• 1
  • 2
Igår, 18:23
Medlem
Ja han är korkad 70-80 procent vill ha krafttag mot kriminalitet och mindre invandrare, ändå får han bara 20 procent av rösterna för han kommer med korkade utspel som att man bör kunna fängsla folk utan brottsmisstanke , att man bör riva moskeer SD behöver en ny partiledare om man ska få makten vad tycker ni?
Citera
Igår, 18:32
Medlem
Fantens avatar
Jag tycker att alla partier har tappat sin riktning och sitt fokus, men att SD har gjort det på rekordtid. I alla fall på riksnivå. Jag tycker inte heller att det är Åkesson som är problemet utan att det helt enkelt är så att makt korrumperar. Alltså inte som i att man blir korrupt och tar mutor utan att just man tappar riktning och fokus. Tänk "datan har blir korrumperad".

Nota bene: Jag har inget specifikt mot vare sig SD eller deras medlemmar utan det är helt vanligt, svepande politikerförakt.
Citera
Igår, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ja han är korkad 70-80 procent vill ha krafttag mot kriminalitet och mindre invandrare, ändå får han bara 20 procent av rösterna för han kommer med korkade utspel som att man bör kunna fängsla folk utan brottsmisstanke , att man bör riva moskeer SD behöver en ny partiledare om man ska få makten vad tycker ni?

Kan du länka till dessa utspel du menar att han kommit med? För de är okända för oss andra. Har du kanhända drömt dom?
Citera
Medlem
SkattefriZons avatar
Ja han är en idiot.

Pratar inte ens om den stora återvandring som vi behöver.

Dyrkar MENA landet Israel.

Älskar det vänster totalitära projektet EU som kommer tvinga på oss fler invandrare och nu också chattcontroll.
Citera
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag tycker att alla partier har tappat sin riktning och sitt fokus, men att SD har gjort det på rekordtid. I alla fall på riksnivå. Jag tycker inte heller att det är Åkesson som är problemet utan att det helt enkelt är så att makt korrumperar. Alltså inte som i att man blir korrupt och tar mutor utan att just man tappar riktning och fokus. Tänk "datan har blir korrumperad".

Så du stannar hemma på valdagen?
Citera
Igår, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Men du älskar förstås Magdalena och Noshi?

Inte alls men Åkesson vill göra landet till en polisstat där man kan låsa in vem som helst utan brottsmisstanke, ett parti som har så oseriösa förslag får inte min röst fler gånger
Citera
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Ja han är en idiot.

Pratar inte ens om den stora återvandring som vi behöver.

Dyrkar MENA landet Israel.

Älskar det vänster totalitära projektet EU som kommer tvinga på oss fler invandrare och nu också chattcontroll.

Ändå har han näst högst förtroende i Sverige efter Haggan. Vet inte vilken partiledare du gillar.
Citera
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Inte alls men Åkesson vill göra landet till en polisstat där man kan låsa in vem som helst utan brottsmisstanke, ett parti som har så oseriösa förslag får inte min röst fler gånger

Då får du rösta på Miljöpartiet.
Citera
Igår, 18:35
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Så du stannar hemma på valdagen?
Sa jag det?
Citera
Medlem
Citat:
SD är störst på Internet, medan ni förbannade sossar inte är det.

Förmodar att du tycker det är helt okej att bli inlåst utan att du gjort något? Det är nämligen det Åkesson vill göra låsa in folk utan brottsmisstanke
Citera
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Sa jag det?

Vilka politiker föraktar du minst då?
Citera
Igår, 18:36
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Förmodar att du tycker det är helt okej att bli inlåst utan att du gjort något? Det är nämligen det Åkesson vill göra låsa in folk utan brottsmisstanke

Nej, jag har ofta kritiserat Dumpen och Aktivklubb för att de sysslar med brottsprovokation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in