Citat:
Ursprungligen postat av
Gaupe
Hur vet du vad kvinnor gillar? Du har ju aldrig varit ihop med någon.
Kvinnor älskar att knulla med män som de kan få orgasm med. Är mannen och kvinnan så kompatibla i sängen att kvinnan alltid eller nästan alltid når klimax så ska det rätt mycket till innan hon blir uttråkad och börjar se sig om efter någon annan.
Jag vet inte vad alla kvinnor gillar. Men jag lyssnar på vad kvinnor säger att de gillar. Jag visste inte att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade inom 1 år efter att man blivit sambo, och att de vill öppna upp förhållandet och träffa andra. Det är kvinnor som har sagt det här.
Det finns nog många par där man funkar tillsammans i sängen, men det finns också många par som uttrycker missnöje. I vissa fall är det mannen som vill mer, i andra fall så är det hon som vill oftare. Hon kanske tycker att det är för lite variation. Med mera, finns hur mycket som helst.
Jag har ofta sett kvinnor säga en sak, sen göra tvärtom. De talade om för mig hur jag ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig. De sa vad kvinnor gillar. De kritiserade min kropp. Sen träffade de män som gjorde som de sa till mig att män inte ska göra. Männen de träffade var inte speciellt vältränade heller.
De gillade männen trots att männen gjorde allt fel, som de sa att män inte ska göra.
Jag vet inte vad alla kvinnor gillar. Kvinnor vet vad alla kvinnor gillar. Tills de inte gör det. Kvinnor vet inte ens själva vad de gillar.