Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Du menar pervers dominans. Det hade ni inte behövt om ni varit attraherade av mannen.
Du menar om vi varit lika enkelspåriga som män och tänt på yta.
Citera
2025-11-30, 22:20
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du menar om vi varit lika enkelspåriga som män och tänt på yta.

Nej. Jag menar att alla äcklerier ni dras till är en konsekvens av att sakna attraktion till mansformen. Vilket du bekräftar.
Citera
2025-11-30, 22:24
Medlem
Citat:
Nej. Jag menar att alla äcklerier ni dras till är en konsekvens av att sakna attraktion till mansformen. Vilket du bekräftar.
Alltså om du är man verkar du bära på ett oerhört självhat.

Människan har ett värde bortom sitt utseende vet du.
Citera
2025-11-30, 22:29
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Alltså om du är man verkar du bära på ett oerhört självhat.

Människan har ett värde bortom sitt utseende vet du.

Vi pratar inte om människovärde vi pratar om attraktion. Den är utseendebaserad. Är den inte det är den inte stabil - vilket kvinnans attraktion till mannen inte är. Att du måste ha en massa perverst trams för att kunna bli tänd bekräftar detta.
Citera
2025-11-30, 22:48
Medlem
Rackelhane69s avatar
Citat:
Samma för kvinnor kanske.
Kan mycket väl stämma. Men enligt mina erfarenheter i livet så är kvinnor otrogna på fyllan och gör ett ”misstag” eller så gör hon det för att hon är trött på mannen och förhållandet. En man som är otrogen älskar generellt sett sin fru lika mycket efter en affär. Otroheten är bara en liten flykt från tristessen/tryggheten/ansvaret i relationen. En kvinnas otrohetsaffär betyder mer än så. Hon är trött på förhållandet och är villig att lämna för gott.
Citera
2025-11-30, 22:48
Medlem
Citat:
Vi pratar inte om människovärde vi pratar om attraktion. Den är utseendebaserad. Är den inte det är den inte stabil - vilket kvinnans attraktion till mannen inte är. Att du måste ha en massa perverst trams för att kunna bli tänd bekräftar detta.
Att attraktion är helt utseendebaserad för dig innebär naturligtvis inte att det är så för alla. För de flesta ingår fler komponenter.
Citera
2025-12-01, 06:59
Medlem
Citat:
Att attraktion är helt utseendebaserad för dig innebär naturligtvis inte att det är så för alla. För de flesta ingår fler komponenter.

Kvinnor vill få det att låta som att män är ytligare, och att utseendet inte alls är så viktigt för kvinnor.
Jag skulle säga att kvinnor är minst lika ytliga, om inte mer.

Jag minns när jag skrev i andra trådar om en yngre kvinna jag hade känslor för. Flera kvinnor skrev att män överskattar sin attraktionskraft, vi fattar inte själva hur äckliga vi ser ut, och att jag hade fel när jag trodde att hon kanske kände nåt för mig baserat på min personlighet. Vi hade en del gemensamma intressen. Men det kan man inte ha om det är stor ålderskillnad, sa kvinnor. En av kvinnorna som sa det träffade män som var mycket yngre och äldre.
Flera kvinnor skrev att jag bara var kåt också.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-01 kl. 07:11.
Citera
2025-12-01, 08:42
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
… Jag har aldrig haft ett förhållande. …

Citat:
Kvinnor gillar att få bekräftelse från män, de känner sig kvinnliga då.

Citat:
Kvinnor säger att sex med mannen är tråkigt, det är samma visa varje gång. Kvinnor fantiserar om andra män, och vill få nya upplevelser, spänning.

Hur vet du vad kvinnor gillar? Du har ju aldrig varit ihop med någon.

Kvinnor älskar att knulla med män som de kan få orgasm med. Är mannen och kvinnan så kompatibla i sängen att kvinnan alltid eller nästan alltid når klimax så ska det rätt mycket till innan hon blir uttråkad och börjar se sig om efter någon annan.
Citera
2025-12-01, 08:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackelhane69
Kan mycket väl stämma. Men enligt mina erfarenheter i livet så är kvinnor otrogna på fyllan och gör ett ”misstag” eller så gör hon det för att hon är trött på mannen och förhållandet. En man som är otrogen älskar generellt sett sin fru lika mycket efter en affär. Otroheten är bara en liten flykt från tristessen/tryggheten/ansvaret i relationen. En kvinnas otrohetsaffär betyder mer än så. Hon är trött på förhållandet och är villig att lämna för gott.

