Men detta skulle inte göra någon nytta nu när jag fällts. Jag borde gjort det direkt när jag fortfarande bara var skäligen misstänkt i väntan på rättegången.
jag håller med. Men det var sömnbristen och polisens långsamma grillning av mig som är anledningen till att jag gjorde bort mig. Jag visste att jag förmodligen såg misstänksam p g a min risighet efter så lite sömn m.m, jag var också tvärmätt efter kalasmiddagen med tårta. Därför försökte jag bete mig som "icke misstänksamt", men det gjorde nog bara allting bara värre, och hade motsatt effekt >.< Nästa gång en poliskvinna stannar mig ska jag inte låta det "rubba mig" oavsett hur vacker hon än kan tänkas vara. Men jag gillade verkligen henne, beundrade henne, även om det låter skitlöjligt och dumt, eller kanske t.o.m. äckligt av mig.. Hon tog mig off-guard. Har varit med om poliskontroller förr utan några problem, bara blåsa och åka iväg. Men hon och jag hade någon kemi, jag svär :P och jag är nästan säker på att hon kände "något" också, vilket gjorde henne ännu mer misstänksam mot mig. Jag lever väldigt ensamt och det är inte ofta jag träffar kvinnor i min egen ålder, så ja, det var patetiskt av mig helt enkelt. Men jag skulle inte kalla mig själv incel på något sätt, kanske låter som det, men ja.. Hennes kollegor verkade typ under hela händelseförloppet från stoppet till förhöret och testerna tycka "vad fan har vi tagit in honom för", när jag gick därifrån skakade jag hand med en av dem, och han sa "låt nu inte detta göra saker och ting värre för dig".. allting hade varit ganska trevligt, trots förhör, blod- och urinprov, så det hela är väldigt tragiskt och sorgligt egentligen. 
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106