2006-09-22, 09:57
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wivallius
Köpte Eldorados frusna hallon. De flesta smakade bra, men typ 2-3 hallon i förpackningen smakade övermoget/ruttet.
BOB-hallon är faktiskt billigare. Lite större förpackning bara. Så där köper jag märkesvara.
Citera
2006-10-26, 12:10
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typedef
Well, är väl en viss skillnad på att elda pengar och låta bli att köpa äckliga lågprisprodukter? Och att du kallar mig snobb gör inget. Det är nog den bistra sanningen. Ge mig adressen till ett Paypal-konto eller liknande så kanske jag kan sponsra till en riktig måltid.

Det var ju lite roligt skrivet.
Stod och valde igår mellan tre majsburkar som skilde väldigt mycket i pris,
Billigast var ES som kostade 6:90 jämfört med den nästdyraste, Ica:s som kostade 11:90.
Jag tog ES och smaken tillfredställde mig.
Ville bara säga det. Så jag fortsätter att käka ES härborta iaf!
Citera
2006-10-27, 06:26
Medlem
Ufojesuss avatar
Deras Alaska Pollock är helt klart bättre & billigare än Eldorados, rekommenderas. EuroShopper 2 liters glassbytta Tresmak är &så god, krämig & smakar nästan lite tuggummi Brukar finnas för 10:90:-. Sen har de något paket med 8-10 små glasstrutar med choklad på för <20:- som &så funkar.
Citera
2009-02-11, 04:17
Medlem
bump

hur är det med näring på frukt när det gäller såna här märken? samma skit, ES och ICA?
Citera
2009-02-11, 12:15
Medlem
suryoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dignam
bump

hur är det med näring på frukt när det gäller såna här märken? samma skit, ES och ICA?

Nä ES fruktträd är av en helt annan sort, dom bygger ihop träden själva med gamla sågspån och trälim, frukten innehåller ingen näring alls.
Citera
2009-02-11, 15:34
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Håll dig undan från deras tonfisk... den smakar för jävligt och brukar innehålla ryggrad

yay...köpte 3 burkar förra veckan...(köper normalt inte deras men det var ett kampanjpris 5kr burken....)
Citera
2009-02-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suryoyo
Nä ES fruktträd är av en helt annan sort, dom bygger ihop träden själva med gamla sågspån och trälim, frukten innehåller ingen näring alls.
hahahahahhahhahahahahhahhahahahahahah den där... fett rolig din komiker!

Snackar givetvis om storleken på äpplena som dom proppar i kampanjpåsar för fem spänn per halvkilo. Är det något fel på dessa? känns lite för bra för att vara sant. Mycket näring för 5 sek
Citera
2009-02-15, 02:53
Medlem
saturdayservices avatar
Det gör ont i ögonen bara att kolla på euroshopper. Lägger hellre pengarna på en korg "märkesvaror" än 10 vagnar fyllda med euroshoppermat.
Citera
2009-02-15, 13:21
Medlem
Nojlagets avatar
kort och gott NEJ.
Att köpa märkesprodukter är bara att lägga pengar på reklam och marknadsföring. Såvida vi inte talar om genuina högkvalitetsvaror typ gårdsslaktat kött och liknande. Då är det skillnad.
Citera
2009-02-15, 20:29
Medlem
GaiNs avatar
Kan lägga in en varning för hamburgerbröd av Euroshopper. Sjukt torra. Tacka vet jag Frisco-bröd. Se: http://www.korvbrodsbagarn.com/ --> "Våra produkter".

Må väl
GaiN
Citera
2009-02-15, 20:34
Medlem
Ända sedan det var något fuffens med deras köttfärs så har jag bannlyst Euroshopper's varor från mitt kök. Inte för att Euroshopper är det enda märket som haft dålig köttfärs men ändå, det har bara blivit så!
Citera
2009-02-16, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Kan lägga in en varning för hamburgerbröd av Euroshopper. Sjukt torra. Tacka vet jag Frisco-bröd. Se: http://www.korvbrodsbagarn.com/ --> "Våra produkter".

Må väl
GaiN

Köpte det också häromdagen. Sjukt gott bröd!

Max köper ju in samma bröd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in