Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.
Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.
Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?
Har aldrig stött på problemet mer än att en del kanske inte vill svälja.
Det är väl bara att köra in snoppen i munnen på henne tills hon lär sig gilla det?
De allra flesta fobier går att arbeta bort om man så själv vill. Man får börja med att reda ut den verkliga orsaken bakom och sedan arbeta med de sakerna. Därefter börja smått med att suga på fingrar, dildo, känna på pung och penis. Tvätta den så hon vet att den är helt ren och fräsch. Vidare till att pussa, slicka och till sista ta den i munnen.
Ovan förutsätter dock att TS flickvän vill komma tillrätta med sin fobi men vill hon inte, då är det så. Det är moraliskt fel att försöka övertyga någon. Försöker man är risken också mycket stor att det går väldigt fel och snarare kan förvärra fobin vilket kan slå över på annan typ av sex.
TS är i en situation där han får utvärdera vad som är viktigast för honom. Det är så det fungerar i relationer. Samma sak för de män som vill ha analsex men deras flickvänner vill inte. Det är sällan man får allt i en relation. Hur mycket är oralsex värt för TS jämfört med allt annat som relationen med flickvännen ger? Det är den frågan som TS behöver besvara.