Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-25, 06:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chelley
Kudos att du orkar! 🌟

Tack!

Snapchatkonversationen talar sitt tydliga språk. Den här killen erkänner våldtäkt. Men skyller ifrån sig. Han behöver lära sig att nej alltid är nej.
Citera
2025-11-25, 06:45
Medlem
Ornus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Som svensk medborgare eller bosatt i Sverige eller på besök i Sverige har man en skyldighet att följa den svenska lagen. Och då gäller det att veta vad som gäller.
Det er klart. Men når man lager nye lover så tar det alltid litt tid før folk lærer seg hvordan de fungerer, særlig når lovene er irrasjonelle og sinnssyke. Så du må bare forvente en periode med slike saker til folk har lært å holde seg unna svenske kvinner 100%.
Citera
2025-11-25, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Snapchatkonversationen:

Mysig kille det där...

Märklig tjej också. Hon vet om från andra tjejer att han brukar våldta men ändå är dom vänner och hon låter han sova över i dessutom i samma säng. Helt obegripligt, har hon inga redflags.

Killen är ju uppenbar en efterbliven våldtäktsman.
Citera
2025-11-25, 07:01
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Du bör nog börja fundera på hur du beter dig runt kvinnor.

Eller så bör du kanske umgås med andra kvinnor.

Förutsatt att du umgås med kvinnor över huvud taget, jag har mina tvivel.

Du bör nog fundera på att sluta vara extremt efterbliven. Som sagt, hoppas det sker dig, eller något ännu värre.
Citera
2025-11-25, 07:10
Medlem
Kan det stämma att detta hände i juli och anmäldes först i Oktober
Citera
2025-11-25, 07:56
Medlem
Citat:
Han erkänner att han har hört hennes upprepade nej. Han erkänner att han trots att han har hört hennes upprepade nej, ändå fortsätter. Nej är alltid nej! Detta är en grundläggande regel i mellanmänsklig kontakt. Bryter man mot det så är det våldtäkt. Han bröt mot det och erkänner tom det = erkänner våldtäkt.

Hon drog hemifrån för att hon blev rädd då han inte respekterade hennes upprepade nej. Hade hon inte dragit hemifrån hade han förmodligen fortsatt och utsatt henne för en mer långdragen våldtäkt. Så det var ju bra att hon hade handlingskraft att dra hemifrån där mitt I natten.

I övrigt vet jag inte hur du tänker kring dina långvariga vänner. Tänker du att du ska anmäla dem för brott och kanske få skadestånd? Om du inte tänker så om dina vänner, hur kommer det sig då att du tänker att andra gör så mot sina vänner?

Fortfarande nej.
Jag ser inte det du påstår.
Han skriver till och med "ojdå"
Sedan kommer ett generellt svar "men förstod väl inte, eller att du ba drev" där han alltså ger två möjliga förklaringar.
Han verkar inte veta själv. Kommer han ens ihåg händelsen då han verkar ha varit väldigt alkoholpåverkad.

Nej det är inte automatiskt våldtäkt bara för att någon yttrar ordet nej.
För att det skall räknas som våldtäkt krävs det att vissa andra saker uppfylls.
Eller menar du att alla som ber dig om något o du säger nej, våldtar dig?
"Kan du skicka mjölken"
"Vet du vad klockan är"
"Har du borstat tänderna"

Sexuellt ofredande absolut. Han verkar ha kladdat på henne.
Vad jag förstår så har ingen penetration genomförts och jag blir då väldigt förvånad över att det bedöms som våldtäkt.
Saker som talar emot är också att hon trots tjatet om sex o allt kladdande, har gått o lagt sig i samma säng som honom.

Man borde utreda andra vinklar på det hela. Den här tjejen verkar konstig och kan mycket väl gjort det här för att tjäna pengar.
Du väljer ut den fullaste personen o bjuder hem honom.
Låter honom kladda lite o tro att han skall få sex. Du lägger dig i samma säng o sedan säger du nej o ler.
Sedan är det bara att kontakta polisen några veckor/månader/år efteråt och kassera in pengarna.

