Citat:
Ursprungligen postat av
Wrecking.Crew
Hur det är vinklat, kan undra hur de kom fram till denna strategi.
Jag kom inte fram till någon strategi, däremot kom jag fram till en slutsats.
Om du är objektiv och tittar på dokumentären med ofärgade ögon så kommer du upptäcka att inga kritiska element ställs mot CB och Linnea. Inte en endast kritisk fråga. Inte heller några som helst uppföljande frågor från reportern på de svar CB och Linnea med familj ger.
Det är just detta som är problemet här, 99% av alla som kommenterar här har redan valt läger. Antingen är man pro Lundell eller så är man Pro Chrippa.
Jag tillhör den 1% som tycker att båda parter är avskrap och allt annat än vad en "idol" borde vara.
Ingenstans tar jag parti för någon part i sakfrågan.
Det är först då man kan se dokumentären utan några ingångsvärden till åsikter. Det är också då det blir oerhört tydligt att dokumentären inte är skapad för att tittaren skall få en nyanserad och faktabaserad bild av läget- utan den är skapad för att med alla medel trycka till Lundell.
Bo-Göran hade kunnat göra detta utan att på kuppen lyfta Chrippa och Linnea, men väljer att helgonförklara dom på kuppen.
Det är detta som gör dokumentären vinklad och jag är tämligen övertygad om att alla som har sett hela detta drama från dag 1 håller med.