Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 13:34
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilloVet9
Hela hans vakna tid måste gått åt till att nära hans pedofili

Den tidigare postade FUP:en i kidnappningsmålet ger en tydlig inblick i hans gottande i banrnporr.

IT-forensik visar t.ex. att hade han en tre och en halv timmes session 2019-07-17. Filvägar innehåller motbjudande detaljer som "Loanna 11yo German", "7yo Marie"

Dagen efter följde han upp med 3 timmar till.

I förhör säger han senare "..man laddar alltid ned mycket filer och sen tänker man att det här är inte bra, så tar man bort det"

Jävligt dålig på att ta bort filer var han, då han ertappades med +40K filer.
Citera
2025-12-31, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Felets är pöbeln som drev politikerna framför sig. Tidigare låste man in många fler rättspsyk vård. Men man ändrade lagen till allvarlig psykisk störning, som i princip innebär att personen ska ha en psykos. Under 1970-talet dömdes cirka 70 procent av våra mördare till rättpsykvård. Nu är det runt 10-15procent.

Vi hade tidigare internering, men det togs bort 1981 och hade funnits sedan 1927. (Wiki). Ett av skälen var att vi helt enkelt låste in fel personer.

Folk, som begår mord, funderar inte på straffpåföljd. Även om de skulle vara rationella, så tänker de att de inte åker fast. RxS=Avskräckning R=risk att åka fast. S=Strafflängd. Om mördaren tror att det är noll procent risk att åka fast så avskäcker man inte personen med straff. Vilma enligt tidigare undersökning lär Hen tagit stora risker. Det gäller väl även vid detta brott. Så Vilma är inte rationell utan drivs av impulser beroende
av diagnos. Jag gissar på sexualsadism.

Så här skrev en redan 2020 om honom,
efter kidnappningsförsöket av den 10-åriga flickan:
Citat:
Ursprungligen postat av Powerpunani
Vet inte heller var han sitter men tycker definitivt vi ska ha en tråd om honom att följa framöver. Han är ju sjuk och inget fängelse botar den sjukdomen. Det kommer bli som med Engla och sen kommer alla säga "Varför släpptes killen ut utan behandling?" Ett riktigt svin är han och jag vet inte vad jag kommer göra om jag möter honom på ön.

Han fick ingen uppföljning o nu har han gjort ett fruktansvärt
brott…
Citera
2025-12-31, 13:36
Medlem
Vill bara framföra, vet inte var jag annars kan göra det men för admins, önskemål för Flashback:

Det borde finnas ett alternativ på inlägg som admins och moderatorer kan trycka på för att fästa inlägg. T.ex en sammanfattning, så den finns som en länk överst på var sida av ett ämne.
Exempel: https://imgur.com/a/caqz7cd

Anledning: Det är så många som går in på sista sidan direkt och orkar inte att använda sök utan frågar istället om att få det länkat. Även om det står i första inlägget oftast (tack mods!) så är dessa inlägg om sammanfattning ständigt återkommande. En länk över inläggen hade gjort detta mindre förekommande.

Ber om ursäkt om detta är fel ställe, jag är väl dålig på att hitta saker och ting också om det redan finns ett ställe att be om saker likt detta.
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Jag tror att snubben bara är bög men inte kan acceptera sitt öde. Då brukar de flippa ut och ska bli kvinnor istället.
Jag editade det inlägget med detta:

"Edit: Han skriver även att han helst vill träffa andra transpersoner, eller en snäll kille.
Efter det skriver han helst en MTF trans.

Kan vi se en del av "kvinnohat" här? Prio är en "male to female" trans eller en kille.
Kvinna går alltså bra så länge det är en "född kille".

Han är uppenbart gay "i grunden" nu.
Kan han ha blivit ratad av så många tjejer i ungdomen att han byggt upp ett hat mot dom?
För att sen kidnappa en 10 årig tjej, till att sen styckmörda en kvinna."

Någon skrev tidigare i tråden att den fick lite "Dahmer" vibbar av denna kille.
Jag med..fast att han går på kvinnor i stället då.
Citera
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Ja, exakt.
Wilhelm= manligt

Vilma= kvinnligt

På vilket sätt skulle det vara könsneutralt menar du? Är Fredrik då könsneutralt, för att det finns en kvinnlig variant som heter Fredrika? Du ser kanske den lilla skillnaden i ändelse?

Med tanke på att 14 kvinnir har namnet Fredrik som tilltalsnamn i Sverige kan det nog benämnas som könsneutralt
Citera
2025-12-31, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Försvunnen i Sveg IGÅR? Vad är det med den här? Off topic?

Svarade just på det.
Miss av mig.
KOm bara ihåg at jag sett en efterlyst tjej till. När jag letade reda på denne så läste jag när denne var senast sedd.
Så miss av mig.
Citera
2025-12-31, 13:37
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chomskara
Efternamn? Vilket datum exakt?
.. tror visst att det glömdes ett h

Citera
2025-12-31, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Jag har inte läst någonstans att GM skulle ha den diagnosen, vet har du läst det?

Nä, men ursprunglig inlägg sa att autism inte finns som diagnos, trodde hen menade överhuvudtaget.
Citera
2025-12-31, 13:38
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jag har skrivit en massa inlägg, det är bara att söka så hittar du nog svar på "dina invändningar".

Inget eget svar, alltså - det är uppfattat. Du förstår alltså inte att jag inte skall behöva söka igenom dina inlägg för att få svar på mina frågor? Patetiskt!

Lallande, JA-sägande idioter finns det mången av...
Citera
2025-12-31, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chomskara
Lika lång som mig. Jag är kvinna.

Det är mer att du är lång för att vara kvinna. 175 cm är inte kort för män globalt sett.
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Svarade just på det.
Miss av mig.
KOm bara ihåg at jag sett en efterlyst tjej till. När jag letade reda på denne så läste jag när denne var senast sedd.
Så miss av mig.

Det finns en 30+ försvunna personer hos Missing people just nu.

2 unga tjejer är intressanta vad jag kan se, där denna dåre möjligen kan vara inblandad. (Förmodligen inte). Men misstänker att polisen checkar av det i detta nu i ett gediget arbete och inställt nyårsfirande för många
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Mja, oavsett vad blir det ju inte 70 år. Livstid bruka är vara runt 20, RPV SU brukar också inom rimlig tid leda till öpt och permissioner.

Ni har röstat för det här fina och fantastiska system där sjuka och idioter kan härja öppet. Nu fick en kvinna bli mördad av en annan kvinna och ni är på något sätt förvånade. Tråden maxas och jag förstår inte alls.

Men ja, njut av samhälle och system som fina Sverige har. Hela världen skrattar åt bananrepubliken, skönt att man bailat skepp och avsagt medborgarskap.
Rent juridiskt är det möjligt att låta livstid bli just livstid. Skillnaden är ju bara att GM kan ansöka om tidsbestämt straff, d.v.s. en förkortning från livstid till en bestämd tidsgräns, dock kan denna ansökan nekas. GM kan därmed ansöka varje år därefter tills denne erhåller en tidsbestämning, men återigen, domstolen kan neka varje gång. Problemet är ju bara att nuvarande personer inom rättsväsendet har ju gång på gång tagit GM:s sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in