Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-03, 00:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Om du vill ifrägasätta så får du läsa replikskiftena med husvagnen, var inte så lat.
Som jag förstått så förnekas det.

Jag ser inget sådant heller
Citera
2026-01-03, 04:37
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Och det är helt otänkbart att rattfyllot vinglar över i fel körriktning och orsakar en frontalkrock?

Nej så kan det bli. Fulla människor gör dumma saker och är lätta att utnyttja.
Citera
2026-01-03, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Han tjatade om sex flertalet gånger. Hon sade nej hela tiden men bjöd ändå hem honom.
Han fortsatte tjata om sex och hon sade nej men bjöd med honom till hennes säng.

Han har inte erkänt något alls utan du tolkar snapchatloggen med ledande frågor och påståenden som att han erkänner.

Det här kan mycket väl vara ett försök att klämma dit honom för något som inte har hänt.
Det kan också vara en våldtäkt, men jag ställer mig frågande till detta.
Oavsett vilket så måste tjejer börja använda huvudet.
Varför utsätta sig för onödiga risker?

De var vänner och han behövde ha någonstans att stanna över natten? Hon erbjöd honom att stanna över men var tydlig med att det inte skulle bli något sex.

Män kan börja använda huvudet och respektera ett nej. Han kan gott straffas.
Citera
2026-01-03, 06:23
Avstängd
Citat:
Detta hände såklart när de låg i sängen. Hade killen varit normalt funtad så ger man upp vid det första nejet. Tillslut var hon tvungen att lämna bostaden då han våldtagit henne.
hur vet du hon sa nej? och varför var hon tvungen lämna bostaden?
Citera
2026-01-03, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Nej så kan det bli. Fulla människor gör dumma saker och är lätta att utnyttja.

Aha så du menar att de som blir påkörda har utnyttjat rattfyllot?
Citera
2026-01-03, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
hur vet du hon sa nej? och varför var hon tvungen lämna bostaden?

Det är vad som framkommit i domen, dessutom har ju gärningsmannen vidgått att han hört hennen nej och att han fått fysiskt motstånd i och med att hon puttat bort hennes händer.

Ändå har han fortsatt övergreppet och penetrerart henne med fingrar och penis. I det läget har tjejen lämnat sin egen bostad för att freda sig mot våldtäktsmannen.
Citera
2026-01-03, 10:04
Medlem
Citat:
Detta hände såklart när de låg i sängen. Hade killen varit normalt funtad så ger man upp vid det första nejet. Tillslut var hon tvungen att lämna bostaden då han våldtagit henne.

Hon valde själv att lämna lägenheten killen låg däckad på soffan sedan hon drogat honom med benso så han var absolut inget hot och definitivt inte i skick att kunna våldta någon
Citera
2026-01-03, 10:07
Medlem
Citat:
Det är vad som framkommit i domen, dessutom har ju gärningsmannen vidgått att han hört hennen nej och att han fått fysiskt motstånd i och med att hon puttat bort hennes händer.

Ändå har han fortsatt övergreppet och penetrerart henne med fingrar och penis. I det läget har tjejen lämnat sin egen bostad för att freda sig mot våldtäktsmannen.

Domen haha tingsrätten består av gamla alkoliserade pensionärer med demens att de har avkunnat ett justitiemord vilket detta är då det inte finns tillstymmelse till bevis är inte första gången och inget argument för någonting

I detta fallet är det ganska enkelt att räkna ut vad som har hänt, att tjejen hittat på allt för att få skadestånd förstod jag fort men så är jag ju jävligt mycket smartare än vad du är också
Citera
2026-01-03, 10:09
Medlem
Citat:
Snapchat konversationen;

"Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Han minns och försöker förringa sitt betende med att först säga att han var tokfull och sen säga att hon trodde "ba drev".

Visar med all tydlig klarhet att han var medveten om att hans beteende var klandervärt och att han flera gånger uppfattat hennes nej och ignorerat dem.

Han spekulerar kring tänkbara förklaringar till sitt av henne påstådda agerande det är väldigt tydligt om man klarar av att läsa vad som faktiskt står, skrattretande att försöka få det till ett erkännande bara för att han inte högljutt protesterar när hon anklagar honom men det bevisar ju bara hur tunnt case ni har när ni inte kan komma med något bättre
Citera
2026-01-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Hon sa ifrån men han fortsatte. Det är våldtäkt.

Kan man inte respektera ett nej som en vuxen människa förtjänar man att straffas.

Nu finns det inga som helst bevis för att det gått till så, tvärtom talar all tillgänglig fakta för att tjejen bara hittar på för att få skadestånd
Citera
2026-01-03, 10:15
Medlem
Citat:
Och vad bygger du det på?

Nu sitter du och hittar på igen för att det skall passa din egen skeva syn på tjejer och sex.

Nej jag hittar aldrig på jag har räknat ut hur det ligger till genom att göra en 100 procent faktastyrd objektiv och opartisk granskning av fallet och all tillgänglig fakta det är tydligt om man klarar av att läsa vad som står att han bara spekulerar för han inte minns
Citera
2026-01-03, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Nu uteslöt du hela citatet.
”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Jag tolkar det som att han inte minns.
Så man kan tolka det han skriver lite hursomhelst.

Du har gjort en helt korrekt tolkning han minns inte och spekulerar det är allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in