2006-09-06, 06:16
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Men sen kan man ju undra varför vissa överreagerar när dom läser deras mobil, jag menar om jag inte har nåt att dölja så är det ju lugnt att hon rotar på? Det är lögnaktiga typer som behöver hålla en massa hemligt för sin partner, och såna beteende bör man göra sig av med omgående. Sen kan givetvis hennes svartsjuka vara överdriven, men sen hitta hon ju också nån tjej som skrivit till dig i mobilen och då är det ju bara för dig att svara för då kanske där är nåt lurt på gång.
Jag menar människor är inte dumma, och om inte nån litar på en så brukar dom faktiskt ha rätt, oftast så är man en lögnare och det känns i hela ens varelse, ens vibrationer ändras när man ljuger. Man får en magkänsla, men man behöver bevis, så då rotar man.
Det är faktiskt så att alla här lever på en begränsad tid så man bör se upp med att stjäla nån annans tid om man inte har tänkt ge den sin fulla uppmärksamhet. Du vill ju får ut maximalt av ditt liv, inte bli lurad, bedragen osv. Detsamma gäller alla som du träffar så om du har nåt fuffens för dig gör det rätta och ge henne en chans att dra vidare annars är du ju en stor egoist, men sen är ju 99% av befolkningen det så du är inte ensam.
Jag menar människor är inte dumma, och om inte nån litar på en så brukar dom faktiskt ha rätt, oftast så är man en lögnare och det känns i hela ens varelse, ens vibrationer ändras när man ljuger. Man får en magkänsla, men man behöver bevis, så då rotar man.
Det är faktiskt så att alla här lever på en begränsad tid så man bör se upp med att stjäla nån annans tid om man inte har tänkt ge den sin fulla uppmärksamhet. Du vill ju får ut maximalt av ditt liv, inte bli lurad, bedragen osv. Detsamma gäller alla som du träffar så om du har nåt fuffens för dig gör det rätta och ge henne en chans att dra vidare annars är du ju en stor egoist, men sen är ju 99% av befolkningen det så du är inte ensam.
Det är en relation med mänskliga känslor inblandade i, som det handlar om, inte en statisk och mekanisk affärsuppgörelse. Det går inte att VDN- märka levande väsen såsom människor, ser du

Dessutom är det en kränkande handling att snoka i andras privata angelägenheter. Men det tycks ju vara helt okej att bete sig så mot sina medmänniskor nuförtiden.
Heder, moral och respekt, ord du(och fler med dig) kanske borde lära dig innebörden utav?

Och att som du, dessutom, vända skuldfrågan mot offret i detta fallet..........jaa, det ger då mig lite krypningar längs ryggraden.