Kan nog stämma. Den kvinnan jag var otrogen mot älskade jag typ till 80% före och även efter jag var otrogen. Men de kärringarna som jag älskat till 100% var jag nog aldrig otrogna mot har jag för mig.
Citera
2025-12-01, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Hur vet du vad kvinnor gillar? Du har ju aldrig varit ihop med någon.

Kvinnor älskar att knulla med män som de kan få orgasm med. Är mannen och kvinnan så kompatibla i sängen att kvinnan alltid eller nästan alltid når klimax så ska det rätt mycket till innan hon blir uttråkad och börjar se sig om efter någon annan.

Jag vet inte vad alla kvinnor gillar. Men jag lyssnar på vad kvinnor säger att de gillar. Jag visste inte att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade inom 1 år efter att man blivit sambo, och att de vill öppna upp förhållandet och träffa andra. Det är kvinnor som har sagt det här.
Det finns nog många par där man funkar tillsammans i sängen, men det finns också många par som uttrycker missnöje. I vissa fall är det mannen som vill mer, i andra fall så är det hon som vill oftare. Hon kanske tycker att det är för lite variation. Med mera, finns hur mycket som helst.

Jag har ofta sett kvinnor säga en sak, sen göra tvärtom. De talade om för mig hur jag ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig. De sa vad kvinnor gillar. De kritiserade min kropp. Sen träffade de män som gjorde som de sa till mig att män inte ska göra. Männen de träffade var inte speciellt vältränade heller.
De gillade männen trots att männen gjorde allt fel, som de sa att män inte ska göra.

Jag vet inte vad alla kvinnor gillar. Kvinnor vet vad alla kvinnor gillar. Tills de inte gör det. Kvinnor vet inte ens själva vad de gillar.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-01 kl. 09:04.
Citera
2025-12-01, 16:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Jag vet inte vad alla kvinnor gillar. Men jag lyssnar på vad kvinnor säger att de gillar. Jag visste inte att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade inom 1 år efter att man blivit sambo, och att de vill öppna upp förhållandet och träffa andra. Det är kvinnor som har sagt det här.
Det finns nog många par där man funkar tillsammans i sängen, men det finns också många par som uttrycker missnöje. I vissa fall är det mannen som vill mer, i andra fall så är det hon som vill oftare. Hon kanske tycker att det är för lite variation. Med mera, finns hur mycket som helst.

Jag har ofta sett kvinnor säga en sak, sen göra tvärtom. De talade om för mig hur jag ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig. De sa vad kvinnor gillar. De kritiserade min kropp. Sen träffade de män som gjorde som de sa till mig att män inte ska göra. Männen de träffade var inte speciellt vältränade heller.
De gillade männen trots att männen gjorde allt fel, som de sa att män inte ska göra.

Jag vet inte vad alla kvinnor gillar. Kvinnor vet vad alla kvinnor gillar. Tills de inte gör det. Kvinnor vet inte ens själva vad de gillar.

Män har blivit sålda en lögn sen barnsben - att kvinnor skulle vara lika attraherade av män som män är av kvinnor. Hade de varit attraherade av män på riktigt(dvs fysiskt), hade de inte tröttnat.

En sak som pekar på att kvinnor saknar attraktion till män är att de oftast inte fantiserar om män när de onanerar. De fokuserar på den fysiska sensationen. Ungefär som när en apa onanerar(djur har ingen riktig sexualitet). För män är det i princip omöjligt att onanera utan att fantisera om eller titta på en kvinna.
Citera
2025-12-02, 07:20
Medlem
Citat:
Män har blivit sålda en lögn sen barnsben - att kvinnor skulle vara lika attraherade av män som män är av kvinnor. Hade de varit attraherade av män på riktigt(dvs fysiskt), hade de inte tröttnat.

En sak som pekar på att kvinnor saknar attraktion till män är att de oftast inte fantiserar om män när de onanerar. De fokuserar på den fysiska sensationen. Ungefär som när en apa onanerar(djur har ingen riktig sexualitet). För män är det i princip omöjligt att onanera utan att fantisera om eller titta på en kvinna.

Jag trodde på det kvinnor säger, att de inte är lika ytliga som män.
Nu vet jag bättre.
När jag hade känslor för en yngre kvinna så skrev flera kvinnor att det mest handlar om utseendet.
Kvinnor i den åldern vill ha jämnåriga vältränade hunks.
Jag trodde att hon kanske attraherades av andra sidor hos mig också. Här skrev kvinnor att jag inte kan ha nåt som attraherar en yngre kvinna.

Från en annan tråd:
Det är ett mysterium varför man faller för en viss person, och ett lika stort mysterium varför man inte faller. Tror det handlar om djupa, omedvetna känslor och associationer.
Man får väl helt enkelt försöka. Ibland växer någon in i en, inte pang vid första kontakten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in