Citat:
Ursprungligen postat av
Amsvartner
Som vanligt så höjer du dig själv till skyarna.
Hur känns det att se ett sånt praktarsel i spegeln varje dag, för alla som inte tycker som du är ju mindre begåvade?
Rent statistiskt så är över 90% av befolkningen mindre begåvade än mig. Det har jag fått svart på vitt via tester. Så det är både de som inte håller med mig, men även de som håller med mig.
Ska man hymla med sånt menar du? Jag tycker det känns bra att se mig i spegeln eftersom jag dessutom är snyggare än de flesta andra.
Men vad har detta med det jag skriver i tråden att göra? Det är väl ganska självklart att exempelvis Tucker är en jubelidiot? Har du inte hört allt trams och ren idioti han slänger ur sig?
Då är det väl ganska skönt att en svensk politiker väljer en sida som faktiskt har en som uttrycker sig intelligent och har koll på fakta och verkligheten på ett helt annat sätt. Givetvis finns det problem även med Mr Ben då han är förvillad i den där sjuka gudstron. Något som till stor del påverkar mycket av det som är hans åsikter. Något som i sin tur blir direkt illa när det gäller vissa saker.
Dessa saker däremot passar som i handsken är det gäller det vidriga partiet Republikanerna. Något jag också uttryckte i mitt inlägg. Därför så är han framtiden för Republikanerna. Något som jag förstår att en SD-gubbstrutt ställer sig bakom.
Så när det gäller skit på skit så är jag ändå glad att SD-gubbstrutten åtminstone ställer sig på den sidan som luktar minst skit i alla fall. Det är väl bra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Badassmfoka
Vilka av Mr Bens ideer är detta? Att USA och västvärlden ska fortsätta vara judarnas hora?
Jag har aldrig hört Mr Ben utrycka att USA och västvärlden ska vara någons hora. Hittar du på trams nu eller kan du belägga det på något vis?