Killar blir dagligen anklagade för falska våldtäkter från tjejer som ångrat sig eller vill ha uppmärksamhet/pengar.
Citera
2025-11-25, 08:48
Medlem
Citat:
De var vänner sedan länge. Vänner till våldtäktsförövare brukar misstro våkdtäktsoffer och lita mer på sina vänner. Så kan det också ha varit i detta fallet.

Eller så fick hon reda på de tidigare våldtäkterna efter att hon själv blivit våldtagen.

Ja och du ser våldtäkter överallt, hur krystad version målsäganden än ger, vakna upp till verkligheten
Senast redigerad av Putinhater 2025-11-25 kl. 09:02.
Citera
2025-11-25, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Du bör nog fundera på att sluta vara extremt efterbliven. Som sagt, hoppas det sker dig, eller något ännu värre.

Som sagt, du saknar tydligen helt självinsikt. Bete sig som folk var det ja.

Tydligen inte för alla.
Citera
2025-11-25, 09:02
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van.Goat
Bitter much?

Som sagt. Tigg och kladda du. Det är väl det enda sättet du får något på.

Har aldrig varit i närheten av att göra det, men det är ju bara löjligt att låtsas som att det inte förekommer. Och du fick ju ett tillfälle att skryta lite om ditt eget kärleksliv också, så det var ju bra. Det tillförde jättemycket till ämnet.

Det finns människor som är oerhört klumpiga när de stöter på någon, till den punkt då man behöver säga ifrån. Det gäller både män och kvinnor (har själv varit utsatt för det, när kvinnor inte velat ge sig). Ska vi stämpla alla som försökt hångla upp någon med negativt gensvar som våldtäktsmän på 3-4 år, så skulle vi behöva köpa upp alla fängelser i hela Baltikum.
Och förmodligen skulle både din mamma och pappa sitta där. Och förmodligen du själv med, om du förmår vara lite ärlig mot dig själv.
Citera
2025-11-25, 09:27
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Som sagt, du saknar tydligen helt självinsikt. Bete sig som folk var det ja.

Tydligen inte för alla.

"Beblanda dig inte med andra människor så kommer du aldrig bli våldtagen heller."

Har du downs?
Citera
2025-11-25, 09:29
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Har aldrig varit i närheten av att göra det, men det är ju bara löjligt att låtsas som att det inte förekommer. Och du fick ju ett tillfälle att skryta lite om ditt eget kärleksliv också, så det var ju bra. Det tillförde jättemycket till ämnet.

Det finns människor som är oerhört klumpiga när de stöter på någon, till den punkt då man behöver säga ifrån. Det gäller både män och kvinnor (har själv varit utsatt för det, när kvinnor inte velat ge sig). Ska vi stämpla alla som försökt hångla upp någon med negativt gensvar som våldtäktsmän på 3-4 år, så skulle vi behöva köpa upp alla fängelser i hela Baltikum.
Och förmodligen skulle både din mamma och pappa sitta där. Och förmodligen du själv med, om du förmår vara lite ärlig mot dig själv.

Van Goat är så efterbliven att han inte förstår att han inte kan läsa andras tankegångar och att hur människor beter sig i en situation inte alltid stämmer med vad de tänker. Men det finns många extremt efterblivna låtsasmän i denna tråden.

Han är en junkie, det kanske är därför han tror sig kunna läsa människors tankar.
Senast redigerad av Fojos 2025-11-25 kl. 09:32.
Citera
2025-11-25, 09:38
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van.Goat
Bra. Spärra in smutsen.
Glad att se lite högre straff på sånt här. Äntligen.

Skrämmande att se alla jävla incels i den här tråden.

Aldrig under mitt 40-åriga liv har jag behövt tjata eller kladda på tjejer för att få sex. När båda vill, så vet man det.

Fan, ha lite fingertoppskänsla eller ta konsekvenserna. Jävla retards är ni.

"Nu har jag aldrig slagit en kvinna, men jag har varit i situationer där kvinnan slår mig först och utan förvarning.
Istället för att slå tillbaka, så har jag använt min tyngd och tryckt ned henne på marken och hållit i tills dess att hon lugnar sig." - van.goat

Någon som har en tendens där kvinnor utan förvarning slår honom (plural dessutom) tyder på någon som är svagsint och helt saknar denna fingertoppskänsla som nämns. Är det drogerna som gör dig till en efterbliven narcissist? Lilla pundarkräk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in