2025-11-24, 20:54
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.

Hygien hygien hygien.
Du ska vara absolut nyduschad och tvättat din bästa vän riktigt noga även under förhuden. Direkt innan ni hannar i sängen.
Citera
2025-11-24, 21:11
Medlem
Sluta slicka henne och när hon ber om det säg nej.
Eller så gör du det enda rätta och finner dig en hona som gärna tar dig i munnen.

Det skall nämligen vara rättvist i ett förhållande.
Citera
2025-11-24, 21:12
Medlem
Citat:
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.

Jag har själv varit med om detta, jag accepterade att hon inte ville utföra oralsex. Vill hon inte så vill hon inte, helt enkelt.
Citera
2025-11-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staffesmurfson
Säg att du tänkte ta livet av dig annars brukar funka

Självmordshot = klump i magen. Man blir ledsen, inte kåt.
Är man avtänd och tycker synd om människan leder det väl sällan till erotiska utsvävningar.
Det naturliga för djurinstinken i oss är att ta avstånd från den som är sjuk.

Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
I ett ömsesidigt, intimt förhållande ska man inte behöva bli "övertalad".
En stor präktig rödflagga, är om en person låtsas respektera ditt nej, och utgår från att du går att övertala i ett senare skede.

Det är bra att stämma av innan om vilka gränser som finns och hur öppen man är för att testa sig fram.
Om personen säger att det inte är av intresse, utgå från att det är sanningen för framtiden.
Det finns snubbar som inte är så intresserade av att ge oralsex, precis som kvinnor. Skulle inte tvinga en man att ge mig oralsex då. Skulle bara bli avtänd på om han gjorde det enbart för min skull, eller typ låtsades gilla det.
Citera
2025-11-24, 21:26
Moderator
VitKallas avatar
Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2025-11-24, 21:49
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Har ni pratat om läget och hur du känner? Jag uppfattar själv oralsex som närmast en självklarhet / grundförutsättning i en sexuell relation och även om jag naturligtvis inte skulle vilja tvinga/övertala någon till något så skulle jag absolut behöva veta att tjejen vill ändra sig. Om hon vill det, men har trauman eller annat, så skulle jag ha tålamod och hjälpa till, men om det skulle saknas intresse så skulle jag se det som en deal-breaker.
Citera
2025-11-24, 22:12
Medlem
Charlie-Whites avatar
Har varit i samma sits!

Sätt på en kondom på kuken och låt hon suga, gör så ett par gånger sen provar ni utan. Funkade tvärbra för mig och min dåvarande partner.

Lycka till
Citera
2025-11-24, 22:33
Medlem
glockenreins avatar
Kanske luktar du illa om chorizon? Dålig hygien brukar vara avtändande.
Citera
2025-11-25, 01:01
Medlem
radarpars avatar
Min erfarenhet är att kvinnor ofta (inte alltid) mer än gärna suger. Både i förhållande och ONS, så har de varit passionerade kuksugare. Min egen benägenhet att gå ner på kvinnor (inte så ofta) säger mig att frekvensen ökar om könet anses vara aptitligt och upphetsande.

Citat:

Shoot.
Citera
2025-11-25, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Tror det är rätt kört tyvärr. Var i en liknande sits och det var bara att lämna henne.

Hon blev hellre lämnad än att gå ner på dig? Hade hon gillat dig hade hon väl offrat sig. Vad hade hon att säga till sitt försvar?
Citera
2025-11-25, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Kanske luktar du illa om chorizon? Dålig hygien brukar vara avtändande.

Mest troliga orsak 😂
Citera
2025-11-25, 02:44
Medlem
The Crashs avatar
Ja jag har ett knep. En flickvän jag hade kunde inte suga för hon hade blivit våldtagen i munnen. Vilket såklart var beklagligt. Hon bokstavligen började klökas så fort hon fick in en kuk i munnen. Vilket man kan förstå.

Men vi började enkelt. Först att hon slickar på den. Sen att hon pussar den. Och den kollar hur länge hon kan ha den i munnen, och vara tydlig med att hon kan sluta precis när hon vill.

Såhär höll vi på i ett par månader. Sen kunde hon suga kuk utan problem. Vi hade lite kontakt efter det tog slut mellan oss. Hon tackar mig väldigt mycket för att jag arbetade bort hennes fobi.

Nu är sanningen att jag var bara kåt och smått manipulativ. Men glad att det funkade för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in