. Han följer i alla fall My på Instagram.
Citera
2025-12-28, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Vadå sitter och njuter nu? Vem tänker ens så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in