Citat:
Ursprungligen postat av
Varian
Vem behöver ett rättsväsende när du finns. Förutom att de friar när tjejer hittar på, tjejer som du försvarar utan belägg. Du som verkar ha varit i samma rum under "våldtäkten", hotade han henne eller höll fast henne? Eller viskade hon nej medan han hade sex med henne?
Att rätten friar, beror oftast på brist på bevis. Inte på att en målsägande ljuger. Du kan alltså inte se en friande dom som synonymt med att en målsägande ljuger. Ljuger en målsägande och det finns bevis för detta, åker målsägande dit för falsk tillvitelse. I vare sig chalmersfallet, Flenfallet eller chaffisfallet finns det bevis för att målsägande ljuger. Snarare tvärtom. Finns bevis som styrker deras versioner. Men nu föreslår jag att vi håller oss till trådens fall:
........
Du kan ju läsa Snapchatkonversationen de hade, där han erkänner att han hört hennes upprepade nej, men fortsätter ändå = erkänner våldtäkt. Sedan kommer han med bortförklaringar till det hela. Kursiv stil är mina kommentarer, eftersom ni verkar behöva översättningar.
Snapchatkonversationen:
Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
*Här skriver hon uttryckligen att hon sagt nej upprepade gånger.
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
*Här ber han om förlåtelse för att han inte hörsammat hennes upprepade nej, men skyller ifrån sig på fyllan.
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
*Här ifrågasätter hon att han skyller på fyllan och påvisar att han ju ändå måste ha hört hennes upprepade nej.
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
*Här erkänner han att han har hört hennes upprepade nej. Men skyller nu istället på henne, att han trodde att hon drev och att det var därför han fortsatte trots upprepade nej.
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
*Här vill hon ha en ursäkt och en geniun sådan.
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
*Här erkänner han igen att han har hört hennes upprepade nej (när hon "ba tvärvänder") och skyller dessutom på henne (igen) för sitt svinaktiga beteende att inte respektera hennes upprepade nej, för han "trodde hon ville".
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
*Här får hon nog av hans bortförklaringar och att han inte tar ansvar för att han har utsatt henne.
Blev det tydligare nu för dig att han erkänner att han hört hennes upprepade nej och ibte respekterar dessa = erkänner våldtäkt?