2010-06-21, 14:21
Medlem
had0cs avatar
kan svara på detta då jag har köpt euroshoppers räkor sedan dom började säljas här i svea.
min katt äter endast räkor och blötmat så jag har köpt en påsen i veckan i 10år eller nått sådant.. kan inte säga på dagen då jag inte kommer ihåg men nått i den stilen- och av dom jag har köpt så har det i många fall varit rätt många roligheter man kan hitta inne i påsen och räkorna i sig är inte styckfrysna så allt detta har blandats med räkorna. Några av sakerna är "Rutten fisk och räkor (1/3 påsar) Ögon från räkorna (1/2) plastbitar (1/10) delvis oskalade räkor (1/4)"

Då jag själv inte äter räkor så kan jag inte säga hur smaken är på dem förutom dom få gångerna jag har ätit eller snott av katten då =p så tycker jag dom smakar rätt mycket som en gummiboll..

så mitt tips till dig är att köpa coops räkor om du ska köpa lågprisräkor dom är styckfrysta och nära inga konstigheter.. vågar nog påstå att jag inte hittat en enda rutten räka eller dylikt i deras påsar.
Citera
2010-07-08, 19:24
Medlem
redbean87s avatar
Köper nästan bara min mat från euroshopper

Fiskpinnarna fick euroshopper 1:a pris på av alla andra fiskpinnar, trust me, fiskpinnarna smälter i munnen! :9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in