Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 10:30
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deusvult1
Bo Göran gjorde sitt sista drag, schack matt.

Du får nog skriva lite mer än så.
Citera
2025-12-17, 10:59
Medlem
Radikalexorcists avatar
Rörig och dåligt ihopklippt dokumentär. Bland det värsta jag sett faktiskt, men budskapet gick ändå fram.
Ska man se den så bör man se den på telefonen eller datorn - så att man har möjlighet att pausa och spola tillbaks, för annars blir det svårt att hänga med.

I sista avsnittet verkar de ha klippt bort det mest viktiga momentet, när de avslöjade Joakims lögner om att inte ha varit drivande. I stället skippar de den inledande biten av konfrontationen och hoppar in någonstans mitt i samtalet. Det är ju Joakims omedelbara reaktion på när de avslöjar honom som är viktig att se. Men den hade de av någon orsak valt att inte ta med, varför det?
Citera
2025-12-17, 11:37
Medlem
Om nu Jocke ponken. Fejkat igen? Oj konstigt.
Hela han känns som ett fantasifoster.
Att han kryddat på sin sorgliga barndom. Behöver inte 3 avsnitt bevisa för mig.
Att folk liksom köper supertöntar på Youtubes livliga fantasier. Om man över 15 år är ganska skrämmande. Freakshow
Citera
2025-12-17, 11:40
Medlem
Anjo vilken kappvändare...och jocke då haha.
Citera
2025-12-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det borde vara totalförbjudet att exploatera oskyldiga barn på det här sättet. Barnarbete är förbjudet men dessa ungar drar in storkovan året runt, det är inte Jocke och Jonna som folk vill se om man säger så. Samma med the Swedish family dom har fostrat upp alla 3 barnen framför en kamera och blivit stenrika på detta. Måtte ungarna ta avstånd från dessa vidriga destruktiva föräldrar när dom blir äldre. Jag hade aldrig förlåtit mina föräldrar om de hade exponerat hela min barndom för världen i syfte att tjäna pengar. Tycker gubben i Swedish family verkar skum och ser ut som ett creep. Det skulle inte förvåna mig om SVT gräver upp någon skit om honom med snart. Hoppas!

Ja, Pontus (Anjo) sitter och kallar Linnea för känslokall psykopat när han själv kan förstöra andra människors liv utan att blinka. Han låtsades vara liiite ångerfull men det är Pontus spm ångrar sig. Allt vidrigt och elakt han gjort skyller Pontus på sig själv dvs Anjo och tror då att han ska slippa ta ansvar, hur sjuk i huvudet är han? Vilket jävla patrask Anjo och Jocke är alltså, man vill bara spy på dessa äckel människor. Hoppas dom blir fattiga som löss och bortglömda i rännstenen.
Det var sjukt att se Anjo/Pontus sitta och prata om sig själv i tredje person. ”Det var han som gjorde det”. Eh, han är DU.

Och att han rättfärdigade att publicera Linneas dagbok på nätet. Tyckte att det var ”bevis” som alla hade rätt att ta del av.

Noll moral och ansvarstagande. En vuxen mansbebis. Allt för stålarna.
Citera
2025-12-17, 11:46
Medlem
miapetters avatar
En som faktiskt vet vad han sysslar med. Till skillnad....
https://www.youtube.com/watch?v=HuCFAXsSITM
Citera
2025-12-17, 11:59
Medlem
Alltså den där Anjo är riktigt jävla pantad i huvudet, han har seriösa psykiska bekymmer och behöver professionell hjälp. Detta på vad som baseras i dokumentären och hans poddar. Jocke vet givetvis om detta och utnyttjar Anjos ostabila mentalitet. Anjo ska vara glad att han inte är en hund på riktigt. För sådana avlivar man.

Chrippa är också helt åt skogen i huvudet. Jisses Vilken "familj" som ALLA har gjort sig till åtlöje inför hela svenska folket, för vad? För PENGARS skull???
Jag skulle hellre bo i en koja och vara fred med mina nära och kära. Jag till och med skäms när jag bråkar med något av mina syskon när det är bara jag och hen, ensamma. Men de väljer att göra så inför miljontals! Jag får inte in detta i huvudet.

