Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2025-11-18, 13:34
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vanlig medmänsklighet bara men i dagens lättkränkta samhälle räknas det som sexuella trakasserier

Inte för mig! Förhoppningsvis inte för majoriteten heller
Citera
2025-11-18, 13:36
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Det här är tredje tråden du startar där poängen är att de taffsar på dig så det verkar vara ett återkommande problem för dig hmmm .

NU försöker jag hjälpa, Hur hamnar du i dessa situationer tänker man?
lyfter du på kjolen eller är du bara väldigt attraktiv, har du fått höra utav andra att du ser bra ut?

(FB) Främst till killar - hjälp mig förstå!
Kan även tillägga att han, när vi kollar på film, alltid hoppar närmare om jag sitter en bit bort och alltid antingen håller om mig eller håller en hand på mitt lår och smeker lite emellanåt (oftast osexuellt, men ibland går handen upp mellan benen på mig också)

(FB) 24 årig man på 15 årig flicka
(hade då ett tunt linne på mig, bh & trosor) för att gå ner till pappa och berätta, men då stod han i vägen och när jag skulle kränga mig förbi så la han armen runt midjan och sa "men du, du ska väl inte gå än..?" med äckligt klibbig röst medan han smekte mig på kinden.

DET VAR DÅ ETT JÄVLA TAFSANDE

Se på årtalen och fundera en stund. Läs den första tråden du skickade. Att jämföra dessa med ett tandläkarbesök?
Jag har heller inte sagt att detta var något problem. Inte någonstans
Citera
2025-11-18, 13:38
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det kan inte vara lätt att jobba inom vården när patienter tolkar varje liten oavsiktlig beröring som sexuella anspelningar.

Det är det inte. Det är det enda män tänker på, därför ser denna tråd ut som den gör. Det handlade aldrig om sexuella anspelningar men folk fattar inte det

Ja, jag jobbar inom vården själv.
Citera
2025-11-18, 17:50
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Är du en sån person som övertänker allt som händer dig? om nån tittar på dig så går du hem och tänker på detta hela dagen? kanske gör en tråd på flashback och undrar varför personen tittade

Finns hjälp
Citera
2025-11-18, 17:57
Medlem
rex144s avatar
Det är typiskt svenskt beteende, man smeker främmande åldringar på kinden och tydligen även patienter, hehe.

Vad jag har däremot upplevt är att tandsköterskor som assisterar tandläkaren brukar trycka sin kropp mot mig, jag brukar känna deras bröst mot min överarm. Tanken är väl att lugna patienten, och även vid andra mindre kirurgiska ingrepp har sköterskan tryckt sig mot mig, jag hade inget emot.
Citera
2025-11-18, 17:59
Medlem
Maulcas avatar
Lika besvärligt som när frisören står med urringat rakt framför dig och ska klippa luggen. Ännu värre är när man känner ett par styva bröstvårtor tryckas upp i nacken. Dom gör allt för att du i ett utsatt läge ska lida.
Citera
2025-11-18, 19:21
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Fan vilket äckel du är som tror att en tandläkare smeker dig på kinden för hon gillar dig, du är förfan en 25 årig oskuld som sitter och runkar hela dagarna.

Min tandläkare la sin hand på mitt bröst och sa jag kändes vältränad, den du!
Brydde mig inte ett skit helt ärligt och som man ska man kunna skilja på kvinnor som skojar eller bara är vänliga mot för kvinnor som flirtar.

Tro mig, hon vill inte ha din 7 cm kuk.

Haha! Känns som att du blev avundsjuk eller något. Han har minst 8cm.

Men nej. Ingen har någonsin blivit ihop med någon som rotar i din mun och luktar på dina smaklökar.

Gå till urologen och be om en kvinnlig läkare.
Citera
2025-11-18, 19:31
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Smek över kinden har hänt efter man varit mörbultad av en lång session.

Förra året när jag lagade en tand så var det en väldigt ung petite tandläkare. Och deras kläder är ju väldigt tunna och ibland strama så jag såg fan tillochmed den lilla skåran. Så lycklig jag var efter det
Citera
2025-11-19, 22:38
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Är du en sån person som övertänker allt som händer dig? om nån tittar på dig så går du hem och tänker på detta hela dagen? kanske gör en tråd på flashback och undrar varför personen tittade

Finns hjälp

Har absolut funderat på varför vissa människor älskar att glo på andra människor. Inte nödvändigtvis på just mig dock. Vart är deras hjälp?
Citera
2025-11-20, 08:13
Medlem
Redisas avatar
Jag tror att det kan vara en enkel knepp att få musklerna i käken att slappna av. Typ en gammaldags sätt att få patienten att bli lite mer avslappnad. Det är svårt att gapa stort med spänt käke.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in