Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-23, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Fick också det mailet. Har inget lån hos Klarna men använt dom om jag köpt på nätet. Inget pågående köp just nu. Skumt.
Fick du det som mail? Alltså inte som en notering i deras app eller på deras sida?
Citera
2025-12-23, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Skulle jag skaffa det, kommer det att kosta mig 45 sek/månad. Jag gav en anledning till att använda Klarna.
Jag använder det även inom företaget, kan kanske kombinera den med klarna, dvs vinna ännu en månad.

Köper man via företaget lyfter man momsen varje kvartal, dvs man får tillbaka momsen, om jag kombinera dessa två utgör det att jag inte behöver stå ute med moms, dvs hinner nästan få igen momsen innan dessa kredit tider löpt ut med noll ränta.
Citera
2025-12-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CurreKurt
Är du inte frisk?
Hur skulle "Smooth" vara så naturligt kopplat till Klarna??

Nej!
Detta är en scam!!

Information om att Klarnas fordran har överlåtits har lämnats. Vad är fel i det? Rätt normal och vanlig åtgärd.
Citera
2025-12-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Tog o checka upp vad nordea Gold kosta mig per år, det är ingen avgift den ingår gratis i vardagspaket.
Och det du kallar gratis kostar 45 sek/månad, om det sedan ingår i annat som du ändå betalar för spelar ingen roll. Klarna är helt gratis och då ingår även ett Visa-kort. Om det är bättre eller sämre är upp till var och en, men du undrade varför någon använder Klarna, och nu har jag svarat.
Citera
2025-12-23, 19:10
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Lån och kredit är inte ens i närheten samma.
Tar jag ett lån kan jag köpa i vilken butik jag vill och även skicka pengar till privatpersoner, det kan du inte genom klarna.
Hur tror du Klarna fungerar? Deras verksamhet går ut på att ta några procent så folk kan ta saker på avbetalning.

Det är på grund av sådana som dig vi måste betala skatt till ett gemensamt socialt skyddsnät.
Citera
2025-12-23, 20:21
Medlem
Lifeisnows avatar
Lite knepigt mejl att skicka ut dagen före julafton...går inte hitta någon information om detta på Klarnas sajt..
Citera
2025-12-23, 20:29
Medlem
Jag fick samma mail.

Inget att hetsa upp sig för. Har full koll på min business med Klarna och bryr mig inte ett dugg.
Citera
2025-12-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvadrolupia
Jag fick samma mail.

Inget att hetsa upp sig för. Har full koll på min business med Klarna och bryr mig inte ett dugg.
Fick du det som mail, eller som mail som hänvisade dig till appen eller sidan?
Citera
2025-12-23, 20:46
Medlem
Citat:
Fick du det som mail, eller som mail som hänvisade dig till appen eller sidan?

Som mail. Inga länkar att klicka på annat än till klarna.com och klickar jag på den så kommer jag till deras sajt och får välja om jag vill logga in eller inte.

Och ja, jag har kollat att det är klarna.com jag hamnar på och inte någon annanstans.
Senast redigerad av Kvadrolupia 2025-12-23 kl. 20:51.
Citera
2025-12-23, 20:57
Medlem
bortmedfifittors avatar
Också fått mejlet, verkar legit!
Citera
2025-12-23, 21:54
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Fick du det som mail? Alltså inte som en notering i deras app eller på deras sida?
som mail.
Citera
2025-12-23, 22:13
Medlem
Har du typ abonnemang på Telia eller delbetalar du något där?
Telia finance kommer inte finnas efter 28 februari, så dom ska flytta över sitt till klarna. Tänkte ifall det var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in