2025-10-31, 09:13
Medlem
Fettsugnings avatar
C lever i marginalen. Ett helt politiskt ointressant parti 2025. Emma passar bra där.
Citera
2025-10-31, 09:35
Medlem
SVT fulklippte mitt i så att det blev mer intensivt.

Hela skärmen blinkade till i vitt dessutom mitt i intervjun (47s från slutet) , vilket ökar stresskänslan.

Verkar som att många inte längre lägger märke till denna typ av mamipulation från "public service".

En bra valarbetare för SD och AfS, eftersom hon uppenbart inte tål en fri och öppen diskussion.
Citera
2025-10-31, 09:35
Medlem
1754s avatar
Hon är ett riktigt psykfall. Ett farligt psykfall med makt tyvärr.
Citera
2025-10-31, 09:37
Medlem
GregerMedeltids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Hon ser ganska ok ut, för att vara så gammal och fet.

Nu är hon ju bara 32 år gammal, det är ju ingen ålder på en häst, inte ens en flodhäst.

Sen kan man ju tycka att man borde ha lite mer skinn på näsan om man nu ska vara politiker, och inte börja snyfta om hur hemskt det är att vara kvinna bara för att folk är elaka på twitter. Sen blir hon ju inte kallad fet för att hon är kvinna, hon blir kallad fet för att hon är fet. Tror hon att Göran Persson började lipa så fort någon kallade honom en fet och svettig buffel?
Citera
2025-10-31, 09:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Det är väl värre att hon inte kan kommunicera vad hon menar?

"När jag skriver om saker vi fått igenom får jag positiva kommentarer"

"När jag använder en hård ton, får jag elakheter tillbaka" Nä hä?

Nu tror ni att jag misstolkar henne eller hårdrar vad hon säger men hon säger faktiskt så själv i klippet.

Är det en kvinna som chockas hur världen fungerar?

Jag har tidigare skrivit om mina tvivel på iden om kvinnliga riksdagsmän. Hon stärker knappast kvinnornas sak. Ovanligt rak journalistik för att vara svt. Plus på den (naturligtvis en man).

Klickade slumpmässigt på klippet och landade exakt där hon sa detta. Sicket jävla pucko.

Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Wiesner är C-kvinnan som sprider i princip mest hat av alla på nätet.

Och så sitter hon och beklagar sig över att andra gör det också.

Hon har noll självinsikt. Hon vill sprida hat hat själv, men vill inte att andra ska få göra det.

Hon har ju bara anammat PK MO. It´s ok when we do it.

Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Hon är varken ful eller tjock men känner sig förföljd och trakasserad av sådana som dig. Det är en otäck värld du strävar efter och du kommer inte att tycka om den särskilt länge.

Skojar du? Titta tex på halsen. Jävla padda i en flodhästskropp. Äckel.

Citat:
Ursprungligen postat av Wodolarski
Politikerna verkar casha in hårt på "hat"-knepet i år.

Eftersom politiker och journalister ALLTID skyller på hat och hot när de får berättigad kritik för det de gjort/gör så betyder inte det något längre. Jag är 100% säker på att hon hänvisar till sina meningsmotståndare som rasister, nazister, fascister, högerextrema osv.

Citat:
Ursprungligen postat av roadwornandweary
Gammal? Hon är 32.

Fy satan. Hon ser ut som en riktig klimakterie-kossa. 32 år gammal?! Garanterat osund kost, chips, socker, alkohol, snabbmat och för stora portioner kombinerat med noll fysisk ansträngning. Största ansträngningen är nog att gå upp på morgonen.

Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Om hon valt att representera centerpartiet med tillhörande pedofilkultur och okontrollerad massinvandring förtjänar hon rejält med kritik.

Hon får helt enkelt dra mera koks för att stärka på sitt självförtroende, koks är väl bra för fettförbränningen också?

Kan ju alltid hoppas på en OD.
Citera
2025-10-31, 09:42
Medlem
Ser ut att vara kokain. Hastiga rörelser, snabba inandningar. Dramatiskt tal.
Citera
2025-10-31, 09:47
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straightuphappy
Alla här i tråden bekräftar ju exakt vad hon pratar om. Har aldrig förstått, oavsett parti varför folk attackerar deras (eller folks) utseende? Det ända jag köper är om man har ex en hälsominister som är fet, det kan ifrågasättas.

