Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Det är väl värre att hon inte kan kommunicera vad hon menar?
"När jag skriver om saker vi fått igenom får jag positiva kommentarer"
"När jag använder en hård ton, får jag elakheter tillbaka" Nä hä?
Nu tror ni att jag misstolkar henne eller hårdrar vad hon säger men hon säger faktiskt så själv i klippet.
Är det en kvinna som chockas hur världen fungerar?
Jag har tidigare skrivit om mina tvivel på iden om kvinnliga riksdagsmän. Hon stärker knappast kvinnornas sak. Ovanligt rak journalistik för att vara svt. Plus på den (naturligtvis en man).
Klickade slumpmässigt på klippet och landade exakt där hon sa detta. Sicket jävla pucko.
Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenFB
Wiesner är C-kvinnan som sprider i princip mest hat av alla på nätet.
Och så sitter hon och beklagar sig över att andra gör det också.
Hon har noll självinsikt. Hon vill sprida hat hat själv, men vill inte att andra ska få göra det.
Hon har ju bara anammat PK MO.
It´s ok when we do it.
Citat:
Ursprungligen postat av
AskMeAboutJesus
Hon är varken ful eller tjock men känner sig förföljd och trakasserad av sådana som dig. Det är en otäck värld du strävar efter och du kommer inte att tycka om den särskilt länge.
Skojar du? Titta tex på halsen. Jävla padda i en flodhästskropp. Äckel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wodolarski
Politikerna verkar casha in hårt på "hat"-knepet i år.
Eftersom politiker och journalister ALLTID skyller på hat och hot när de får berättigad kritik för det de gjort/gör så betyder inte det något längre. Jag är 100% säker på att hon hänvisar till sina meningsmotståndare som rasister, nazister, fascister, högerextrema osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
roadwornandweary
Gammal? Hon är 32.
Fy satan. Hon ser ut som en riktig klimakterie-kossa. 32 år gammal?! Garanterat osund kost, chips, socker, alkohol, snabbmat och för stora portioner kombinerat med noll fysisk ansträngning. Största ansträngningen är nog att gå upp på morgonen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Isterbandsdoktorn
Om hon valt att representera centerpartiet med tillhörande pedofilkultur och okontrollerad massinvandring förtjänar hon rejält med kritik.
Hon får helt enkelt dra mera koks för att stärka på sitt självförtroende, koks är väl bra för fettförbränningen också?
Kan ju alltid hoppas på en OD.