Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-25, 10:41
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.
Vad händer om ni kör en 69:a då? Ligger hon bara där och tar emot?
Citera
2025-11-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Vad händer om ni kör en 69:a då? Ligger hon bara där och tar emot?
Jo eftersom det är ju troligtvis den första position man hamnar i när hon inte ens vill suga kuk

Du milde.

Fantasy much?
Citera
2025-11-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Ja jag har ett knep. En flickvän jag hade kunde inte suga för hon hade blivit våldtagen i munnen. Vilket såklart var beklagligt. Hon bokstavligen började klökas så fort hon fick in en kuk i munnen. Vilket man kan förstå.

Men vi började enkelt. Först att hon slickar på den. Sen att hon pussar den. Och den kollar hur länge hon kan ha den i munnen, och vara tydlig med att hon kan sluta precis när hon vill.

Såhär höll vi på i ett par månader. Sen kunde hon suga kuk utan problem. Vi hade lite kontakt efter det tog slut mellan oss. Hon tackar mig väldigt mycket för att jag arbetade bort hennes fobi.

Nu är sanningen att jag var bara kåt och smått manipulativ. Men glad att det funkade för henne.

En win-win situation.
Citera
2025-11-25, 22:56
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jo eftersom det är ju troligtvis den första position man hamnar i när hon inte ens vill suga kuk
Men hur gigantisk toffel far man vara? Ar val bara för TS att inta den positionen.
Citera
2025-11-25, 23:00
Medlem
Citat:
Men hur gigantisk toffel far man vara? Ar val bara för TS att inta den positionen.
Inta? Det betyder tvåvägs.
Citera
2025-11-25, 23:05
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Inta? Det betyder tvåvägs.
Ja, darav fragan om vad som TS:s flickvan skulle gora om hon fick en 25-centimeters FB-dase dinglandes framfor ogonen.
Citera
2025-11-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ja, darav fragan om vad som TS:s flickvan skulle gora om hon fick en 25-centimeters FB-dase dinglandes framfor ogonen.
Gud, orkar inte med fler oskuldsbebisar.
Jomenvisst. Blööööhh
Citera
2025-11-26, 00:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
1 år? Wtf. Brudar som kör med falsk marknadsföring och börjar med att suga 7 gånger om dagen för att sedan sluta när dom vevat in simpen är ju en sak men din kvinna har ju varit ärlig från början.

Personligen så skulle en kvinna som inte suger aldrig bli mer än ett ons. Kvinnor som inte erbjuder sig att suga under mensen texen är själviska och dåliga kvinnor så det märks ju väldigt fort vad hon är för en typ imo.
Citera
2025-11-26, 05:32
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Du får väl totalvägra du oxå då när hon ber dig gå ner på henne. I min värld är det att ge å ta/få. Vill minnas att jag inte heller var så förtjust att ge i början men om jag ville få det jag älskade själv, så fick jag fint ge jag oxå. Annars blev jag utan. Å på den vägen är det. Har absolut inga problem nu med att gå ner.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-11-26 kl. 05:42.
Citera
2025-11-26, 17:07
Medlem
tjallepetters avatar
Klassiker.

Du är en beta man hon nöjde sig med.

Hon har säkert sugit många kukar tidigare men med dig är den dörren stängd.

Bara och lämna. Hon är med dig av helt andra anledningar än att hon är fysiskt tänd på dig.
Citera
2025-11-26, 22:40
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Din sk flickvän är inget du ska ödsla tid på. Mitt råd är att du dumpar henne för hon har noll värde som kvinna, i synnerhet när hon nekar dig fellatio.

En bra kvinna förstår innebörden av hur viktigt det är att du som man alltid känner dig tillfredsställd. Din njutning bör utan tvekan vara hennes absoluta prioritet, och det innefattar när helst under dygnets tjugofyra timmar.

Jag hoppas att du skyndsamt kommer till insikt att din situation med denna odugliga och infantila subba är slöseri av din dyrbara tid. Livet går inte i repris och det finns gott om kvinnor som gärna vill ha varm säd som rinner längst med strupen, eller inte varför inte över ansiktet, the best daily face cream ever made.
Citera
2025-11-26, 23:19
Medlem
TrueDevils avatar
Jag kan lova dig om du frågar hennes X så sög hon säkert, det är kanske bara dig?
Försök ta reda på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in