2025-10-31, 05:43
Bannlyst
Är hon manisk eller påverkad av nån substans eller helt enkelt lika galen som Annie Lööf?

Det fula fläskberget svarade inte på en enda fråga på ett begripligt sätt. C verkar fortfarande inbilla sig att det existerar en "bred mitt" i vilken de ska finna sin frälsning

Jag tror seriöst att Emma är ett överviktigt psykfall precis som Annie Lööf och pedofilerna som partiet så ömt värnar. Psykofarmaka har som biverkning att man blir sådär fet och plufsig som Emma Wiesner är.

Vad är din åsikt om fläskfian Emma?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/emma-wiesner-c-lamnar-x-for-tufft-klimat
Nyligen meddelade centerledaren Anna-Karin Hatt att hon lämnar partiledarrollen efter hat och hot. Nu säger Europaparlamentarikern Emma Wiesner (C) att hon överger plattformen X på grund av det hårda debattklimatet.

– Man drar sig för att skriva det man vill. Man får höra kommentarer om att man är ful och fet, säger hon i SVT:s 30 minuter.

”Det var kul så länge det varade. Ni når mig på andra plattformar och kanaler. Behåller kontot, men loggar ut för nu.”

Det är det sista Emma Wiesner (C) skriver på plattformen X innan hon loggar ut och tackar för sig för snart en månad sedan.
Citera
2025-10-31, 06:46
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Hon ser ganska ok ut, för att vara så gammal och fet.
Citera
2025-10-31, 07:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Kulstöterskan ser ut att vara 70 % in på en rejäl näsa koks!

Min spontana tanke också. Flodhästen ser ut att vara påtänd.

Och hos sitter i Bryssel med skyhög lön
Citera
2025-10-31, 07:32
Medlem
"Katastrof!!! någon skrev något på Twitter som jag inte höll med om, landssorg måste utlysas!!!"

Och detta är en fullvuxen kvinna som valt att bli Europaparlamentariker. EN FULLVUXEN MÄNNISKA som reagerar på detta barnsliga jävla sätt! Hon har frivilligt valt att ge sig in i politikens hårda värld för att representera det Svenska folket och driva frågor i vårat intresse. Kan man inte ge svar på tal har man helt enkelt inte i politikens värld att göra. Och dom skattefinansierade jävla parasiterna på SVT försöker göra henne till något sorts offer.
Citera
2025-10-31, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Hon ser ganska ok ut, för att vara så gammal och fet.

Ska man vara ärlig ser hon faktiskt inte så jävlig ut. Det finns definitivt fulare kvinnliga politiker, speciellt i hennes ålder och över.
Citera
2025-10-31, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maratonlopp
"Katastrof!!! någon skrev något på Twitter som jag inte höll med om, landssorg måste utlysas!!!"

Och detta är en fullvuxen kvinna som valt att bli Europaparlamentariker. EN FULLVUXEN MÄNNISKA som reagerar på detta barnsliga jävla sätt! Hon har frivilligt valt att ge sig in i politikens hårda värld för att representera det Svenska folket och driva frågor i vårat intresse. Kan man inte ge svar på tal har man helt enkelt inte i politikens värld att göra. Och dom skattefinansierade jävla parasiterna på SVT försöker göra henne till något sorts offer.

Fläskberget verkar sjukt lollig även för en centerpartist. Fäbojänta (innan hon gick upp i vikt)...
Citera
2025-10-31, 07:35
Medlem
Larasofts avatar
Jag tycker att hon gör ett ganska charmigt intryck, okonstlad förutom när hon går all in på valfrågorna. C har ingen lätt balansgång. Men de gör rätt i att inte tala samarbete utan sakfrågor. Det visar opinionssiffrorna. Jämför med L.
Citera
2025-10-31, 07:39
Avstängd
kyrkstockens avatar
Det är väl värre att hon inte kan kommunicera vad hon menar?

"När jag skriver om saker vi fått igenom får jag positiva kommentarer"

"När jag använder en hård ton, får jag elakheter tillbaka" Nä hä?

Nu tror ni att jag misstolkar henne eller hårdrar vad hon säger men hon säger faktiskt så själv i klippet.

Är det en kvinna som chockas hur världen fungerar?

Jag har tidigare skrivit om mina tvivel på iden om kvinnliga riksdagsmän. Hon stärker knappast kvinnornas sak. Ovanligt rak journalistik för att vara svt. Plus på den (naturligtvis en man).
Citera
2025-10-31, 07:44
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonlopp

Håller helt med.

För övrigt vill jag påminna er andra om att det är 18-årsgräns, så visa att ni inte är ett gäng populära högstadietjejer som skall prata skit om era konkurrenters utseenden. Då får ni sätta er vid barnbordet...
Citera
2025-10-31, 07:44
Medlem
triptykens avatar
Vet inte vem människan är för att vara ärlig men hajar att man skiter i Twitter om det är allt man får. Finns andra sätt att nå ut med sin politik...

Var tvungen att kolla hur hon såg ut och misstänker att jag fått fel person. Som ni beskriver henne ska hon ju se ut dom Jabba the Hut men den jag får upp är en helt normal kvinna?
Citera
2025-10-31, 07:47
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Vet inte vem människan är för att vara ärlig men hajar att man skiter i Twitter om det är allt man får. Finns andra sätt att nå ut med sin politik...

Sen undrar folk varför internethögern dominerar. För att resten går och gömmer sig.
Citera
2025-10-31, 07:49
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
C verkar fortfarande inbilla sig att det existerar en "bred mitt" i vilken de ska finna sin frälsning

Bred mitt? C är ett högerextremt parti ekonomiskt sett och är absolut inte i mitten. De vill ha gig-ekonomi, att det ska bli norm att ha 2-3 jobb som i USA, ta bort LAS och diverse skydd för anställda. Jag tror att väldigt få är positiva till sådana här förslag och att de rent av skulle anses provokativt och anses extrema av vanligt folk i fikarummet - alltså extremt.

L är väl i sådana fall mer av ett mittenparti som blandar den sämsta delen av sosseri (jantelag, fyrkantighet, byråkrati) med liberal ekonomisk politik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in