Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Om en förälder är utrikesfödd (och man med det menar i något av problemländerna i Mellanöstern, Afrika eller - i mindre grad men dock - Östeuropa/Balkan/Ryssland, så är det nog rätt troligt att den andra också har påbrå därifrån och delar religion. För dessa brukar inte gifta sig med svenskar, om det inte handlar om att lura till sig uppehållstillstånd och snabbare medborgarskap.
För övrigt är även blandfamiljerna ett problem, vårt nationella genom späs ju ut och blandas upp. På det sättet kommer vi inte längre att se ut som svenskar om ett par hundra år, de krokiga respektive platta näsorna, de svarta ögonen och den mörkare, gulaktigare eller gråaktigare hudfärgen kommer att finnas överallt. Och DET är ju också ett "folkutbyte".
Man blir så ledsen...
Helt riktig observation - tack! Finns mången sätt som vi etniska svenskar blir "utspädda" på... Kulturellt, DNA (utseende), andel, språk, IQ, EQ och allmänt beteende, samt brottslighet. Vissa av dessa parametrar går in i varandra men är ändock värda att påvisas separat för tydlighetens skull... Vårt etniska arv fördärvas på så mången sätt via massinvandringens effekter och det är bara så sorgligt att inte fler ser detta faktum! Förbannade idioter!
Kan någon påvisa en enda stat och/eller land på vår kära jord som mått bra av massiv invandring och uppblandning av etniciteter? Jag kan lova att ingen kan med hedern i behåll göra detta... Möjligtvis något örike i något världshav, någonstans, men tillåt mig tvivla å det starkaste. Heterogenitet är att föredra i de flesta lägen - woke, HBTQ+++---, extremfeminism osv har dödat det västerländska sättet att leva på och ett leverne som frodats. Nu enkom en salig blandning av utblandad sörja - fy, fan vad ledsen jag blir! Jag växte upp på 80-talet, man/jag såg då få invällare och livet lekte och samhället likaså - framtidsutsikterna var otroliga och så även drömmarna. Nu enkom tragik!
Faan, DÖ!, ni som skapat denna dystopiska värld! Den som inte ser att ett folkutbyte sker i realtid, är en nickedocka för de mörka krafterna som vill oss illa och ser till att vita snart inte är en del av den etniska foran...