Citat:
Ursprungligen postat av
WTFSTHLM
Är hon manisk eller påverkad av nån substans eller helt enkelt lika galen som Annie Lööf?
Det fula fläskberget svarade inte på en enda fråga på ett begripligt sätt. C verkar fortfarande inbilla sig att det existerar en "bred mitt" i vilken de ska finna sin frälsning
Jag tror seriöst att Emma är ett överviktigt psykfall precis som Annie Lööf och pedofilerna som partiet så ömt värnar. Psykofarmaka har som biverkning att man blir sådär fet och plufsig som Emma Wiesner är.
Vad är din åsikt om fläskfian Emma?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/emma-wiesner-c-lamnar-x-for-tufft-klimat
Nyligen meddelade centerledaren Anna-Karin Hatt att hon lämnar partiledarrollen efter hat och hot. Nu säger Europaparlamentarikern Emma Wiesner (C) att hon överger plattformen X på grund av det hårda debattklimatet.
– Man drar sig för att skriva det man vill. Man får höra kommentarer om att man är ful och fet, säger hon i SVT:s 30 minuter.
”Det var kul så länge det varade. Ni når mig på andra plattformar och kanaler. Behåller kontot, men loggar ut för nu.”
Det är det sista Emma Wiesner (C) skriver på plattformen X innan hon loggar ut och tackar för sig för snart en månad sedan.
Herregud! Du har verkligen läst in ting som inte finns där, förutom "plufsigheten" då, men den kan ha flera orsaker. Jag såg ingenting av det övriga du påstår och hon svarade adekvat på frågorna. De har därtill klippt, vilket du kanske märkte. Kan du ge exempel på vad för svar hon gav som inte var relevant för spörsmålet hon blev ställt inför?