Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-15, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Även om jag tycker du är ett troll så håller jag faktiskt med här, narcissisten hittar dessa kvinnor och bryter ner dem ännu mer.

Tycker TS ska inleda en vänskapsrelation till att börja med, är det romans kommer det naturligt.

EIPD/BPD dras till NPD, det är knappast vem som helst som hamnar i längre relationer med den sorten.

Den ena gränslös och känslofylld och den andra helt känslolös, enbart NPDarn står ut (den bryr sig ju inte alls) medan för EIPD galningen är det ju en dröm att slippa ha en till person med känslor i relationen att ta hänsyn till.

En person som alltid dejtar NPDare är med största säkerhet inte helt frisk själv. Ofta rejäla problem med känslomässig reglering.

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Svar: Nej, nej och nej! Att hon fläker ut sig direkt för en främling är illavarslande, hästarna är inte hemma.

Fast en såpass gränslös kvinna kanske kan leda till ett roligt äventyr... Fast mer roligt för åskådarna 😂.
Citera
2025-11-15, 10:57
Medlem
Hon låter som en vandrande red flagg för att vara ärlig. Det är inte normalt beteende att berätta hela sin livs traumatiska historia för någon man nyss träffat, en främling i princip, i bästa fall har hon inte alla hästar hemma, i värsta fall är dessa avvikande sidor bara toppen på isberget. Varningsklockorna borde ringa för fullt.
Citera
2025-11-15, 11:15
Medlem
Mittokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Vilken underbar morgon att få vakna upp till ett väl väntat inbördeskrig i ytterligare en trolltråd
Varför citerade du mitt inlägg?
Citera
2025-11-15, 11:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Helt rätt. Folk snackar för mycket. Bättre om ni bara knep igen foderluckan

Så det är någonting man tar upp det allra första man gör när man träffar en främling? Nej, det är det inte.

Livet är ganska kort och om man är en person med hög funktionalitet så ska man inte slösa sin tid på dysfunktionella människor. Det kan man göra, men då är det viktigt att förstå att man kommer bidra mer själv än vad man får tillbaka.

Män som förstår sitt värde kommer inte ödsla tid på en defekt kvinna. Det skulle jag aldrig göra.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-11-15 kl. 11:28.
Citera
2025-11-15, 11:40
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Det är inte normalt att berätta något sådär personligt så pass tidigt. En kvinna med offerkofta.

Vad har det med att vara golddigger att göra?
Citera
2025-11-15, 11:40
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Även om jag tycker du är ett troll så håller jag faktiskt med här, narcissisten hittar dessa kvinnor och bryter ner dem ännu mer.

Tycker TS ska inleda en vänskapsrelation till att börja med, är det romans kommer det naturligt.

Varför tycker du jag är ett troll
Citera
2025-11-15, 11:42
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Läs och lär:
1) Beviset på ditt mansförakt finns i dina kommentarer när du skrev att du är kvinna och därför blir du inte berörd av att bli kallad för en nobody. Detta är klassiskt mansförakt för du gör det till en könsgrej.

Som att det faktum ifall man är kvinna avgör ifall man tar åt sig av en sådan sak .

2) Du har gett ett råd som gynnar kvinnan för du hatar män istället för att se objektivt på situationen.

Det korrekta rådet är att han ska vara försiktig med den här kvinnan. Men du ser enbart till kvinnans bästa.

3) Och så börjar de feministiska lögnerna igen. Du har alltså inte ens läst den andra tråden? Det var fråga om ett slag. Inte flera. Om jag ser en kvinna bli slagen en gång så kommer jag snarare ringa polisen än att personligen ingripa men eftersom misshandeln då stoppas automatiskt så finns det ingen anledning för mig att fysiskt ingripa och utsätta mitt eget liv för fara för någon som troligtvis inte hade gjort samma sak. Håll dig till trådens ämne eller så blir du rapporterad.

4) Du skriver att vi vill sabotera för TS. Nej, det är du som vill sabotera för TS genom att ge honom ett dåligt råd. Här lyser dina fördomar igenom för du har så låga tankar om TS så du tror inte han kan hitta en bättre kandidat. Det tror jag. Återigen, din syn på män är helt vedervärdig.

Du gör allting till en könsgrej och det är för att du hatar män.

Det kan också vara dags för dig att kanske ta en kurs i matematik för du verkar inte förstå att det är VÄLDIGT ovanligt att vara så sexuellt impopulär att man inte kan få till det med en enda kvinna. Så det är ingen bra comeback att påstå att män inte kan få till det sexuellt. Du gör bort dig när du resonerar så och visar återigen för oss andra att du inte ens förstår dig på banal sannolikhetsteori.

Blaa blaa blaa.

Nu är det ju så att kvinnor och män är varandras motsatser. Varför skulle det betyda att jag "hatar män"?
Citera
2025-11-15, 11:59
Medlem
Kleiners avatar
Det här är jo tragedi komedi. 9 sidor och inte en enda kommentar från TS.

Otroligt intressant och lärorikt.
Citera
2025-11-15, 14:16
Medlem
En trolltråd kräver ett trollsvar:

- Det låter som att du dragit en jackpot! Kör bara kör!
Citera
2025-11-15, 16:19
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Nej för många red flags.
Citera
2025-11-15, 16:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Vad har det med att vara golddigger att göra?

Jag har inte nämnt något om golddigger.
Citera
2025-11-15, 16:53
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Jag har inte nämnt något om golddigger.

Jo du hänvisade till ett sådant inlägg med det förra du skrev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera