Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-11-24, 13:10
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst"

Sluta gå ner på henne.
Citera
2025-11-24, 14:31
Medlem
swebarbs avatar
Säger hon rent ut varför ? Lite elakt av henne att det går bra om du går ner på henne men inte tvärtom då älskar hon inte dig speciellt mycket
Citera
2025-11-24, 16:07
Avstängd
Citat:
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.

Du kan ju aldrig tvinga din kvinnan att göra något hon inte vill sex ska vara härligt för båda så skärp dig för fan! Glöm inte att tvätta dig noga hon kanske tycker du luktar och smakar skit!
Citera
2025-11-24, 16:38
Bannlyst
Nej det kan man inte kräva
Citera
2025-11-24, 17:27
Medlem
exoticspices avatar
Samtycke.

Du ska alltid ha samtycke med den du har sex med. Har hon visat eller sagt att hon vill ge oralsex?

Det är inte samtycke att övertala tills hon säjer ja.

Sex brukar alltid bli bättre om den du har sex med tycker det känns bra.
Citera
2025-11-24, 17:47
Medlem
Citat:
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.
Hon skulle suga Benjamin Ingrossokuk direkt...
När de slutar suga är de på väg att göra slut.
Citera
2025-11-24, 18:19
Medlem
Hovslättsmannens avatar
I ett ömsesidigt, intimt förhållande ska man inte behöva bli "övertalad".
En stor präktig rödflagga, är om en person låtsas respektera ditt nej, och utgår från att du går att övertala i ett senare skede.
Citera
2025-11-24, 18:20
Medlem
Omg så olika. Jag gör det varje gång på min man
Citera
2025-11-24, 18:44
Medlem
Om hon vill inte så vill hon inte?

Ni kan väl göra något annat?
Citera
2025-11-24, 19:12
Medlem
acid_nations avatar
Citat:

Shoot.

Gud vilka kassa kvinnor de finns. Lider med dig din stackare. Damen jag är med nu tycker väl de e okey och det är väl okey. Men aldrig hade jag tagit mitt pack o dragit. Hur hittar ni sånna här hopplöst trista sexpartners?
Har aldrig haft en flickvän som totalvägrat.
fast hade dom vägrat gjort det hade jag avbrutit sexet och gått därifrån då hade de ju aldrig funkat juh.
I ett ”ömsesidigt” förhållande har man inte idiotiska vägrar fasoner för sig.
man ger och tar klarar man inte av det kan man skaffa en katt !
Det är nog bara lämna skiten om det är viktigt för dig. Livet är för kort för sån här skit
Senast redigerad av acid_nation 2025-11-24 kl. 19:15.
Citera
2025-11-24, 19:33
Medlem
Kuken är skapad för fittan. Munnen är lika hos män å kvinnor, så även röven om du är en bajspackare. Häng inte upp dig på hennes mun. Hur skulle du själv tycka om att ta en kuk i din mun? Kanske sprutandes sitt gubbagegg på dina halsmandlar..

Ja, jag tog i lite grann. För att få dig att tänka till. Visst, det har hänt efter akten att hon velat mer och sas sugit igång mig igen, men ingen mun slår fitta och hela den närhet som kommer med det. Använd inte henne som din onani.
Senast redigerad av Goobleyzook 2025-11-24 kl. 19:38. Anledning: Tillägg
Citera
2025-11-24, 20:22
Medlem
Nicoe-Memphiss avatar
Hade ett liknande problem när jag var 14, för jag var rädd att det skulle göra ont att få blåsjobb. Vi löste det med kondom. Det är mitt tips om du redan sköter din hygien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in