Stackars alla inblandade barn (kommer nog inte sluta så bra för dem tyvärr), stackars föräldrar som vill att sina barn ska vara sams och mogna, stackars syskon som får hot....

DETTA ÄR ETT PRAKTEXEMPEL PÅ VAD PENGAR OCH PENGAKÅTHET/KÄNDISSKAP/MAKTBEGÄR GÖR MED MÄNNISKORS PSYKEN!! Borde användas i någon studie eller nåt
Senast redigerad av sommarnatt90 2025-12-17 kl. 12:05.
Citera
2025-12-17, 12:02
Medlem
Konsekvenser av ”Hatet”:
Jocke Lundell blir av med samarbeten och får inga nya. Han är toxisk.
Annika Berg är återupprättad och möts med värme av omgivningen.
Linneas familj är återupprättad och kan visa sig på stan igen.
Chrippa är också något återupprättad. Man ser att han gjort mycket fel men att han inte är en psykopat, däremot varit utsatt av en.
Linnea är lite mer återupprättad än Chrippa men inte fullt ut.
Jakob framstår även framgent som den mest sansade och friska av bröderna.
Anjo sjunker som en sten och får skaffa ett riktigt jobb.

Nåt jag har missuppfattat? Kan psykopaten och mästermanipulatören Jocke vända debatten?

Jocke är tydligt skakad av detta. De har tydligen ställt in nåt podd-avsnitt.
Citera
2025-12-17, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Konsekvenser av ”Hatet”:
Chrippa är också något återupprättad. Man ser att han gjort mycket fel men att han inte är en psykopat, däremot varit utsatt av en.

Nåt jag har missuppfattat? Kan psykopaten och mästermanipulatören Jocke vända debatten?

Jag skulle både hoppas och tippa på detta!
Jakob verkar vara en väldigt fin och ödmjuk kille!
Citera
2025-12-17, 12:17
Medlem
Tervulls avatar
Jag hoppas på personlig konkurs för både Jocke och Anjo. Jockes intäkter för hans bok med rena lögner borde oavkortat gå till hans mamma som han hängt ut på det mest vidriga sättet. Anjo som är jockes vidriga lilla springpojke borde bannlysas från YouTube på livstid. Hoppas nu att tittarsiffrorna rasar i takt med att följarna försvinner. I rännstenen hör skräpet hemma.
Citera
2025-12-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Konsekvenser av ”Hatet”:

Instämmer.

Jag var väldigt skeptisk till dokumentären och var tveksam till om jag ens skulle titta på den, men jag är faktiskt glad över att jag gjorde detta då vi behöver bli vaksamma över vad som sker på sociala medier. Det är en helt sjuk värld!

Jag sympatiserar verkligen med Linneas familj och de anhöriga på Joakims sida. De verkliga offren är tyvärr alla oskyldiga barn som har blivit inblandade i detta. Jag är förbluffad över att det handlar om VUXNA män, pappor, som sitter och driver på allt. Riktigt vidrigt!
Man vill bara säga ”VÄX UPP!”
Helt sjukt att de livnär sig gott på detta.

Att sedan höra Joakim beklaga sig över att det är hans varumärke som skadas var så patetiskt och pinsamt att höra. Att han förlorade jättemånga tittare pga det här dramat….
Jag kände ett sådant obehag när jag tittade på dokumentären. Riktigt obehagliga människor. Framförallt Joakim och Anjo.
Citera
2025-12-17, 12:26
Medlem
murder4hires avatar
så jävla less på den här riksflanen som gjort sig känd genom att svina runt på tylösand. inte en poppis snubbe i halmstad.

hoppas hela hans "imperium" kraschar och brinner upp i lågor inför allmän beskådan. få saker är så roliga som att bevittna självupptagna kändisars panik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in