Citat:
Ursprungligen postat av
Snurrespratt24
Konsekvenser av ”Hatet”:
Jocke Lundell blir av med samarbeten och får inga nya. Han är toxisk.
Annika Berg är återupprättad och möts med värme av omgivningen.
Linneas familj är återupprättad och kan visa sig på stan igen.
Chrippa är också något återupprättad. Man ser att han gjort mycket fel men att han inte är en psykopat, däremot varit utsatt av en.
Linnea är lite mer återupprättad än Chrippa men inte fullt ut.
Jakob framstår även framgent som den mest sansade och friska av bröderna.
Anjo sjunker som en sten och får skaffa ett riktigt jobb.
Nåt jag har missuppfattat? Kan psykopaten och mästermanipulatören Jocke vända debatten?
Jocke är tydligt skakad av detta. De har tydligen ställt in nåt podd-avsnitt.
Instämmer.
Jag var väldigt skeptisk till dokumentären och var tveksam till om jag ens skulle titta på den, men jag är faktiskt glad över att jag gjorde detta då vi behöver bli vaksamma över vad som sker på sociala medier. Det är en helt sjuk värld!
Jag sympatiserar verkligen med Linneas familj och de anhöriga på Joakims sida. De verkliga offren är tyvärr alla oskyldiga barn som har blivit inblandade i detta. Jag är förbluffad över att det handlar om VUXNA män, pappor, som sitter och driver på allt. Riktigt vidrigt!
Man vill bara säga ”VÄX UPP!”
Helt sjukt att de livnär sig gott på detta.
Att sedan höra Joakim beklaga sig över att det är hans varumärke som skadas var så patetiskt och pinsamt att höra. Att han förlorade jättemånga tittare pga det här dramat….
Jag kände ett sådant obehag när jag tittade på dokumentären. Riktigt obehagliga människor. Framförallt Joakim och Anjo.