2025-11-01, 16:34
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nej, det där är bara cope för att försvara Rydström. Jag köper inga sådana teorier.

Är ju inget svar på mitt påstående. Ni smiter du undan.
2025-11-01, 16:35
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Är ju inget svar på mitt påstående. Ni smiter du undan.
Det varju bara en vild spekulation. Ok, liksom. Du tror att DIF hade vunnit guld om de inte spelat i Europa. Jaha? Jag tror inte att det avgjorde.
2025-11-01, 16:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Det varju bara en vild spekulation. Ok, liksom. Du tror att DIF hade vunnit guld om de inte spelat i Europa. Jaha? Jag tror inte att det avgjorde.

OK, hypotetiskt. Men kolla gärna in spelschemat från då. Har tagit upp det i flera trådar.

Men du har fortfarande inte svarat på mitt påstående att det går inte att kombinera SM-guld med samma spel i Europa med ett bra exempel.
2025-11-01, 16:43
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
OK, hypotetiskt. Men kolla gärna in spelschemat från då. Har tagit upp det i flera trådar.

Men du har fortfarande inte svarat på mitt påstående att det går inte att kombinera SM-guld med samma spel i Europa med ett bra exempel.
Men snälla du, det finns ju massor av lag i världen som klarar av att spela flera matcher i veckan år efter år och ändå vinna titlar. Varför skulle Sverige vara ett undantag? Din mentalitet är en losermentalitet. Din teori går inte att bevisa, utan bara använda som bortförklaring. Värdelöst. En riktig vinnare är säker på att han kan klara av båda sakerna och så bara gör han det. Hade du eller din mentalitet styrt en klubb hade det inte gått, men den mentaliteten har inte vinnartyper.
2025-11-01, 16:50
Medlem
baggebo1s avatar
Inget Europa för Malmö.
Medlem
För helvete vi kan inte hålla tätt en matchjävel, sopjävlar
Medlem
Wads avatar
Fint mål får man ju ändå säga
2025-11-01, 16:52
Medlem
junazs avatar
Hur missar han mål där?? Borde varit 2-1.
2025-11-01, 16:52
Medlem
Citat:
Inget Europa för Malmö.

Beror ju på, vi kan vinna cupen, att det inte skulle bli europaspel på grund av tabelläget har vi andra vetat länge.
2025-11-01, 16:53
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Fint mål får man ju ändå säga

Rena mönsteranfallet med flera fina individuella prestationer. Naturligtvis med Silas Andersen i en av rollerna, han är ovärderlig för Häcken.
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Men snälla du, det finns ju massor av lag i världen som klarar av att spela flera matcher i veckan år efter år och ändå vinna titlar. Varför skulle Sverige vara ett undantag? Din mentalitet är en losermentalitet. Din teori går inte att bevisa, utan bara använda som bortförklaring. Värdelöst. En riktig vinnare är säker på att han kan klara av båda sakerna och så bara gör han det. Hade du eller din mentalitet styrt en klubb hade det inte gått, men den mentaliteten har inte vinnartyper.

Jag pratade om Sverige.

Du får gärna analysera hur det ser ut i andra ligor. Samma fenomen finns på andra håll. De lag som klarar att dubblera med samma taktik är lag som har råd med väldigt dyra trupper med två dylika på varje plats.
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Beror ju på, vi kan vinna cupen, att det inte skulle bli europaspel på grund av tabelläget har vi andra vetat länge.
Ni hade en matematisk chans fram tills nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in