Citat:
Haha tack 
Ja jag är kanske inte den muntraste det får jag väl ge dig. Men jag är en bra arbetare och ogillar slöseri med tiden man tvingas sitta ihop med kollegorna under frukosten och middagen.
Vi hade det så illa på förvaltningen att vi loggade in och ut då vi tog raster och var tvingade till att ha typ inte mindre än 30 minuters rast.
Jag jobbade ihop med 90% kvinnor och deras tjat om barnmat, kläder och vilka middagar de skulle till tillaga fick mig må ytterst dåligt och jag hamnade i psykisk obalans.
Frågade min chef om det gick bra jag åt min mat på mitt eget kontor ... Vilket jag ej fick för det sociala var så viktigt tyckte hon. Så jag stod ut någon vecka till innan jag sade upp mig.
Sedan dess har jag jobbat hemifrån och det är himmelriket och jag kan lova jag får mycket mer gjort.
Men jag förstår kanske vissa hill ha det sociala.
Men med nästan enbart kvinnor att samtala med så är det så nära helvetet man kan komma.
Alltså bryr sig mig inte om fräscha lokaler.
Gratis kaffe eller kakor eller bullar.
Jag bryr mig inte heller om att annat trams som team building med mera.
Jag vill bara vara ifred.
Jobba på distans är det bästa som uppfunnits.

Ja jag är kanske inte den muntraste det får jag väl ge dig. Men jag är en bra arbetare och ogillar slöseri med tiden man tvingas sitta ihop med kollegorna under frukosten och middagen.
Vi hade det så illa på förvaltningen att vi loggade in och ut då vi tog raster och var tvingade till att ha typ inte mindre än 30 minuters rast.
Jag jobbade ihop med 90% kvinnor och deras tjat om barnmat, kläder och vilka middagar de skulle till tillaga fick mig må ytterst dåligt och jag hamnade i psykisk obalans.
Frågade min chef om det gick bra jag åt min mat på mitt eget kontor ... Vilket jag ej fick för det sociala var så viktigt tyckte hon. Så jag stod ut någon vecka till innan jag sade upp mig.
Sedan dess har jag jobbat hemifrån och det är himmelriket och jag kan lova jag får mycket mer gjort.
Men jag förstår kanske vissa hill ha det sociala.
Men med nästan enbart kvinnor att samtala med så är det så nära helvetet man kan komma.
Alltså bryr sig mig inte om fräscha lokaler.
Gratis kaffe eller kakor eller bullar.
Jag bryr mig inte heller om att annat trams som team building med mera.
Jag vill bara vara ifred.
Jobba på distans är det bästa som uppfunnits.
Så du var tvungen att stämpla ut, men fick inte uppehålla dig var du ville på din obetalda fritid?
Sjukt beteende av den chefen, men kvinnliga chefer i verksamheten där det mest jobbar kvinnor brukar vara särdeles usla på sitt jobb också. Har hört så många liknande historier.
Förstår dig helt att du inte ville jobba på den arbetsplatsen, utan föredrar hemma.
Jag är som ovan, föredrar en bra arbetsplats framför att jobba hemma, men då har jag också vettiga kollegor, samt kan själv välja hur jag spenderar mina raster och luncher