Citat:
Ursprungligen postat av
KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.
Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.
Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?
Shoot.
Gud vilka kassa kvinnor de finns. Lider med dig din stackare. Damen jag är med nu tycker väl de e okey och det är väl okey. Men aldrig hade jag tagit mitt pack o dragit. Hur hittar ni sånna här hopplöst trista sexpartners?
Har aldrig haft en flickvän som totalvägrat.
fast hade dom vägrat gjort det hade jag avbrutit sexet och gått därifrån då hade de ju aldrig funkat juh.
I ett ”ömsesidigt” förhållande har man inte idiotiska vägrar fasoner för sig.
man ger och tar klarar man inte av det kan man skaffa en katt !
Det är nog bara lämna skiten om det är viktigt för dig. Livet är för kort för sån här skit