Alla gör ju det hela tiden, även de som kritiserar andra som gör det. Trump är orange och har ful frisyr, Boris Jonsson hade vilt hår som man tryckte på, Uffe är kort och ser ut som Milhouse, MP hade en politiker med dreads osv.
Citera
2025-10-31, 09:49
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hon stirrade ju med en helt galen blick, inget flackande har du ens sett programmet? Fettot ser ju helt sinnesrubbad ut och pratar helt maniskt. Sjukt obehaglig nästan lika vidrig som Annie Lööf

Vadå fet? Hon är fan inte fet, hon är normalviktig:
https://share.google/ZASV2HTyzdzDVv9y7

Hon verkar vara en sån där stackare där allt fastnar i dubbelhakan. Vet en brud som berättade att hon förlorade pattarna och röven först, först när allt annat var borta började dubbelhakan försvinna, stackarn.

Annie var mycket, men hon var fan inte heller fet som du påstår.
Senast redigerad av PungiMunninen 2025-10-31 kl. 09:51.
Citera
2025-10-31, 09:52
Medlem
Imnshos avatar
Ger man sig in i dynghögen X och brottas, så får man räkna med lite raka puckar.

Aldrig roligt att få höra sanningen, men hon är ju objektivt sett ful och fet och jobbar för ett vidrigt pedofilparti. Det är inte hat, det är fakta.
Citera
2025-10-31, 09:57
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Är hon manisk eller påverkad av nån substans eller helt enkelt lika galen som Annie Lööf?

Det fula fläskberget svarade inte på en enda fråga på ett begripligt sätt. C verkar fortfarande inbilla sig att det existerar en "bred mitt" i vilken de ska finna sin frälsning

Jag tror seriöst att Emma är ett överviktigt psykfall precis som Annie Lööf och pedofilerna som partiet så ömt värnar. Psykofarmaka har som biverkning att man blir sådär fet och plufsig som Emma Wiesner är.

Vad är din åsikt om fläskfian Emma?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/emma-wiesner-c-lamnar-x-for-tufft-klimat
Nyligen meddelade centerledaren Anna-Karin Hatt att hon lämnar partiledarrollen efter hat och hot. Nu säger Europaparlamentarikern Emma Wiesner (C) att hon överger plattformen X på grund av det hårda debattklimatet.

– Man drar sig för att skriva det man vill. Man får höra kommentarer om att man är ful och fet, säger hon i SVT:s 30 minuter.

”Det var kul så länge det varade. Ni når mig på andra plattformar och kanaler. Behåller kontot, men loggar ut för nu.”

Det är det sista Emma Wiesner (C) skriver på plattformen X innan hon loggar ut och tackar för sig för snart en månad sedan.

Om hon inte vill att folk ska vara dumma mot henne så kanske hon bör fundera på att sluta vara dum i huvudet.

Hon är inte känd för att skriva särskilt intelligenta saker. Hon är en vänsterliberal fitta. Det är det snällaste jag kan skriva om henne.
Citera
2025-10-31, 09:58
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Skojar du? Titta tex på halsen. Jävla padda i en flodhästskropp. Äckel.
Vad är det för människor som tror att högern ska forma ett samhälle där vi får det bättre och blir lyckligare? Våldsbrottslingar och andra monster?
Citera
2025-10-31, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Alla gör ju det hela tiden, även de som kritiserar andra som gör det. Trump är orange och har ful frisyr, Boris Jonsson hade vilt hår som man tryckte på, Uffe är kort och ser ut som Milhouse, MP hade en politiker med dreads osv.
Ja det sker inte bara på sociala medier, utan på högsta nivån med. Kolla vara senaste psrtiledardebatten. Det börjar ok (typ), men blir mest bara massa skrik och personliga påhopp. Och det verkar fungera bra i denna tid, folk röstar inte med hjärnan längre, hade personer med miljontals följare på sociala medier gett sig in i politiken hade fan dom kunnat ta sig en bra bit på bara röster. Många människor är helt hjärndöda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in