Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Men sen kan man ju undra varför vissa överreagerar när dom läser deras mobil, jag menar om jag inte har nåt att dölja så är det ju lugnt att hon rotar på? Det är lögnaktiga typer som behöver hålla en massa hemligt för sin partner, och såna beteende bör man göra sig av med omgående. Sen kan givetvis hennes svartsjuka vara överdriven, men sen hitta hon ju också nån tjej som skrivit till dig i mobilen och då är det ju bara för dig att svara för då kanske där är nåt lurt på gång. .
Är du på riktigt? Så menar du verkigen att om man är i et parförhållande så delar man allt? Sina innersta tankar, relationer osv. Man får alltså inte ha något privatliv öht. Och vill man ha det är det något misstänkt. Får han inte ha kkontakt med en annan tjej utan att hans dejt som han träffat 10 ggr skall ha rätt att få reda på det?!
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Jag menar människor är inte dumma, och om inte nån litar på en så brukar dom faktiskt ha rätt, oftast så är man en lögnare och det känns i hela ens varelse, ens vibrationer ändras när man ljuger. Man får en magkänsla, men man behöver bevis, så då rotar man.
Sorgligt nog har du fel. Du resonerar som en person som lider av paranoda vanföreställningar. "eftersom jag har en känsla av att något är fel så ÄR det fel". Existerar inte svartsjuka enligt dig?