Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Idag, 10:55
Medlem
Ajogens avatar
Visst tycks det inte vara som Erika verkar särskilt sorgsen över Charlies död.
Tvärtom, i allt jag sett henne i verkar hon rent lyriskt över att få vara på evenemang efter evenemang.
Allt 'gråtande' hon gör är så uppenbar dålig skådespeleri.
Hon är inte med sina barn utan och runt landet på alla dessa evenemang.
Hon har blivit utsedd som en av Amerikas mäktigaste kvinnor.
Hon är på bok-turné.
Det är solklart, det är inte en människa som sörjer.

Så vem är Erika Kirk?

Who is Erika Kirk? Inside her glam pageant and reality TV life before becoming Turning Point CEO

Det är hennes liv inom 'pageantry' (hittar ingen bra översättning) och reality TV som folk grävt i och börjar peka ut henne som en 'plant wife'.

Erika Kirk Faces Mossad Ties Allegation; Unverified Claims Of Trump Links, Israel, Trafficking

Att Charlie blev mördad kort efter att han talade emot alliansen mellan Israel och USA och hur Erika har regerat till Charlies bortgång är vad som belyses som synnerligen suspekt.

Det finns en uppsjö av andra suspekta saker som hennes 'flörtande' med JD Vance eller saker som 'greif merch' på hennes hemsida. Ni har nog hört det mesta.

Hur ligger det till? Var Charlie ett offer för en 'planted wife-op' eller är detta bara en grift hon kör på och mjölkar sin mans mord på alla pengar hon kan få ut?
Citera
Idag, 11:03
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Det här gäller även fotbollsfruar och annat, det finns en klick kvinnor som går igång på makt och pengar, detta är ett faktum och vi ser exempel på det här om och om igen, den där PT-bruden som Kapten Jäv blåste bort skallen över när det uppdagades, hon är väl nyligen omgift med någon högt uppsatt inom försvaret nu.
Det finns tusentals exmpel på den här typen av kvinna, och jag tror inte att konspirationen är större än att hon är uppmärksamhetskåt och gillar strålkastarljus.
Citera
Idag, 11:30
Medlem
AndersABs avatar
Kommer hon gifta om sig med J.D. Vance? Kanske hon blir ny vice president.
Citera
Idag, 11:37
Medlem
IanMcEwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Kommer hon gifta om sig med J.D. Vance? Kanske hon blir ny vice president.
Vance har redan ett förhållande om inte maka så det är väl första frågan man bör ställa, huruvida han trivs i sitt nuvarande äktenskap.
Citera
Idag, 12:33
Medlem
BubbaZenettis avatar
Helt sjukt att hon lät filma sig själv och lägga ut film på när hon viskar till och pussar liket.

Det ser helt sjukt ut! Rena skådespelet.

https://www.youtube.com/watch?v=1LkMX7LbI10

Citat:
CHARLIE KIRK'S WIFE captured in TEARFUL VIGIL over open casket

47 684 visningar för 3 månader sedan #charliekirk #trump #usa
A heartbreaking video shows Charlie Kirk’s wife in a tearful vigil beside his open casket.
I klippet ser man hur Erika smeker Charlies döda kropp i en öppen kista och viskar:
"Oh, I love you.
I love you.
I love you.
I know.
I love you.
I loves you so much.
I love you.
I love you.
God bless you."

Inte normalt att efter så kort tid dela med sig av något så privat och intimt. Bland det sjukaste jag sett!
Citera
Idag, 12:44
Medlem
Att tillåta sig att bli mördad är omanligt. Charlie Kirk var alltså omanlig, en svag beta, en cuck. Varför skulle en kvinna sörja en sådan? Han var ingen man, därmed knappt människa.

Barnen skaffade hon med charlie, och eftersom han inte var en attraktiv man vilket han lurade henne att tro att han var, så spiller det föraktet över på barnen, som hon alltså inte älskar och därför försummar.
Citera
Idag, 13:01
Medlem
Fantens avatar
Tillåt mig föreslå en mer psykologisk, men samtidigt enklare, hypotes.

Erika Kirk är som Community-karaktären Jeff Winger. Uppfostrad av film/TV och av människor som inte nödvändigtvis var äkta alla gånger. Det är helt enkelt så här hon tror och tycker det är att en kvinna ska göra i en sån här situation. Det ligger en air av day time soap opera över henne, för det är det hon emulerar. Tänk er helt enkelt att alla hennes publika (IRL eller online) framträdanden som scener ur filmer och serier.

