Citat:
Ursprungligen postat av
Mosquitoseven
Det är ju tyvär inte en falsk verklighetsskildring då det faktiskt pågår ett folkutbyte.
Mer än 35% av Sveriges befolkning är första eller andra generationen invandrare och det är påtagligt när man rör sig runtom i Sverige. Det är en mycket extrem utveckling bara under min livstid och jag har halva livet kvar. Detta är Sveriges viktigaste fråga och det är dags att agera, utan etniska svenskar så är det ju inte Sverige längre.
Förnekarna och idioterna som inte ser detta agerar och låtsas som om grodan INTE kokas sakta men säkert... Man lever bland sina rosa moln och skiter i konsekvenserna av förfallet, då det oftast inte drabbar dem själva, direkt... Att de inte kan se att deras avkommor, framgent, kommer råka illa ut - det skiter dem tydligtvis i. Jag kan verkligen inte förstå hur man inte kan se detta enkla faktum. Hur har vi "helt plötsligt" kunnat bli uppemot 35% utlänningar utan en agenda och ett medvetet folkutbyte? Det är ju inte så att vi behöver alla dessa "genier" för att överleva och ett annat faktum som är svårt att frångå är att varför ingen flyktingindustri försiggår till ex. Asien och mången stater inom MENA. Varför VITA Europa?