Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-16, 16:11
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Istället för att skriva ditt kvinnliga känslomos pga du blev kränkt av sanningen, som ni kvinnor alltid blir, så argumentera istället eller be en man hjälpa dig med det (fast du har nog inga män i din omgivning).

Jag skrev hur Erika Kirk resonerar om män, vilket exakt förklarar hennes beteende, och likgiltighet inför sin mans död och likgiltighet för sina barn som hon försummar. Jag skrev inte mina åsikter.

Men, snälla kondomen! Du vet inte hur EK resonerar kring män, det är DU som påskriver henne DINA fantasier och åsikter. Herregud, vilken incel du är!
Citera
2025-12-16, 21:01
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbaZenetti
Helt sjukt att hon lät filma sig själv och lägga ut film på när hon viskar till och pussar liket.

Det ser helt sjukt ut! Rena skådespelet.

https://www.youtube.com/watch?v=1LkMX7LbI10

I klippet ser man hur Erika smeker Charlies döda kropp i en öppen kista och viskar:
"Oh, I love you.
I love you.
I love you.
I know.
I love you.
I loves you so much.
I love you.
I love you.
God bless you."

Inte normalt att efter så kort tid dela med sig av något så privat och intimt. Bland det sjukaste jag sett!
Hennes beteende ligger liksom i nivå med detta upplever jag.

They Mimic Us

K. Mitchell är Phd i psykopati/narcissism.
Citera
2025-12-16, 21:09
Medlem
Gerhardts avatar
"DISASTER Interview For Erika Kirk With Bari Weiss On CBS!"
https://www.youtube.com/watch?v=0srfqAjK7Ko
Citera
2025-12-17, 00:04
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbaZenetti
Helt sjukt att hon lät filma sig själv och lägga ut film på när hon viskar till och pussar liket.

Det ser helt sjukt ut! Rena skådespelet.

https://www.youtube.com/watch?v=1LkMX7LbI10

I klippet ser man hur Erika smeker Charlies döda kropp i en öppen kista och viskar:
"Oh, I love you.
I love you.
I love you.
I know.
I love you.
I loves you so much.
I love you.
I love you.
God bless you."

Inte normalt att efter så kort tid dela med sig av något så privat och intimt. Bland det sjukaste jag sett!

Hudfärgen på händerna antyder att han är en Trump
Citera
2025-12-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Kommer hon gifta om sig med J.D. Vance? Kanske hon blir ny vice president.

Nej din gamla foliehatt dom kommer inte gifta sig och har ingen relation på det sätter J.D är lyckligt gift och har barn.

MEN

Som man brukar säga. Allt kan hända i Paradise Hotem😅😅
Citera
2025-12-17, 10:50
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Nej din gamla foliehatt dom kommer inte gifta sig och har ingen relation på det sätter J.D är lyckligt gift och har barn.

MEN

Som man brukar säga. Allt kan hända i Paradise Hotem😅😅
Men hon blir ny vice.
Citera
2025-12-17, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du låter som en sån mupp som har Jordan Petersons bok men inte läst den eftersom du inte klarar av att läsa böcker. Men ändå har en åsikt om att boken är "jättebra". Samtidigt som du bränner igenom allt med Andrew Tate på Youtube.

Fy fan va pointless.

Det du säger om Erika Kirk låter bara efterblivet förstår du väl? Att hon inte är riktigt klok i pallet vet ju alla normalbegåvade. Men prata om det på en vuxennivå istället för att låta som en p12.

Det är Donald Trumps åsikter. Du vet, samma Donald som Charlie Kirk och Erika Kirk aktivt stödjer och beundrar.

Den som är svag nog att bli dödad är en förlorare och dumskalle, enligt trump.

Citat:
Trump called fallen soldiers "suckers” and "losers" during his presidency
Citera
2025-12-17, 16:51
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Det är Donald Trumps åsikter. Du vet, samma Donald som Charlie Kirk och Erika Kirk aktivt stödjer och beundrar.

Den som är svag nog att bli dödad är en förlorare och dumskalle, enligt trump.

Jag har aldrig hört muppen Trump säga detta. Men det skulle inte förvåna mig eftersom han är en idiot som säger väldigt mycket trams. Precis som en p12, precis som du.

Så ni har något gemensamt faktiskt du och muppen Trump.

Som sagt så är det bara påhittat trams om Erika Kirk. Att hon är en idiot är sanning men det som påstås i trådstarten är bara trams.
Citera
2025-12-19, 09:37
Medlem
Overminds avatar
Hon ser så jääävla konstig ut så att jag får rysningar. Hennes frisyr/skalle är jätteskev och hon har ren ondska i blicken. Har ni sett hennes intervju i någon Amerikans kanal? Hennes ögon är riktigt jävla obehagliga.
Citera
2025-12-19, 18:44
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Hon ser så jääävla konstig ut så att jag får rysningar. Hennes frisyr/skalle är jätteskev och hon har ren ondska i blicken. Har ni sett hennes intervju i någon Amerikans kanal? Hennes ögon är riktigt jävla obehagliga.
Alltså hon sörjer inte, hon firar. Det är något allvarligt fel med allt med hur hon tagit över tpusa etc
Citera
2025-12-19, 23:55
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Alltså hon sörjer inte, hon firar. Det är något allvarligt fel med allt med hur hon tagit över tpusa etc

Exakt. Bland det sjukaste är hur hon tog en selfie/bild när hon sörjer sin döde man vid kistan och lägger ut på sociala medier...
Citera
2025-12-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Exakt. Bland det sjukaste är hur hon tog en selfie/bild när hon sörjer sin döde man vid kistan och lägger ut på sociala medier...
Länk till sida där selfien syns?
Det enda jag sett, är nån som tagit bild när hon gråter vid kistan.
Typ som i denna https://www.stuff.co.nz/world-news/360823127/charlie-kirks-wife-posts-image-her-sobbing-over-casket-her-husband
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in