Samtidigt så skulle det också vara tecken på att hon är en plant som spelar en roll. Jag håller det inte för omöjligt i alla fall även om jag tror att man inte behöver dra det så långt utan att det helt enkelt som så att Erika är ett jävla våp som inte vet bättre.

Hon skulle ju också kunna vara en så kallad nyttig idiot.
Citera
Idag, 13:03
Medlem
kalkryggars avatar
Ni låter ju inte helt hemma i den här tråden och kommer med massa sjuka påståenden.

Någon hävdar att det inte är manligt att bli mördad.

Mycket tydligt att hon är i sorg. Mycket tydligt att det inte är ett skådespel. Hon har inte flirtat med Mascaran Vance.

Det kommer bara massa tramsiga påståenden i den här tråden (forumdelen) utan några som helst trovärdiga motiveringar.

Men att någon som blir skjuten och dör inte skulle vara manlig just för att han blir skjuten låter helt bissart sjukt påstående. Om man säger sånt så har man ingen aning om vad det är att vara man. Jösses alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Att tillåta sig att bli mördad är omanligt.

Citera
Idag, 13:23
Medlem
Timoteuss avatar
Vet inget om denna kvinna egentligen.
Såg bara något framträdande där de två satt i fåtöljer på en scen och talade och kanske svarade på frågor.
Om det inte varit för färgen på hennes kläder, hade jag kunnat svära på att det var ett filmklipp med Serena från Handmaids Tale.
Citera
Idag, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ni låter ju inte helt hemma i den här tråden och kommer med massa sjuka påståenden.

Någon hävdar att det inte är manligt att bli mördad.

Mycket tydligt att hon är i sorg. Mycket tydligt att det inte är ett skådespel. Hon har inte flirtat med Mascaran Vance.

Det kommer bara massa tramsiga påståenden i den här tråden (forumdelen) utan några som helst trovärdiga motiveringar.

Men att någon som blir skjuten och dör inte skulle vara manlig just för att han blir skjuten låter helt bissart sjukt påstående. Om man säger sånt så har man ingen aning om vad det är att vara man. Jösses alltså.

Istället för att skriva ditt kvinnliga känslomos pga du blev kränkt av sanningen, som ni kvinnor alltid blir, så argumentera istället eller be en man hjälpa dig med det (fast du har nog inga män i din omgivning).

Jag skrev hur Erika Kirk resonerar om män, vilket exakt förklarar hennes beteende, och likgiltighet inför sin mans död och likgiltighet för sina barn som hon försummar. Jag skrev inte mina åsikter.
Citera
Idag, 13:40
Medlem
radarpars avatar
Mycket intressant, realistisk och sannolik analys, samtidigt som du inte stänger dörren för den mer konspiratoriska teorin 👍

Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tillåt mig föreslå en mer psykologisk, men samtidigt enklare, hypotes.

Erika Kirk är som Community-karaktären Jeff Winger. Uppfostrad av film/TV och av människor som inte nödvändigtvis var äkta alla gånger. Det är helt enkelt så här hon tror och tycker det är att en kvinna ska göra i en sån här situation. Det ligger en air av day time soap opera över henne, för det är det hon emulerar. Tänk er helt enkelt att alla hennes publika (IRL eller online) framträdanden som scener ur filmer och serier.

Samtidigt så skulle det också vara tecken på att hon är en plant som spelar en roll. Jag håller det inte för omöjligt i alla fall även om jag tror att man inte behöver dra det så långt utan att det helt enkelt som så att Erika är ett jävla våp som inte vet bättre.

Hon skulle ju också kunna vara en så kallad nyttig idiot.
Citera
Idag, 14:04
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Istället för att skriva ditt kvinnliga känslomos pga du blev kränkt av sanningen, som ni kvinnor alltid blir, så argumentera istället eller be en man hjälpa dig med det (fast du har nog inga män i din omgivning).

Jag skrev hur Erika Kirk resonerar om män, vilket exakt förklarar hennes beteende, och likgiltighet inför sin mans död och likgiltighet för sina barn som hon försummar. Jag skrev inte mina åsikter.

Du låter som en sån mupp som har Jordan Petersons bok men inte läst den eftersom du inte klarar av att läsa böcker. Men ändå har en åsikt om att boken är "jättebra". Samtidigt som du bränner igenom allt med Andrew Tate på Youtube.

Fy fan va pointless.

Det du säger om Erika Kirk låter bara efterblivet förstår du väl? Att hon inte är riktigt klok i pallet vet ju alla normalbegåvade. Men prata om det på en vuxennivå istället för att låta som en p12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in