Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-01, 02:34
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Hur övervakad är han? Det vore ju väldigt bra om han fortsätter leva fram till rättegången åtminstone.

Jag vet inte hur rutinerna ser ut kring sånt.
Citera
2026-01-01, 02:35
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Det tror jag helt klart att det kan bli. Går nog inte att jämföra med andra fupar man läst. Samtidigt som man inte vill att dem ska vara för hårt maskade så hoppas jag ändå att det inte ska kunna lösas allt för grova detaljer, det känns så sinnessjukt hela fallet. Groteskt.

Hur mycket detaljer fanns det om styckningen i Vilma fallet i Uddevalla?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Hur övervakad är han? Det vore ju väldigt bra om han fortsätter leva fram till rättegången åtminstone.
Sekundbevakning hoppas jag på.
I arresten så öppnar dom luckan varje timme isch
I häktet så var de bara 3 ggr per dag frukost lunch middag om du inte ska duscha/gå på promenad:/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Att fler har läst samma är ingen bekräftelse tyvärr. Men om det nu har stått i media har jag missat det ja.

Nej självklart är det ingen bekräftelse. Men media har skrivit det i flertalet artiklar, går tyvärr inte att hitta just nu i mängden artiklar som matats ut. Du får försöka navigera dig fram i det själv. Du har nog missat det, omöjligt att hänga med i allt som skrivs överallt om detta då det har matats ut mängder med olika artiklar.
Citera
2026-01-01, 02:36
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
https://telgenytt.se/senaste-nytt-kvinnan-misstanks-ha-styckmordats/

"Enligt TV4 har polisen inte velat bekräfta uppgifterna."
Citera
2026-01-01, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Han sitter i Flempan! Med en säng,(gummi madrass) skrivbord och toalett på rummet.
Kan även avslöja att under kvällen såå hade han kletat bajs över väggar och golv och även rullat i det och kastat på fönstret. Fönstret är med neddragna breda persienner. Han är extremt övervakad sen lille grisen

Vart kommer infon om det ifrån säker källa?

Den gröna sängen minns man, då är han på 7:1 eller 7:2
Citera
Medlem
Citat:
Att kliva in i en skräckfilm brukar det beskrivas i de flesta fall där mord har begåtts. Senast i Boden.

Självklart är alla mord som en skräckfilm i beskrivning. Men detta måste varit en helt makaber brottsplats. Jag gissar. Har aldrig sett en mordplats själv förutom i fup så jag vet inte.
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Nej självklart är det ingen bekräftelse. Men media har skrivit det i flertalet artiklar, går tyvärr inte att hitta just nu i mängden artiklar som matats ut. Du får försöka navigera dig fram i det själv. Du har nog missat det, omöjligt att hänga med i allt som skrivs överallt om detta då det har matats ut mängder med olika artiklar.

Det enda jag finner om att kvarlevor hittats i stugan är från uppgiftslämnare till tv4, och polisen har inte velat bekräfta det.

Så i mina ögon behöver kroppen inte ens ha varit i stugan.
Citera
2026-01-01, 02:38
Avstängd
Citat:
"Enligt TV4 har polisen inte velat bekräfta uppgifterna."
Varför tror du dom inte gjort det? Pågående utredning.
Citera
2026-01-01, 02:39
Medlem
Något som inte framkommit är vart han grep och vart han krävde ned kroppsdelarna.
Det skedde vid avfarten Gnesta/Lässtringe i skogen nära motorvägen.
Fortfarande avspärrat

Vilma var medlem i deras paintballförening och kände till området.
Resten hittades i Viksberg.
Det pågick även omfattande sök av polisen med båt i Uttringe sjö i närheten av Rönninge
Citera
2026-01-01, 02:40
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Varför tror du dom inte gjort det? Pågående utredning.

Mycket möjligt. Bara öppnar upp för fler teorier här. Tycker att det verkar trångt att stycka någon i ett attefallshus men konstigare saker har väl skett
Citera
2026-01-01, 02:40
Medlem
Citat:
Hur mycket detaljer fanns det om styckningen i Vilma fallet i Uddevalla?

Det var ett bra tag sedan jag läste den fupen. Men det var inte mycket blod eller annat obehagligt synligt. Det var lite hål från kniv i plastmattan i badrummet och enstaka blodstänk i resten av lägenheten. Men Tishko hade lite större tidsspann än Robin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in