2025-12-21, 20:15
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Du ta och flytta till Ryssland där hör du hemma.du utrycker dig mkt osvensk , var lär man sig det här osmakliga tugget.

Vad ska jag i Ryssland att göra när jag är svensk? Lite lustigt det där hur idioter vill försvara en utveckligen i Sverige som är rent negativ för det svenska folket och dessa blir sedan fly förbannad när man säger att fienden redan är innanför våra gränser (babbar, negrer, judar, afghaner) och att man inte vill försvara den negativa utveckligen med sitt liv i händelse av krig.

Ni är hjärntvättade idioter tyvärr. Ni tror att ryssen när som helst kan anfalla Stockholm men ni saknar tydligen vett och förståelse att det är en "svensk" neger eller blatte som troligen kommer våldta din dotter, råna din son eller sälja knark till dina barn eller förstöra ditt närområde på ett eller annat sätt.

Ser ni inte att babbarna utnyttjar vårt välfärdssystem för egen vinning? Är ni så jävla dumma i huvudet? Endast en tvättäkta idiot skulle välja att försvara Sverige när det lågintensiva raskriget redan är här.
Citera
2025-12-21, 20:18
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Man ska rösta på SD för att få lite mer av deras politik. Det är nämligen så det fungerar i en demokrati, kompromisser och små förändringar åt gången. Pratet om ett paradigmskifte var bara valfläsk från SD:s sida, övriga högerpartier visade aldrig något intresse för detta.

Återigen, SD har inte egen majoritet. Så länge man inte har egen majoritet så kan man aldrig räkna med att få igenom sin politik. Detta är en självklarhet för alla som har en grundläggande förståelse för hur demokrati fungerar.

Så vad är det SD har fått igenom? Alltså varför ska man rösta på dem om de inte kan få igenom förändringar under fyra år utan låter istället ett nytt Karlstad (de har ca 100K invånare om jag inte minns fel) komma in i Sverige under ett år? Det är ju helt oförståeligt.

Som sagt MP med sina skrala 6% kunde förmå Sveriges största parti att jålla gränserna öppna genom att hota dem att inte längre stödja dem. SD har alltså sett till att det kommit in ännu fler icke-svenskar i vårt land - troligtvis det de flesta SD-sympatisörer inte ville skulle ske.
Citera
2025-12-21, 20:19
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Jag tror den strategin har nått en platå och som du säger så leder ju det till en urvattning av vad man egentligen tycker och tänker. SD är ju redan idag ett riktigt cuckat parti där man övergett det svenska folket till förmån av kulturnationalism vilket stipulerar att vem som helst, oavsett ras, kan bli svensk bara man uppför sig.

Det leder på sikt till samma mjuka folkmord som sossarnas politik. Det kan man tycka vad man vill om men det är fakta.

Som sagt så tror jag en röst på sossarna/MP eller pedofilerna i C är bättre än en röst på SD. Förfallet kan accelereras och andra krafter kan ta vid. Tror inte det finns någon demokratisk lösning på vårt problem.

Vi är helt eniga om att det inte finns nån "demokratisk" (liberal) lösning på problemet. Personligen har jag inte röstat sedan 2018. Röstar man inte legitimerar man åtminstone inte det politiska systemets bröd och skådespel.
Citera
2025-12-21, 20:19
Medlem
Badassmfokas avatar
Shit vilket pinsamt tweet, snacka om att inte ha koll. Han har väl mest koll på vilka som äger han och SD iofs. Kolla bara på Riks, en sionist pingst pastor och Aron Flam är deras största representanter.
Citera
2025-12-21, 20:22
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jösses ni låter ganska väck. Alla normalbegåvade tar givetvis parti för den som är emot en idiot som Tucker och emot massmördaren och diktatorn Putin. Det är väl självklart.

Sen är Mr Bens idéer framtiden för USA om man är republikan. Det är ganska självklart. Att Republikanerna i sig är ett rövhålsparti är ju sen gammalt.

Men det verkar röra sig mycket nazism rent generellt i tråden. Så det är i alla fall inte begåvningsreserven som skriver här. Det kan man vara säker på.
Vilka av Mr Bens ideer är detta? Att USA och västvärlden ska fortsätta vara judarnas hora?
Citera
2025-12-21, 20:23
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Som vanligt så höjer du dig själv till skyarna.
Hur känns det att se ett sånt praktarsel i spegeln varje dag, för alla som inte tycker som du är ju mindre begåvade?

Rent statistiskt så är över 90% av befolkningen mindre begåvade än mig. Det har jag fått svart på vitt via tester. Så det är både de som inte håller med mig, men även de som håller med mig.

