Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2001-06-19, 11:58
  #1
Medlem
Det beror faktiskt på att jag inte kan få en tjej på¨vanligt sätt. jag är nämligen rätt ful och haltar dessutom. Men vill ni PK-feminister ta ifrån mig min mänskliga rättighet till SEX!!?? Vill ni det? Jag tycker att köpesex är bra för oss som är lite annorlunda! Det är synd om oss, och därför ska man inte vara elak...!!!
Citera
2001-06-19, 21:51
  #2
Medlem
Därför köper jag sex

Undervik ändå att ianspråkataga prostituerades tjämster. Vi TRIBUTER är extremt vackra och lever under ordnade former tillsammans med våra hustrur.
Uppsök självbefläckningsforum här bredvid. Det är inte bra, men det är riktigare än att ianspråkataga prostituerade kvinnors tjänster. Undervik att kritisera detta inlägg.
Citera
2001-06-20, 00:03
  #3
Därför köper jag sex

käckenissarna är på det IGEN!!!!!!!!!!!
Citera
2004-03-19, 14:53
  #4
Medlem
Sujoks avatar
Varför köper ni sex???

Jag har bara en enkel fråga, hur kommer det säg att ni köper sex, och vad har ni för uppfatning av de som säljer sex, tror ni att de gillar själva sexet och att de föredrar det yrket?
Och sen föredrar ni inte ett hederligt sex med en tjej som man själv har raggat upp eller med en flickvän, eller är det så att ni har svårt att fixa ett ligg, pga av olika anledningar??
Skulle varit jäkligt tacksam om ni svarar för jag skulle gärna velat veta lite mer om varför man köper ett sex, och lixom vad kostar det, vad jag har fåt för mig så är det ganska dyrt, skulle kosta någon tusing?? hade själv aldrig kunnat betala 1000 spänn för att ha sex.
Citera
2004-03-19, 14:57
  #5
Medlem
Mr Caves avatar
Var det inte Charlie Sheen som sa att han inte betalade för sexet, utan för att tjejen skulle dra efteråt? Så det kan man ju förstå. Hans tjejer är säkert inte gratis heller.
Citera
2004-03-19, 15:12
  #6
Banned
ChamrOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Cave
Var det inte Charlie Sheen som sa att han inte betalade för sexet, utan för att tjejen skulle dra efteråt?
Citera
2004-03-19, 15:53
  #7
Medlem
Sujoks avatar
Jag gillar inte riktigt de typerna i heller, hoppas någon av de svarar här,
Citera
2004-03-19, 17:56
  #8
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Jag har bara en enkel fråga, hur kommer det säg att ni köper sex, och vad har ni för uppfatning av de som säljer sex, tror ni att de gillar själva sexet och att de föredrar det yrket?
Och sen föredrar ni inte ett hederligt sex med en tjej som man själv har raggat upp eller med en flickvän, eller är det så att ni har svårt att fixa ett ligg, pga av olika anledningar??
Skulle varit jäkligt tacksam om ni svarar för jag skulle gärna velat veta lite mer om varför man köper ett sex, och lixom vad kostar det, vad jag har fåt för mig så är det ganska dyrt, skulle kosta någon tusing?? hade själv aldrig kunnat betala 1000 spänn för att ha sex.

Nu blev det ju fler än en fråga Sujok. De är inte så väldigt enkla att svara på heller men jag ska göra ett ärligt försök. Jag har inga problem att skaffa sex på "vanligt" sätt. Jag köper sex för att förhöja mitt sexliv lite då och då. Jag har lika stor respekt för de som säljer sex som jag har för andra människor jag möter. Jag tror inte att tjejerna väljer yrket för att de är typ nymfomaner om det är det du menar. De är säkert sexuella personer som gjort den bedömningen att detta är ett relativt enkelt sätt att tjäna bra pengar på.

Priset för en timmes sex i sthlm pendlar mellan 2000 - 3000 kr. Det finns billigare och det finns även de som tar betydligt mer men jag tror att genomsnittet ligger däromkring. Om det är dyrt eller ej är ju en bedömningsfråga från person till person. Jag tycker inte att det svider i plånboken (å inte ngn annan stans heller)iaf.
Citera
2004-03-20, 00:02
  #9
Banned
BoOs avatar
Va fan, behöva pröjsa för att knulla, miserabla människor, jävla smygrunkare.
Skaffa Er en kvinna istället som vill göka.

/BOo!!
Citera
2004-03-20, 17:16
  #10
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoO
Va fan, behöva pröjsa för att knulla, miserabla människor, jävla smygrunkare.
Skaffa Er en kvinna istället som vill göka.

/BOo!!
Tack för de kloka orden! Jag skall genast sluta med att betala för sex och jag skall börja runka offentligt bara för att göra dig glad BoO.

PS. Kul att se att inte ens du kan komma ihåg hur du skriver ditt namn. Jag har samma problem!
Citera
2004-03-20, 20:58
  #11
Medlem
jag tycker 200:- är ett bra pris på ett luder för ett dygn. ungefär vad dom är värda. Och köper deras tjänster gör man ju för att vissa vem som bestämmer.
Citera
2004-03-20, 21:41
  #12
Medlem
I don't cares avatar
Har aldrig köpt sex själv, inte än i alla fall. Men ser flera andledningar till det.

1. Man har en kvinna som inte vill i samma omfattning som en själv.

2. Man uppfyller inte de högt ställda kraven som män har på sig i form av utseende, personlighet och pengar. För att få sig ett ragg på krogen.

3. Man kanske är blyg, astmatiker eller annat hinder för att gå och ragga på krogar.

4. Man kanske är nyfiken på hur olika kvinnor är i sängen. (Stämmer på mig då jag bara gjort det med en kvinna, typ prova man är ju nyfiken )

5. Omväxling förnöjer (även för kvinnor och när vi är helt jämställda så kommer dom och ångra att det blev olagligt det tror jag i alla fall)

6. Man kanske njuter av singelliv men vill ha sex ändå. (Även här lossar kvinnor i framtiden. Det kommer nog att bli fler singel kvinnor då de inte längre behöver en hemsk man)

Finns fler anledningar men detta får räcka för tillfället. För övrigt så är inte trafiking prostitution. Inte heller är tvingad sex prostitution då heter det nått annat. Om två vuxna människor bestämmer sig för att ha sex mot pengar så tycker inte jag att staten ska lägga sig i det. Det finns nog gott om kvinnor/män som gärna har det som sin sysällsättning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback