Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Du citerar alla mina texter, men ingenstans skriver jag något som ens är NÄRHETEN av detta: ” hantverksmässig mat med mer personal och säljer köttbullar med mos och pressgurka + riktigt salladsbord för det schyssta priset 145kr.”
Mår du bra eller?
Vart har jag ens sagt att dom har samma hyra? Är du schizofren eller?
Du hittar på så mycket skit man kan nästa tro att du har en koppling till restaurangen
Så du menar att du inte hade läst några andra inlägg i tråden där en annan herre också påpekade att 145kr var billigt för köttbullar med mos +kaffe och salladsbuffe på en mässa.
Och du hade förstås inte heller läst varför de inte hinner göra så många portioner på en mässa utan att anställa folk för fler timmar och höja priset eftersom du kom in och sa att ägarna är vidriga och att de visst kan göra den sortens bättre från grunden gjord mat som vi diskuterade om i tråden för det priset på mässan som du trodde att de kan sälja för inkl salladsbuffee och kaffe med bra mat gjort från grunden som hela tiden diskuterats på cirka 53 mässdagar på ett halvår.
Tror snarare att du ljuger om du säger att du inte skulle läst andra inlägg i tråden.
När jag förklarade detta att de inte kan laga riktigt bra kvalitetsmat gjort från grunden för det priset där så svarade
Du efter det att de andra på mässan minsann kan göra det(vi pratade om mässan å det vet du)
De andra på mässan hade enligt dig inte vidriga ägare eftersom de kan laga bra kvalitetsmat på mässan för samma pris medans dessa som vi diskuterar om inte kan det occh har vidriga ägare för att de använder pulvermos å mamma scans köttbullar.
Så du pratar emot dig själv och glömmer medvetet vad och hur du svarat när du märkte att du hade lite fel.
Nej jag har inget med restaurangen att göra men är bara realist.