Ska man hymla med sånt menar du? Jag tycker det känns bra att se mig i spegeln eftersom jag dessutom är snyggare än de flesta andra.

Men vad har detta med det jag skriver i tråden att göra? Det är väl ganska självklart att exempelvis Tucker är en jubelidiot? Har du inte hört allt trams och ren idioti han slänger ur sig?

Då är det väl ganska skönt att en svensk politiker väljer en sida som faktiskt har en som uttrycker sig intelligent och har koll på fakta och verkligheten på ett helt annat sätt. Givetvis finns det problem även med Mr Ben då han är förvillad i den där sjuka gudstron. Något som till stor del påverkar mycket av det som är hans åsikter. Något som i sin tur blir direkt illa när det gäller vissa saker.

Dessa saker däremot passar som i handsken är det gäller det vidriga partiet Republikanerna. Något jag också uttryckte i mitt inlägg. Därför så är han framtiden för Republikanerna. Något som jag förstår att en SD-gubbstrutt ställer sig bakom.

Så när det gäller skit på skit så är jag ändå glad att SD-gubbstrutten åtminstone ställer sig på den sidan som luktar minst skit i alla fall. Det är väl bra?

Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Vilka av Mr Bens ideer är detta? Att USA och västvärlden ska fortsätta vara judarnas hora?

Jag har aldrig hört Mr Ben utrycka att USA och västvärlden ska vara någons hora. Hittar du på trams nu eller kan du belägga det på något vis?
Citera
2025-12-21, 20:33
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Han är en äcklig sionist då med egna ord och underkastar sig svenskarnas fiender.
Gnällspiken Shapiro går till angrepp mot alla som inte vill underkasta sig Israel och judisk överhöghet i västvärlden.
Nick Fuentes har redan grillat och avslöjat denna juden Shapiro, han är passé som opinionsbildare.
Kanske inte om man är en cuck, sionist och wannabe boomer som Mattias Karlsson dvs.
Hur kan någon ta SD på allvar med denna masochisten Mattias Karlsson?
SD borde fokusera på Sverige, inte att fjäska för sionisterna i Israel och USA.
Judarna skiter i Sverige och svenskarna nämligen.
Senast redigerad av StormuftinMagda 2025-12-21 kl. 20:39.
Citera
2025-12-21, 20:47
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Lol. Då är ju du uppenbart en tvättäkta idiot.

Är jag en idiot för att jag inte hört Mr Ben säga det som han inte sagt?

Jösses vad är det för argument ni har i tråden (inga).

Va fan är detta? Var har jag hamnat? Kom igen nu och kom med lite argument som gör det ni skriver blir trovärdigt. Mr Ben ska uppenbarligen sagt att någon ska bli någons hora. Jag har inte hört det så då är det väl bara att ställa rimliga källor på detta i belysning?
Citera
2025-12-21, 20:49
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Är jag en idiot för att jag inte hört Mr Ben säga det som han inte sagt?

Jösses vad är det för argument ni har i tråden (inga).

Va fan är detta? Var har jag hamnat? Kom igen nu och kom med lite argument som gör det ni skriver blir trovärdigt. Mr Ben ska uppenbarligen sagt att någon ska bli någons hora. Jag har inte hört det så då är det väl bara att ställa rimliga källor på detta i belysning?

Han är en subversiv jude som arbetar för att USA ska stödja hans egentliga hemland Israel. Vad är det som är så svårt att fatta? Jävla idiot.
Citera
2025-12-21, 20:55
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Han är en subversiv jude som arbetar för att USA ska stödja hans egentliga hemland Israel. Vad är det som är så svårt att fatta? Jävla idiot.

https://www.youtube.com/watch?v=7U-l8YkHpbA

Ungefär vad han själv säger.
Citera
2025-12-21, 20:57
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Givetvis vill han att USA och Israel ska ha goda kontakter. Jag vill att Sverige också ska ha goda kontakter med Israel. Jag vill även att Sverige har goda kontakter med många fler länder. Det är bara naturligt och gör inte att jag vill att de länderna ska vara Sveriges hora.

Klarar du inte av att tolka såna saker och där är vad skon klämmer. Men efter satt ha läst i den här tråden så blir man inte direkt förvånad.

Mr Ben har aldrig uttryckt att någon ska vara någons hora. Det är jag tämligen säker på. Du lyckas ju inte heller producera något trovärdigt som styrker det. Det bara kommer trams ur truten på dig.

Så återigen, SD-gubbstrutten stöjder helt klart rätt sida i Republikanerna. Jag tror också att det kommer vara den segrande sidan i partiet på längre sikt.
Citera
2025-12-21, 21:06
Medlem
Tropicalss avatar
Han (Mattias) har så klart 100 % rätt i precis allt han säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in