Citat:
"Fråga familjen först"
Hur tänkte du där? Hej, ni ville bli lämnade ifred, men jag skulle bara fråga, är det okej att min dotter får heta my? Eller hej, är detta okej att jag skriver ett inlägg om att jag hedrar eran dotters minne? Liksom.... hon får skriva vad HON vill. Det ÄR JU 15 000 inlägg här på flashback om my, är det någon här som har frågat om tillåtelse? Eftersom familjen ville bli lämnade ifred? Eller ringer media stup i kvarten upp familjen innan man publicerar? Eller alla bilderna, videos och kommentarer som ligger på tiktok, facebook och instagram.. Familjen vill bli lämnade ifred, ja. Dvs. Dom vill inte kontaktas. Thats it.
Hur tänkte du där? Hej, ni ville bli lämnade ifred, men jag skulle bara fråga, är det okej att min dotter får heta my? Eller hej, är detta okej att jag skriver ett inlägg om att jag hedrar eran dotters minne? Liksom.... hon får skriva vad HON vill. Det ÄR JU 15 000 inlägg här på flashback om my, är det någon här som har frågat om tillåtelse? Eftersom familjen ville bli lämnade ifred? Eller ringer media stup i kvarten upp familjen innan man publicerar? Eller alla bilderna, videos och kommentarer som ligger på tiktok, facebook och instagram.. Familjen vill bli lämnade ifred, ja. Dvs. Dom vill inte kontaktas. Thats it.
Jag förmodar att det handlar mer om valet att offenlt6just anledningen. Man kan faktiskt döpa sin dotter till My utan att blanda in offret i offentliga sammanhang (och för oss som inte är influensor så kan man tillochmed döpa sitt barn till vad faan man vill utan att berätta om det överhuvudtaget)...
Men att känna sig tvungen att förmedla varför man gör det för att få massa likes och sen känna sig hatad och drevad för att inte exakt alla i hela världen tycker precis som hon säger mer om influensan.
OnTopic: Min bild av hela det eländet är att RV inte försöker "trolla" oss. Jag tror absolut namnbyten, flygplansbilder etc. har en mörk bakgrund men jag är ändå inte helt säker på att han försöker skapa sig en legendstatus.
Någon tidigare var inne på att han verkade vilja bli påkommen när han porrsurfade på lektionerna, men jag har inte riktigt lika lätt att tro att han ville bli påkommen med alla de brott han begått. Men samtidigt kanske det är just därför han torskar varje gång?...