2026-01-07, 23:17
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippilotte
Vad är det för något mellan hans fötter? Det bruna
Kanske sket på sig haha.

Vet inte, hur ser det ut där polisen tar mugshots? kanske har en prick målad där man ska stå?
Citera
2026-01-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Lol nej? hur är det med läsförmågan?

"Bilder från i mars 2024. Vilma Andersson har varit anställd hos en matgrossist som kör ut färska råvaror i Stockholm, bland annat till kaféet på Södermalm.
Foto: Läsarbild"

Aha, nu ser jag under bilden att det står från i mars 2024. Jag har tidigare sett de bilderna där han bär mat och förstod utifrån rubriken att det handlar om det som stod i rubriken: timmar före gripandet efter denna mordet.

Om du säger att bilderna med rött hår är efter My:s mord, hur förklarar du då att öronen är tio gånger större på de bilderna än på alla tidigare bilder?

Förlåt, det har varit för många artiklar och informationer. Det är lätt att gå vilse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokalpatriot
Varför skulle han köra flera mil för att gräva ner kroppsdelar i en skog ifall han planerade att åka fast? Ifall han planerade att åka fast, varför sket han inte i att dra till jobbet? Då skulle han ju haft mer tid med kroppen.

Är det möjligt att planen helt enkelt kanske går ut på att just få leka/trolla, se om han kan göra brott och komma undan?
Han ville bli polis…kanske just därför?
Citera
Medlem
Citat:
Kanske sket på sig haha.

Vet inte, hur ser det ut där polisen tar mugshots? kanske har en prick målad där man ska stå?

Hahaha orkar inte, men visst ser det ut som en körv.
Citera
Medlem
Han har färgat och klippt håret
Blond långhårig vid dådet
Äckel
Avart
Missfoster

Ja, jag svarade nyss på ett annat inlägg där han noterat att håret ser nyklippt ut.

Ena polisongen är kortare än den andra med. Undra om han hade blod i håret så han gjorde en nödlösning.
[/quote]
Citera
2026-01-07, 23:21
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Ja dom öronen, vad i helvete?!
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Aha, nu ser jag under bilden att det står från i mars 2024. Jag har tidigare sett de bilderna där han bär mat och förstod utifrån rubriken att det handlar om det som stod i rubriken: timmar före gripandet efter denna mordet.

Om du säger att bilderna med rött hår är efter My:s mord, hur förklarar du då att öronen är tio gånger större på de bilderna än på alla tidigare bilder?

Förlåt, det har varit för många artiklar och informationer. Det är lätt att gå vilse.
Citera
Medlem
Detta FREAK måååste hamna på manlig anstalt! Inget annat är acceptabelt
Citera
Medlem
Det är sinnessjukt det hela. Fattar inte hur den där taniga karln på eget bevåg klarar att ta ihjäl en annan vuxen individ. Tror vi på sexualsadistiskt mord?
Citera
2026-01-07, 23:22
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerpuffprincess
Att han är pantad är nog alla överens om, tycker också man kan se det på honom. Helt tom blick.. men tänkte mer om det kanske kan vara så att han intagit någon substans för att klara av att genomföra gärningarna..? Typ amfetamin/kokain eller något annat som man blir speedad av och som ökar självförtroendet

Morsan och brorsan missbrukade ju, så inte helt omöjligt, men då hade vi kanske hört om det redan?
Citera
Medlem
Citat:
Håller med, bra iaktagelse!
Så där "rakt" som det ser ut på ena sidan ser det bara ut direkt efter man klippt det. (klippt mig själv i 30 år, på gott och ont )

Samt att man ser långa hårstrån han missat.

Du tror inte att han dragit polisongerna och resten av håret bakom öronen och att dom långa stråna är det som är hans försök till lugg, för att täcka flinten när han inte har håret bakåt på bild?
Jag kan verkligen inte se att han klippt sig när jag väl börjat tänka att håret bara är bakom öronen…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Jag tror att det är bilder från 2019.

I den tidigare artikeln från Aftonbladet la de upp bilder medan monstret var på jobbet och sa att de var tagna några timmar innan gripandet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Okp1aw/sag-vilma-andersson-leverera-mat-till-kafe-efter-mordet

Där har Vilma/Robin blått hår och ser helt annorlunda ut än på de senaste bilderna med rött hår.
Skräckbilderna är från gripandet efter mordet.

Det du länkar till är ju bilder från 2024, står ju som bildtext t.o.m:
"Bilder från i mars 2024. Vilma Andersson har varit anställd hos en matgrossist som kör ut färska råvaror i Stockholm, bland annat till kaféet på Södermalm".

Han har uppenbarligen jobbat där ett tag, därav texten nedan som gäller mordet:

"Vilma Andersson anhölls i sin frånvaro på lördag förmiddag.

Någon timme tidigare sågs han leverera mat till ett fik på Södermalm
."
Citera
2026-01-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Han har färgat och klippt håret
Blond långhårig vid dådet
Äckel
Avart
Missfoster

Ja, jag svarade nyss på ett annat inlägg där han noterat att håret ser nyklippt ut.

Ena polisongen är kortare än den andra med. Undra om han hade blod i håret så han gjorde en nödlösning.
[/quote]

Tänk att behöva handskas med honom på jobbet, dag in och dag ut i häktet? Går hellre arbetslös än att möta exorcisten varje dag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in