• 1
  • 2
2025-11-29, 20:42
Medlem
Jag har fått intrycket att män är mer nöjda med monogamt sex över tid än kvinnor som oftare verkar ledsna och vilja ha variation.

Stämmer detta med era erfarenheter och har ni isåfall några teorier om varför? Är män kanske nöjda bara de får ligga öht medan kvinnor vet att de alltid kan få någon ny och spännande på kroken om de vill? Eller har jag fel?
Citera
2025-11-29, 20:48
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Jag bryr mig inte så mycket mer än just den jag ligger med såklart men det är väl tvärtom mer vanligt att karlar håller på och är oroliga vänstrar och byter.... '

Jag är iaf karl och nöjer mig med en som är av bra kvalitet, jävla elände att hålla på och byta.
Citera
2025-11-29, 20:58
Medlem
glockenreins avatar
Kvinnor är mer mottagliga för negativa känslor och mer känsliga för en mans status, varför jag skulle tippa att fler kvinnor söker ny partner än vad snubbar gör. Men finns en hel del män som vänsterprasslar för variationens skull såklart, vilket är jäkligt svinigt.
Citera
2025-11-29, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Jag bryr mig inte så mycket mer än just den jag ligger med såklart men det är väl tvärtom mer vanligt att karlar håller på och är oroliga vänstrar och byter.... '

Jag är iaf karl och nöjer mig med en som är av bra kvalitet, jävla elände att hålla på och byta.

Hahah “jävla elände att hålla på och byta"
Bra sagt, och håller med.
Jag är övertygad om att det är män som väljer att lämna relationen för att söka annat, att det verkar mer vanligt än att kvinnor gör det?

Jag tycker sex är relativt kasst den första tiden. Har jättevårt att slappna av och övertänker.

Variationen ligger inte i att byta person. Har man så dålig fantasi är det nog bättre att förbli singel.
Tror det är vanligt att män inte vill testa saker ihop med sin partner. Jag syftar på väldigt oskyldiga saker dessutom. Dom blir bekväma med tiden och ifrågasätter som om man vore störd ifall man förslår något annat utanför deras repertoar.
Citera
2025-11-29, 21:15
Medlem
Europes avatar
Jag har alltid föredragit att ha sex med olika kvinnor, samt speciellt föredragit ha sex när jag är berusad och/eller påtänd. Det känns helt enkelt både mer lättsamt och roande så. Däremot ser jag ingen poäng med ett fast förhållande om man inte är monogama. Så kort sagt står mina sexuella preferenser och mina förhållandepreferenser i strid med varandra. Eller stod, just nu skipar jag både sex och förhållanden, samt lär inte ha sex så länge jag håller mig från att dricka i sociala situationer.

Men som autistisk är jag kanske inte värst representativ för genomsnittsmannen, speciellt det där med att jag är lite känslig och kan känna att det ibland blir ”för mycket” när djupare känslor är inblandade.
Citera
2025-11-29, 21:19
Medlem
Beror nog på hur kompatibla man är i sängen, Vi män generellt brukar vara nöjda efter vi kommit och alltför ofta tyvärr skiter vi i kvinnans behov vilket naturligtvis leder till diverse problem, värre så om det inte finns någon kommunikation.

Jag vill tro att både män och kvinnor är nöjda med att ligga med samma person år efter år så länge båda är nöjda efteråt.
Citera
2025-11-29, 21:24
Medlem
Tror vi män gillar att knulla olika fittor och rövhål mer än vad kvinnor söker efter annan peter niklas. Helt klart!
Citera
2025-11-29, 21:34
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Jag är övertygad om att det är män som väljer att lämna relationen för att söka annat, att det verkar mer vanligt än att kvinnor gör det?
Fel. Kvinnor initierar 7 av 10 skilsmässor.
Citera
2025-11-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fel. Kvinnor initierar 7 av 10 skilsmässor.
Min högst ovetenskapliga åsikt är att män inte separerar oavsett hur kass relationen är utan bara om de redan träffat någon ny, medan kvinnor separerar för att relationen är kass.
Citera
2025-11-29, 21:41
Medlem
Citat:
En till "Vi" jag knullar inga rövhål alls, skriv för dig själv inte för mig!

För du aldrig fått chansen.

Alla män vill stoppa in kuken i en bruds rövhål.
Citera
2025-11-29, 21:42
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faggelito
För du aldrig fått chansen.

Alla män vill stoppa in kuken i en bruds rövhål.
Nej.
Citera
2025-11-29, 21:47
Medlem
Citat:
Nej.

Väx gärna upp och skriv sen, nolla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera